Skocz do zawartości
IGNORED

Polexit


fox733
 Udostępnij

Czy jesteś za wyjściem z EU?  

59 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Bezwarunkowe wyjście

  2. 2. Wyjście z EU ale pozostanie w Schengen



Rekomendowane odpowiedzi

50 minut temu, misiomor napisał:

Sa powody dla których diesel do RR i Bentleya nie ma wstępu.

Są. Prestiżowe, PRowe, a nie techniczne. Jedyne dieslowskie V12 do osobówek, majsterszyk inżynierii, opracowane potężnym nakładem środków przez VAG (to nie jest modyfikacja ani V8, ani V10) z myślą o Bentleyu, trafiło ostatecznie tylko do Q7 na rynek amerykański. Gdyby normy spalin miały coś wspólnego z tym by auta realnie wydzielały mniej tego co tam się mierzy, a nie spełniały minimum dyskusyjne normy WLTP, to żadne benzyny, hybrydy tylko właśnie diesle. Nie ma żadnych cudów, diesel miał i ma po prostu największą sprawność. Czego zresztą dowodzi mimo tej całej hucpy z normami spalin całkowity brak silników benzynowych w transporcie ciężarowym czy zbiorowym osobowym, maszynach, etc.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Adam Sikora napisał:

albo bzykacie się jak w Holandii albo nie dostaniecie kasy. buhaha

Udaj się pod Binnenhof i protestuj. Może się przejmą. Choć bardzo wątpię

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luksusowych samochodów nie kupuje się "technicznie", ani ze względu na sprawność. Dlatego dobrze że V12 TDI z Q7 nie trafił do Bentley'a. To nie mogło się sprzedać.

Natomiast w transporcie zbiorowym silniki o zapłonie iskrowym jak najbardziej wracają - za sprawą mody na CNG.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Adam Sikora napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

albo bzykacie się jak w Holandii albo nie dostaniecie kasy. buhaha

Byc może premier Holandii sprezentuje jakaś kozę dla naszej władzy. Nasza władza taka "tradycyjna,nieśmiała i zacofana."

Naprawdę nic nie rozumiesz z tego sporu pisowskiego rządu z UE czy rżniesz głupa ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, misiomor napisał:

To nie mogło się sprzedać.

To zależy gdzie. W Stanach czy na wschodzie nie, ale w kontynentalnej Europie, 40% Cullinanów sprzedawała się właśnie z dieslem kiedy był dostępny, a więc i V12 by się sprzedawał, śmiem twierdzić, że nawet lepiej niż V8.

13 minut temu, misiomor napisał:

Natomiast w transporcie zbiorowym silniki o zapłonie iskrowym jak najbardziej wracają - za sprawą mody na CNG

Jakoś nie słyszałem. Ale za to powszechnie słychać o dieslach zasilanych (czy ściślej współzasilanych) CNG.

3 minuty temu, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

czy rżniesz głupa

Po prostu bezczelnie łże jak to wszyscy pisowscy mają w zwyczaju.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Adalbert95 napisał:

Po prostu bezczelnie łże jak to wszyscy pisowscy mają w zwyczaju.

Na tym zbijają majątki - taka specyfika partyjno-mafijnej spółki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
27 minutes ago, Adalbert95 said:

To zależy gdzie. W Stanach czy na wschodzie nie, ale w kontynentalnej Europie, 40% Cullinanów sprzedawała się właśnie z dieslem kiedy był dostępny, a więc i V12 by się sprzedawał, śmiem twierdzić, że nawet lepiej niż V8.

Tylko czy to jest prawdziwy Bentley...

27 minutes ago, Adalbert95 said:

Jakoś nie słyszałem. Ale za to powszechnie słychać o dieslach zasilanych (czy ściślej współzasilanych) CNG.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma w danych stopnia sprężania, a więc wcale nie jestem pewien czy to nie jest zapłon samoczynny ale wspomagany zapłonem iskrowym. Bo takie silniki też do dawna istnieją.

25 minut temu, misiomor napisał:

Tylko czy to jest prawdziwy Bentley...

Kiedyś benzyny bez gażników, a już z wtryskiem też były przez niektórych uważane za "nieprawdziwe". Wszystkie udogodnienia i usprawnienia w autach też na początku uchodziły za niepotrzebne i nie dla "prawdziwych" kierowców i miłośników motoryzacji. Bentley na prąd (hybryda już jest, choć jeszcze nie na rynku,  a pracują - tzn. w Vagu pracują nad pełnym elektrykiem) też nie będzie prawdziwy?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Adalbert95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 hours ago, Adalbert95 said:

Nie ma w danych stopnia sprężania, a więc wcale nie jestem pewien czy to nie jest zapłon samoczynny ale wspomagany zapłonem iskrowym. Bo takie silniki też do dawna istnieją.

Zapłon samoczynny na 100% CNG? Ma iskrowy, jest w broszurze. I może mieć przy tym niezłą sprawność, jako że metan ma liczbę oktanową 120. Natomiast diesle z dołożonym gazem to inna para kaloszy, tam nawet CNG (nie mówiąc już o LPG) nie może być za dużo, bo jednak liczba oktanowa przeszkadza. W nich gaz to góra kilkanaście procent całego paliwa. Resztę razem z zapłonem daje diesel. Zyski z gazu to głównie dopalanie sadzy. Trochę jak AdBlue na tlenki azotu.

7 hours ago, Adalbert95 said:

Kiedyś benzyny bez gażników, a już z wtryskiem też były przez niektórych uważane za "nieprawdziwe". Wszystkie udogodnienia i usprawnienia w autach też na początku uchodziły za niepotrzebne i nie dla "prawdziwych" kierowców i miłośników motoryzacji. Bentley na prąd (hybryda już jest, choć jeszcze nie na rynku,  a pracują - tzn. w Vagu pracują nad pełnym elektrykiem) też nie będzie prawdziwy?

Chodzi o budę. Raz że to mechanicznie Audi, a dwa - SUV. Dziś taka moda, że SUV-a zrobiono nawet na brandzie Fiata 500. To jednak nie ma nic wspólnego z tradycją marki, kojarzącej się z szybkimi limuzynami.

Tak czy siak upadek brytyjskiego przemysłu motoryzacyjnego dobrze koreluje z ich wejściem do EWG.

Wiadomo że problemy zaczęły się sporo wcześniej, lud brytyjski nie wybrał sobie komucha Attlee przypadkiem, a przyczyny można szukać w tym, że brytyjskim elitom po I WŚ bardzo spodobało się rządowe regulowanie gospodarki a'la Niemcy, do czego brytyjska mentalność wybitnie nie pasuje i przez co w '39 była taka dysproporcja sił w porównaniu z poprzednią wojną, a także pełzająca zapaść gospodarcza, pogłębiona przez wojnę.

Pełne otwarcie rynku po wejściu do EWG jednocześnie przy wprowadzeniu bizantyńskich regulacji z Brukseli sprawiło, że oni mieli bardzo utrudnioną ścieżkę naprawy własnego przemysłu motoryzacyjnego (i nie tylko). I stracili cały na rzecz głównie Niemców.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Less is more

Everything Should Be Made as Simple as Possible, But Not Simpler ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, Less napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie wszystkie zmieszczone tu wypowiedzi tego problemu dotyczą.

Moim zdaniem POLEXIT byłby dla UE większym wstrząsem i porażką niż BREXIT. Pokazują to ostatnie wypowiedzi Merkel.

Uważam też, że Polska weszła do UE na najgorszych z możliwych warunkach uwłaczających miejscu i znaczeniu Polski w Europie. Polacy bić umieją się średnio, ale o dyplomacji mają jeszcze mniejsze pojęcie.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

kilka ciekawych opinii

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"zresztą wydaje mi się również, że Kartaginy powinno nie być"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj do statystyk . Jak wzrósł PKB , eksport czy średnia płaca  w latach 2004 - 2020 .

 

do Zyzola

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez wojciech iwaszczukiewicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

Zajrzyj do statystyk . Jak wzrósł PKB , eksport czy średnia płaca  w latach 2004 - 2020 .

 

do Zyzola

Przypomnij sobie, co państwa UE zrobiły z polską gospodarką w latach 1989-2004 przy współudziale polskich tzw. władz.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

To zrobiła przestarzała struktura prlowskiej gospodarki  ,która musiała upaść .

Nieprawda. Państwa UE wrogo przejęły lub zniszczyły najbardziej wartościowe i dochodowe sektory gospodarki. To była neokolonialna praktyka. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musieliśmy otworzyć się na świat czyli na międzynarodową konkurencję bo nie mieliśmy bogatego brata jak NRD .To było nieuchronne .Gdyby nie to to dalej jeźdźilibyśmy Polonezami i mielibyśmy prlowskie pensje . Ta dyskusja nie ma sensu bo temat był już wałkowany od kilkunastu lat .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.10.2021 o 06:57, misiomor napisał:

Natomiast diesle z dołożonym gazem to inna para kaloszy, tam nawet CNG (nie mówiąc już o LPG) nie może być za dużo, bo jednak liczba oktanowa przeszkadza. W nich gaz to góra kilkanaście procent całego paliwa. Resztę razem z zapłonem daje diesel. Zyski z gazu to głównie dopalanie sadzy. Trochę jak AdBlue na tlenki azotu.

Nie oktanowa, a cetanowa, to raz, Dwa to kwestia temp. samozapłonu przy oleju napędowym ok. 300 st, przy metanie powyżej 500, a więc wprost stopnia sprężania potrzebnego do tego samozapłonu. Dlatego stosuje się mieszaninę oleju napędowego i metanu i zapłon iskrowy, choć są już prototypy silników z podniesionym na tyle stopniem sprężania, że działają jako czysty zapłon samoczynny i na czystym metanie. Mają jednak dodatkowe układy zapłonowe wykorzystywane  na zasadzie ssania w benzynowych przy rozruchu. Ilość dotryskiwanego oleju napędowego to od 5 do 30% w zależności od typu silnika i instalacji. Proporcja diesel-metan jest też zależna od typu oleju napędowego (kwestia smarności), przy stosowaniu bioestrów może być więcej metanu.  Zysk to nie żadne dopalanie sadzy czy kwestia tlenków azotu, a po prostu ekonomia. Silniki diesla zasilane CNG/ropą to w tej chwili najsprawniejsze i jednocześnie najtańsze źródło napędu. Co więcej emitujące najmniej (proporcjonalnie) i CO2.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Adalbert95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

Musieliśmy otworzyć się na świat czyli na międzynarodową konkurencję bo nie mieliśmy bogatego brata jak NRD .To było nieuchronne .Gdyby nie to to dalej jeźdźilibyśmy Polonezami i mielibyśmy prlowskie pensje . Ta dyskusja nie ma sensu bo temat był już wałkowany od kilkunastu lat .

Jak zwykle z braku argumentów sprowadzasz dyskusje do absurdu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.10.2021 o 06:57, misiomor napisał:

Tak czy siak upadek brytyjskiego przemysłu motoryzacyjnego dobrze koreluje z ich wejściem do EWG.

Podaruję sobie polemikę, bo to bezcelowe. Przecież wszystkim plagom współczesnego świata winni komuniści, Bruksela i oczywiście Niemcy (kolejność dowolnie zamienna) więc o czym tu gadać...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo twoje poglądy są absurdalne .Żyjemy w kraju ,który pod względem cywilizacyjnym w ciągu 30 lat zmienił się nie do poznania . A ty bronisz tego trupa czyli PRL .

Adalbert Nawiązując do waszej dyskusji . Brytyjski przemysł motoryzacyjny upadł w latach 60 za rządów partii pracy premiera Wilsona . A wykończyły go raczej związki zawodowe . A wejście do EWG było w 1973 r.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez wojciech iwaszczukiewicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Zyzol napisał:

Uważam też, że Polska weszła do UE na najgorszych z możliwych warunkach uwłaczających miejscu i znaczeniu Polski w Europie.

Kompletna bzdura. Polska weszła do Unii wyłącznie dlatego, że była to czysto polityczna wola Zachodu. Swoiste zadośćuczynienie za pozostawienie Polski w łapach tak kochanych przez ciebie komuchów w `45. Gdyby brać pod uwagę wyłącznie kwestie ekonomiczne to najpewniej do dziś nie spełnilibyśmy kryteriów i do Unii nie weszli.

 Jak wygląda pozycja i znaczenie Polski w Europie i świecie, w czasach gdy pisory skonfliktowane z Brukselą, wszyscy oprócz was, byłych komuchów, a obecnie miłośników kaczki, doskonale widzą.

38 minut temu, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

Brytyjski przemysł motoryzacyjny upadł w latach 60 za rządów partii pracy premiera Wilsona . A wykończyły go raczej związki zawodowe

Upadek brytyjskiego przemysłu, nie tylko motoryzacyjnego zaczął się jeszcze wcześniej. Nie ze względów politycznych, a końca brytyjskiego kolonializmu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chiny były w innej sytuacji niż Polska  bo dysponowały gigantycznym rynkiem wewnętrznym na który każdy chciał wejść . I tanią ( dużo tańszą ) siłą roboczą niż w Polsce . Poza tym po reformach Tenga chińska diaspora ( z Hong Kongu , Tajwanu , Singapuru i USA ) inwestowała w Chinach gigantyczne pieniądze . Jeśli chcesz porównywać uczciwie to porównuj Polskę z Węgrami , Słowacją , Ukrainą czy Białorusią .

A Irlandczycy i Koreańczycy ( południowi ) nie wychodzili z komunizmu .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez wojciech iwaszczukiewicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 hours ago, Adalbert95 said:

Nie oktanowa, a cetanowa, to raz, Dwa to kwestia temp. samozapłonu przy oleju napędowym ok. 300 st, przy metanie powyżej 500, a więc wprost stopnia sprężania potrzebnego do tego samozapłonu. Dlatego stosuje się mieszaninę oleju napędowego i metanu i zapłon iskrowy, choć są już prototypy silników z podniesionym na tyle stopniem sprężania, że działają jako czysty zapłon samoczynny i na czystym metanie. Mają jednak dodatkowe układy zapłonowe wykorzystywane  na zasadzie ssania w benzynowych przy rozruchu. Ilość dotryskiwanego oleju napędowego to od 5 do 30% w zależności od typu silnika i instalacji. Proporcja diesel-metan jest też zależna od typu oleju napędowego (kwestia smarności), przy stosowaniu bioestrów może być więcej metanu.  Zysk to nie żadne dopalanie sadzy czy kwestia tlenków azotu, a po prostu ekonomia. Silniki diesla zasilane CNG/ropą to w tej chwili najsprawniejsze i jednocześnie najtańsze źródło napędu. Co więcej emitujące najmniej (proporcjonalnie) i CO2.

Dla gazu to jednak chyba oktanowa, nie cetanowa (opisująca łatwość samozapłonu dla paliw ciężkich). Jak jest go za dużo w zagazowanym dieslu (klasycznym, przerabianym poza fabryką), spalanie robi się detonacyjne, a na pewno szkodliwe dla silnika. Być może to zjawisko nie jest dokładnie "oktanowe", ale słyszałem o ograniczeniach odnośnie zastępowania w dieslach ON gazem - CNG można dawać procentowo więcej niż LPG. A to koreluje z liczbą oktanową - metan ma wyższą niż propan-butan. W każdym razie nie udaje się zrobić tak, żeby 90% paliwa to był gaz, a ON tylko dawał zapłon na małej dawce. Bo w granicy mielibyśmy silnik na sam gaz (z zastąpieniem wtrysku ON świecą), tylko z za wysokim stopniem sprężania.

Wiem że są prowadzone prace nad zwiększaniem stopnia sprężania przy unikaniu spalania detonacyjnego, nawet w silnikach benzynowych (Mazda) i wręcz dochodzenia do samozapłonu na benzynie, ale to jest "wysokaja tiochnika", a spalanie detonacyjne (opisywane jakoś liczbą oktanową) jest dużym problemem dla paliw "iskrowych" takich jak gaz czy benzyna.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, cezar1972 napisał:

ale coś zrobił,

Co mianowicie, poza rozdawnictwem i nabijaniem własnej kasy?

Wymień 10 rzeczy, może być 12, minimum 15.

"Ikony Solidarności" - wyczuwam tu zazdrość...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

Bo twoje poglądy są absurdalne .Żyjemy w kraju ,który pod względem cywilizacyjnym w ciągu 30 lat zmienił się nie do poznania . A ty bronisz tego trupa czyli PRL .

Bzdura. Nie rozumiesz o czym w ogóle napisałem. Gdzie jest wychwalanie trupa PRL w tym, że napisałem, iż UE narzuciła Polsce warunki akcesji i że wcześniej przygotowała polska gospodarkę pod swoje potrzeby.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz swoich byłych komuchów:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Adalbert95 napisał:

Kompletna bzdura. Polska weszła do Unii wyłącznie dlatego, że była to czysto polityczna wola Zachodu. Swoiste zadośćuczynienie za pozostawienie Polski w łapach tak kochanych przez ciebie komuchów w `45. Gdyby brać pod uwagę wyłącznie kwestie ekonomiczne to najpewniej do dziś nie spełnilibyśmy kryteriów i do Unii nie weszli.

Widzę, że nie przespałbyś spokojne nocy gdybyś nie wspomniał o mojej rzekomej miłości do komuchów. 🤣 

Zachód w ten sposób wciągnął Polskę w siec swojej neokolonialnej polityki. Kryteriów gospodarczych nie spełnia wiele państw obecnej UE i w jakimś celu są tej UE potrzebne.

12 godzin temu, Adalbert95 napisał:

Jak wygląda pozycja i znaczenie Polski w Europie i świecie, w czasach gdy pisory skonfliktowane z Brukselą, wszyscy oprócz was, byłych komuchów, a obecnie miłośników kaczki, doskonale widzą.

Znaczenie Polski spada systematycznie od czasu, kiedy Polko sfotografował się na irackiej ziemi pod biało-czerwoną flagą.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, cezar1972 napisał:

Nie bardzo rozumiem po co to wkleiłeś

Miałeś pretensje do Solidarnościowych Ikon, że tego nie zrobiły (30 lat temu).

A dlaczego nie masz o to pretensji do PiS i Ziobry, którzy rządzą już kilka lat? 

Dlaczego nie wykluczyli z życia politycznego komuchów, tylko wzięły ich do siebie?

Nie w komuchach problem, tylko w Kaczyńskim i PiS - a Ty PiS chwalisz. 

Nie komuchy robią Polexit, wręcz odwrotnie.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.