Skocz do zawartości
IGNORED

śrut ołowiany


mariusz

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś wie gdzie można śrut nabyć w jakiejś przystępnej cenie? Firma Troks rozprowadza 6kg buteleczki za ok. 120 zł sztuka. Nie znam się na cenach metali, ale wydaje mi się, że to chyba dośc drogo. A może ktoś ma jakiś inny patent, używa jakiegos innego materiału o ciężarze właściwym dużo wiekszym od piasku a tanim?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chora cena. Miałem kiedyś trochę czegoś w rodzaju blachy ołowianej którą kupiłem za grosze. Swoją drogą to ołów można roztopić na kuchence.....może by tak zalać standzik. Gorzej jak lakier zejdzie z drugiej strony no i potem to chyba dźwig by trzeba zamówić.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Redaktorzy

No wlasnie. Olow w postaci srutopodobnej jest niestety najwygodniejszy w uzyciu. Moze da sie kupic jakies odpady po produkcji amunicji mysliwskiej?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo jeśli masz w pobliżu jakiś skup złomu to pójdź tam i poszukaj - powinni mieć na 99%. Kupisz to za grosze - najlepiej w postaci blachy bo można ją później łatwo pociąć albo przetopić. Staraj się raczej unikać ołowiu z akumulatorów - bo zazwyczaj strasznie zasyfiony (no chyba, że go ktoś już wcześniej przetopił).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach