Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  242 członków

Cyrus Klub
IGNORED

Użytkownik Cyrus Audio wita.


Sławoj
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.
Od kilku lat jestem użytkownikiem zestawu Cyrusa. 
miałem zestaw serii 6 i kolumny Epos Es14. Potem zmieniłem na 8xp i odtwarzacz CDi. Dodałem PSX-R. Kolumny przez chwilę Pmc, potem kilka lat Sonus Faber Liuto Monitor a teraz Dynaudio Focus 110. 
Pozdrawiam wszystkich pasjonatów właściwego dźwięku no i marki Cyrus. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie ale słuchałem kiedyś z podłogowymi, dwudrożnymi RLS. Bardzo dobrze to grało ale w sporym pokoju. 
Bardzo polecam Focus. Dla mnie to połączenie to kosmos. Jestem muzykiem i miałem możliwości nagrywania w studio kilka razy. Teraz słucham Peter Gabriel „Up”

To co się wyprawia na tym nagraniu to dla mnie odjazd. Na Sonusach nie słyszałem połowy dźwięków. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, Sławoj napisał:

Na Sonusach nie słyszałem połowy dźwięków

Hmmm ale ani Dynaudio Focus ani Cyrus 8 nie stawiają na detal. U mnie z Cyrusem 8 i psx r2 więcej detalu pokazywały PMC 20.21 niż Dynaudio x14 a już zdecydowanie najlepiej pod tym względem z Cyrusem zagrały Jean Marie Reynaud, do tego ta niesamowicie napowietrzona, rozpylona ale nie ostra góra z francuskich paczek - to robiło super wrażenie. 

 

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach