Skocz do zawartości
IGNORED

Modyfikacje źródeł TDA1541, lampowe analogówki.


eMCZe

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, eMCZe napisał:

Przy 6N2P mam teraz 51ohm. Przy 6N16B zostałem przy 82ohm, później jest naprawdę niski poziom sygnału na wyjściu. 

Lampizator podawał od 80 do 100 ale przy 100 ohm to już coś słyszałem nie tak.

porównaj z 20 om tylko wzmocnienie musisz mieć większe by uzyskać ten sam poziom sygnału wyjściowego

np trza by dodać stopień wzmocnienia lub użyć innej lampy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez slawek.xm

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100ohm i/v tda1541 z 6n2p robi się sygnał w sygnale - to się chyba wzbudzenie nazywa - na słuch coś tam słychać ale jak ktoś należy do grupy że sinus 1k z dodanym ułamkiem  2k brzmi lepiej to nie dziwię się że takie achy ochy - po prostu zwolennik zniekształceń.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, slawek.xm napisał:

porównaj z 20 om tylko wzmocnienie musisz mieć większe by uzyskać ten sam poziom sygnału wyjściowego

np trza by dodać stopień wzmocnienia lub użyć innej lampy

Albo MuFollower -wzmocnienie 70x z ECC81.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wiecie, po co transformatory w takim układzie - ano po to 😉

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Muzg napisał:

Albo MuFollower -wzmocnienie 70x z ECC81.

ten układ na ecc81 jest wg mnie bardzo udanym i wartym wyprobowania

zrobiłeś sprawdzileś i mozna u Ciebie kupić

myslę ,że w tym wypadku warto to podkreslić

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Daniel_68412 napisał:

100ohm i/v tda1541 z 6n2p robi się sygnał w sygnale

Nie sprawdzałem, zacząłem od 80 i krzyczało. Teraz mam połowę z tego. Myślę, że można zejść niżej. Sprawdzę jutro.

5 minut temu, Muzg napisał:

Albo MuFollower

Mówisz o Twoim układzie ?? W końcu się przekonam 🙂

 

Natomiast w całej tej "historii" zaskoczyło mnie brzmienie 2 x 1540 w 14bit na SRPP w porównaniu do 1541 na tym samym układzie.

2 minuty temu, slawek.xm napisał:

myslę ,że w tym wypadku warto to podkreslić

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Oj warto. Znam regulatory, znam zasilacze i poznałem kondensatory. Nie wyobrażam sobie żeby tu jakość i projekt odbiegały od normy. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, eMCZe napisał:

Oj warto. Znam regulatory, znam zasilacze i poznałem kondensatory. Nie wyobrażam sobie żeby tu jakość i projekt odbiegały od normy.

zrób i opisz wrażenia 🙂

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, slawek.xm napisał:

zrób i opisz wrażenia 🙂

Oj zrobię. Jak juz znajdę CD dla siebie na stałe to zamiast druciarstwa obok zasilacza premium pojawi się druga czerwona PCB z lampkami. 

Niestety do Digiloga nie weszlo nic więcej poza 6N16B / 6021 tam jest dosłownie parę centymetrów luzu. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, eMCZe napisał:

TDA1541 w Philips CD820 gra w trybie NOS na reclock'u. Do TDA1540 w Sherwood CDP300R reclock jeszcze w drodze ale już jest w NOS 14 bit  i... tutaj zaskoczenie. Choć myślałem, że te 14 bit będzie stratne w stosunku do 16 bit to oba grają podobnie z przewagą dla... TDA1540. Dla mnie szok. Gra bardziej zrównoważenie, nie ma górek ani braków, jest wszystko. Wokale prawie nie do rozróżnienia pomiędzy nimi jak i scena ta sama.

chcesz powiedzieć że TDA 1541 95dB 1000nS Setling time   i gra tak samo jak TDA1540 85 dB500nS Setling time --

to chyba coś Ci w tym 1541 nie wyszło??? 

czy jednak Setling time jest ważniejszym parametrem????

PCM53-I  ma 96dB 350 nS Setling time

spróbuj sobie go  kiedyś a zapomnisz o TDA

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, by-2006 napisał:

chcesz powiedzieć że TDA 1541 95dB 1000nS Setling time   i gra tak samo jak TDA1540 85 dB500nS Setling time

Moje uszy nie mają miernika, mówię co słyszę. Mam w tej chwili jakieś 6 x TDA1541 w tym 3 na lampie i to 1540 brzmi dla mnie lepiej i przyjemniej w tym samym układzie na 6N2P i porównując do ECC81. 6N16B WI jest bardziej szczegółowe i chłodniejsze ale chyba jednak lepsze. Do 1540 jeszcze tej lampy nie wrzucałem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, eMCZe napisał:

1540 brzmi dla mnie lepiej

i to jest oczywiste😃

tylko czemu?

zrobiłem cd-151 kiedyś i .......

zbaranaiłem??

 

ale tak na poważnie to poszukaj tda w ceramice

to inna liga

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panów którzy mają dużą wiedzę w temacie konstrukcji układów proszę o odpowiedź na moje pytanie poniżej. 

Zarówno ECC81 jak i 6N2P jak i 6N16B na moim pre i moich końcówkach nie bruma. Przy włączonej lampie i odkręceniu na 50 % preampu zero bruma choć normalnie mam wtedy przy graniu muzyki mam wtedy wysterowane końcówki na max. Przy odkręceniu pre na 100 ‰ zero bruma choć to już dużo poza tym co moje końcówki przyjmują. Nic cisza. 

To samo na Rotelu i jeszcze innym wzmacniaczu który mam w domu. 

Teraz podłączam to samo pod wzmacniacz Sansui, taki już wiekowy, jeszcze przed recapem i przy słuchaniu zero brumu ale przy odkręceniu na max na pauzie delikatnie słuchać brum. 

Teraz pytanie. Czy nieprawidłowość może być po stronie wzmacniacza?? Kwestia filtrów?? Zasilania?? Czy jednak układ a stary Sansui jest taki czuły i nie obcina?? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, eMCZe napisał:

Teraz pytanie. Czy nieprawidłowość może być po stronie wzmacniacza?? Kwestia filtrów?? Zasilania?? Czy jednak układ a stary Sansui jest taki czuły i nie obcina??

odkręć na maksa Sansui bez podania sygnału na wejście

jeśli bedzie słychac brum w głosnikach to wina wzmacniacza

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, slawek.xm napisał:

jeśli bedzie słychac brum

Nie słychać. Czyli wina układu. Tylko dlaczego pozostałe wzmacniacze obcinają całkiem brum i to przy max wzmocnieniu na pre?? Kwestia filtrów?? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, eMCZe napisał:

Panów którzy mają dużą wiedzę w temacie konstrukcji układów proszę o odpowiedź na moje pytanie poniżej. 

Zarówno ECC81 jak i 6N2P jak i 6N16B na moim pre i moich końcówkach nie bruma. Przy włączonej lampie i odkręceniu na 50 % preampu zero bruma choć normalnie mam wtedy przy graniu muzyki mam wtedy wysterowane końcówki na max. Przy odkręceniu pre na 100 ‰ zero bruma choć to już dużo poza tym co moje końcówki przyjmują. Nic cisza. 

To samo na Rotelu i jeszcze innym wzmacniaczu który mam w domu. 

Teraz podłączam to samo pod wzmacniacz Sansui, taki już wiekowy, jeszcze przed recapem i przy słuchaniu zero brumu ale przy odkręceniu na max na pauzie delikatnie słuchać brum. 

Teraz pytanie. Czy nieprawidłowość może być po stronie wzmacniacza?? Kwestia filtrów?? Zasilania?? Czy jednak układ a stary Sansui jest taki czuły i nie obcina?? 

Ten wiekowy sansui ma takie samo zasilanie? W sensie bolec?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, przemak napisał:

bolec

Nie ma bolca, ale reszta też nie ma. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różne impedancje wejścia końcówek? Jako laik mogę sobie strzelać 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem kolejny, Bang Olufsen Beomaster również odkręcony na max i zero brumu 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, eMCZe napisał:

Nie słychać. Czyli wina układu. Tylko dlaczego pozostałe wzmacniacze obcinają całkiem brum i to przy max wzmocnieniu na pre?? Kwestia filtrów?? 

może to kwestia prowadzenia sygnału w sansui , masy

jeśli inne wzmacniacze nie brumią to nie jest to wina żródła

lampy mogą dawać szum śrutowy i może je być trochę słychać ale to nie jest brum

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, eMCZe napisał:

Nie ma bolca, ale reszta też nie ma. 

To nie wiem, mało danych. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Daniel_68412 napisał:

Różne impedancje wejścia końcówek

Dokładnie jak w moim pre Yamahy 50k

5 minut temu, slawek.xm napisał:

jeśli inne wzmacniacze nie brumią to nie jest to wina żródła

lampy mogą dawać szum śrutowy i może je być trochę słychać ale to nie jest brum

Fakt, raczej szum niż brum. 

W zakresie normalnej głośności niesłyszalny. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, eMCZe napisał:

Fakt, raczej szum niż brum. 

sansui na stół i recap i zimne luty

gdzieś w nim brakuje masy 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez by-2006
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, by-2006 napisał:

sansui na stół i recap i zimne luty

 

Pisał że bez podłączonego sygnału nie szumi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, by-2006 napisał:

sansui na stół i recap i zimne luty

gdzieś w nim brakuje masy 

Czeka na swoją kolej. 

3 minuty temu, jurek1 napisał:

Pisał że bez podłączonego sygnału nie szumi.

Potwierdzam 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, jurek1 napisał:

Pisał że bez podłączonego sygnału nie szumi.

ale od tego jest generator

bo sygnał generuje szum

na popękanych lutach itp za niskich pojemnościach usmażonych rezystorach

ech

polecam filmy Kawy

przed i po renowacjiiiiii

pozd

8 minut temu, eMCZe napisał:

Czeka na swoją kolej. 

jaki model i jakie wejście - ile volt????

?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez by-2006
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, eMCZe napisał:

Fakt, raczej szum niż brum

szumią lampy rezystory szumy się dodają i przy maksymalnym wzmocnieniu może je być słychać

nawet drogie klocki nie są od tego wolne np Ayon

nie przejmuj się wybieraj najlepsze połączenia i słuchaj

"Lampy szumią. Szumią bardziej niż elementy półprzewodnikowe. Szumią bo taka jest ich natura. Triody szumią mniej niż pentody. Są specjalne lampy o niskich szumach, przystosowane do układów o wysokim wzmocnieniu (jak np. wzmacniacze mikrofonowe).
Szum lampy składa się z trzech składowych:
- efekt śrutowy. Nazwa pochodzi stąd, że w głośniku występuje on w postaci odgłosów przypominających uderzanie kuleczek śrutu sypanych na twardą powierzchnię. Powstaje on w wyniku fluktuacji termicznej elektronów w czasie. Im większy prąd anodowy, tym większy efekt szumu. Ma charakter szumu białego, czyli jego częstotliwość zawiera się od zera, do - teoretycznie - nieskończoności.
- efekt migotania. Polega na wahaniu emisji elektronowej w różnych miejscach powierzchni katody. Słyszalny jest w niższych częstotliwościach.
- fluktuacja prądu siatkowego. Teoretycznie w obwodzie siatki prąd nie płynie, praktycznie pewna niewielka wartość tego prądu występuje. Jego wahania dają szum, który ma charakter szumu białego (szerokopasmowego).
Ponieważ najsilniej wzmacniane są sygnały (więc także i szumy) w przedwzmacniaczu, dlatego ważne jest by tutaj pracowały lampy "niskoszumne"  i o dużym nachyleniu charakterystyki siatkowej (Sa). Lampy powinny pracować przy możliwie małym prądzie anodowym i małym prądzie siatki ekranującej (w przypadku tetrod i pentod). Niektórzy producenci lamp podają w charakterystykach lamp "Równoważną oporność szumów dla efektu śrutowego".

Szumy  rezystorów
Nie tylko lampy szumią. Szumią półprzewodniki (tam także występuje efekt śrutowy) ale szumią także rezystory. Związane jest to z bezładnym ruchem elektronów w rezystorze. W elektronice przyjmuje się, że szum można przedstawić jako równoważne źródło napięciowe lub prądowe szumu. Po prostu wartość szumu (który trudno przedstawić jako jakąś wartość fizyczną) przedstawia się w postaci np. napięcia, jakie jest generowane przez szumiący opornik.
Wartość szumu opornika zależy od jego konstrukcji (warstwowy szumi mocniej niż wykonany w materiału o jednorodnej strukturze), od wartości oporu (rezystancji) i temperatury. Duża wartość rezystancji i wysoka temperatura powodują, że szum jest większy. Szum termiczny rezystora ma charakter szumu białego.
Najbardziej słyszalne są szumy rezystora w obwodzie siatkowym lampy. Duża wartość tego rezystora i "wrażliwość" siatki na wszelkie, nawet niewielkie sygnały, powodują że jest najbardziej krytycznym (oprócz lamp) elementem układu wzmacniacza, generującym najwięcej szumów. Dlatego konstruując przedwzmacniacz zwróćmy uwagę na jakość tego rezystora - zalecane są niskoszumne, a przynajmniej tzw. pięciopaskowe, czyli o tolerancji 1%, ze względu na wyższą jakość materiału z jakiego są wykonane. Ponadto wartość rezystancji rezystora siatkowego powinna być wyśrodkowana - na tyle wysoka, by nie obciążać zbytnio poprzedniego stopnia (co może prowadzić do tłumienia wysokich częstotliwości) i na tyle niska, by nie występowały nadmierne szumy. Zwykle ma on wartość ok. 500k. Ponieważ, jak pamiętamy, wartość szumu rośnie wraz z temperaturą, nie podgrzewajmy dodatkowo tego rezystora (jak i innych), umieszczając go w pobliżu gorącej lampy. "
 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, slawek.xm napisał:

nawet drogie klocki nie są od tego wolne np Ayon

Pamięta lata temu porównywałem swoją końcówkę Aleph A5 z oryginałem w jednym z warszawskich sklepów, i oryginał miał większy przydzwięk w głośnikach niż mola kopia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, jurek1 napisał:

Pamięta lata temu porównywałem swoją końcówkę Aleph A5 z oryginałem w jednym z warszawskich sklepów, i oryginał miał większy przydzwięk w głośnikach niż mola kopia.

moj też byl cichy tylko za bardzo misiowaty

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez slawek.xm

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, slawek.xm napisał:

moj też byl cichy tylko za bardzo misiowaty

Mój misiowaty może nie stosunku do oryginału, ale jednak mu trochę brakowało. Oryginał był czysty jak łza, prawie nie miał sygnatury klasy A SE.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

      Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Słuchawki

      Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

      W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

      audiostereo.pl
      audiostereo.pl
      Muzyka 13

      Marantz Cinema 30

      Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Systemy

      Indiana Line Diva 5

      Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Kolumny

      Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

      O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

      AudioNews
      AudioNews
      Newsy
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.