Jump to content
IGNORED

DO MCGYVERA


czart

Recommended Posts

PORADZ Z KTOREJ KOLUMNY WEDLUG CIEBIE DA SIE ZROBIC najbardziej neutralna muzyke slucham wszystkiego najwiecej rock pop dance ale rowniez troche klasyki ,szybki zwarty bas dobrze kontrolowany schodzacy nisko nie wchodzacy na srednice ,ktora jest obszerna przestrzenna odrywajaca sie od kolumn ,przejrzysta swietlista ,szegolowa i moze lekko ocieplona ,a wysokie slyszalne, mile nie meczace szpile ,o calym pasmie wyrownanym

rozwazam paradigm monitor 9v4

audio academy hyperion II

moze esa vivace lub vivaceII a moze ty cos zasugerujesz

lubie czasem pograc glosniej do tego zamierzam kupic ampa yamaha rxv 650 ze wzgledu na cene alegro juz 1400zl jako zrodlo bedzie pioneer 575 dvd

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

ma pioneera 575 i jakos zrodlo dzwieku cd nie jest zly ale to nie Cd!!!!

ma poza tym mam marantza modyfikowanego- slowo dziwiek nieporownywalny do pioreera jesli masz zamiar sluchac muzy odpusc sobie ampli!!!! Y 650 to nie jakis top model ,sam doszedlem do tego na wlasnej skorze ale w sumie nie zaluje mam teraz osobne zestawy do kina i do sterero i tak zostanie .

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Nie śpię, i bynajmniej to nie Normalny mnię obudził. Kontakt mailowy faktycznie jest w "o mnie".

Na szybko: do 1400zł da się kupić używany wzmacniacz stereo, który dźwiękiem zdeklasuje większość kinowych amplików nawet i do 6000zł w sklepie.

Sądząc po modelach kolumn, którymi się interesujesz, Twój budżet na ten cel wynosi poniżej 3000zł. Tu warto szukać jakiejś okazji z drugiej ręki, ale to wymaga sporego rozeznania w rynku wtórnym. Można też zainteresować się DIY. Budżet pozwala już na zainwestowanie w dobre skandynawskie głośniki i solidną fornirowaną obudowę. Kompetentny DIYowiec jest w stanie zaprojektować i wykonać kolumny zgodnie z Twoimi preferencjami brzmieniowymi, a jakość dżwięku którą uzyskasz w sklepie kosztowałaby 2-3 razy więcej.

Co do modeli które wymieniłeś na forum jest sporo opinii, zapuść po prostu wyszukiwarkę.

Jeżeli chciałbyś się dowiedzieć czegoś więcej o moich DIY zapraszam na priva, zapraszam też na odsłuchy i pyszną kawę.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

rozumiem ale musze (dla zony )isc na kompromis i rozbudowac to do kina domowego ale to ma byc 80% stereo a nie stac mnie na dwa zestawy , jesli nie kupie paradigma to do innych kolumn zamierzam znalecz na tyly tannoy m1 plus jakis centralny ale nad tym sie nie zastanawialem jaki

wiec to musi byc amp moze jakis inny jest lepszy do stereo ale w podobnej cenie

nie jestem przekonany do drugiej reki wole raczej zeby ktos dlubnal w nowej lub wykonal nowa kolumienke a raczej sluszna kolumne

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

mcgyver a moze powinienem za kwote przeznaczona na amlitunet kupic i ampa i wzmacniacz dalo by sie zrobic cos rozsadnego za 1500 zl na alegro znalazlem wiele wzmacniaczy np diora 504 za ok (narazie sie bija )400zl

technics su vx700ponad 400zl no i wiele innych wiec chcialbym teoretycznie tak podzielic np wzmacniacz 700zl a amplituner 900zl ,a moze jakies inne proporcje .

zapraszam do rozmowy

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Kupienie czegoś rozsądnego za 700zł będzie wymagało bardzo długiego polowania i dużego rozeznania w modelach wzmacniaczy. Jak musi koniecznie być kino, to nie wiem czy nie lepiej jednak ten amplituner...

 

Igod, sam dobrze wiesz że z takich kolumn highendu się nie zrobi, można natomiast je poprawić, choć czasem zakres potrzebnych zmian jest tak duży, że przestaje się to opłacać. (np. w Paradigmach).

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

no dobrze mcgyver dzieki i za to ale powiedz jaki amp w cenie 1500zl bedzie najlepszy do stereo bo zrodla chyba nie przeskocze a mianowicie pioneer 575a niecale 700zl

a wracajac do kolumn chce posluchac hyperionow powiedz ile kosztuje ich poprawa

no i co myslisz o tannoy m 1 lub 2 za ta cene chyba rozsadne tyly

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

>czart

 

A może małżonka zgodzi się na kino stereo czyli 2.0. Po co Wam taka plątanina kabli i problemy z ustawieniem kolumn efektowych :). Kup Pionnera 470 (500 pln) i jakiś uzywany wzmak za 1000 pln (spory wybór). Ja też myslałem o kinie a skończyłem na całe szczęście na dobrym stereo i kolumnach DIY.

Pozdrawiam, Konrad

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

KonradRak, Ej, słusznie prawisz!!!

 

Większość odtwarzaczy DVD posiada tryb "virtual surround" (choć czasem ustrojstwo się zwie jakoś inaczej), co oznacza że podłączone do wzmacniacza stereo potrafi wytworzyć na dwóch głośnikach całkiem fajną iluzję dźwięku przestrzennego. Wtedy można sobie pozwolić na położenie większego nacisku na stereo, i w ramach przeznaczonego budżetu kupić 2 dobre kolumny zamiast 5 przeciętnych lub nawet kiepskich.

 

Mnie konfiguracja DVD z virtualem, plus wzmacniacz stereo, plus dwie kolumny, w kinie domowym zupełnie zadowala, a do muzyki mam jeszcze CD (kupiony za 300zł i zupgradowany), moja żona też jest zadowolona, zwłaszcza po odbyciu wycieczki po salonach i odsłuchu kilku średniobudżetowych zestawów kina domowego (stwierdziła, że ten dźwięk to żenada wobec niedrogiego, ale rozsądnie skonfigurowanego stereo).

 

Co do przeróbek, to zakup pod upgrade Hyperioów jak również Paradigmów jest niezbyt opłacalny, już lepiej zrobić (zlecić) DIY od podstaw. Pomęcz Konrada na temat jego kolumn DIY. Jest z nich zadowolony, a można nawet jeszcze lepiej, choć niekoniecznie drożej.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

"Wtedy można sobie pozwolić na położenie większego

>nacisku na stereo, i w ramach przeznaczonego budżetu kupić 2 dobre kolumny zamiast 5 przeciętnych

>lub nawet kiepskich."

Tak trzymać! Na pohybel tandecie!

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Less is more

Everything Should Be Made as Simple as Possible, But Not Simpler ...

Link to comment
Share on other sites

Taaak - popieram konfigurację:

1. Niezły DVD - można dostać wysoki model z już nieaktualnej oferty za wiele niższą cenę od sklepowej (oferta w kinie domowym jest zmieniana bardzo często)

2. Wzmacniacz stereo z pierwszej połowy lat 90-tych - dobry można znaleźć do 1000 zł, choć to nie takie proste

3. Kolumny - niestety Tannoye m1 i m2 są IMO z drugiej ręki zbyt drogie, może faktycznie DIY?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

>McGyver

Co do moich kolumn to za kilka dni powinna pojawić się recenzja, opis i zdjęcia. Narazie mam mało czasu na odsłuchy. Jestem bardzo zadowolony z uzyskanego efektu. Chetnie porównałbym moje kolumny do Twoich w podobnej cenie. Aha, osoby z Radomia i okolic są u mnie mile widziane na odsłuchach. Polecam kolumny DIY.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam.

 

DO MCGyvera:

 

Czytałem w którymś twym poście (chyba z 2003 r.n.e) , że zapodasz zdjęcia i wnioski z tuningu Omegi 509mkII. Jestem zainteresowany twymi pracami i wnioskami. Czy zamieścisz na forum??

 

::pozdro::

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Do McGyvera

 

Nie mailem to moze tak Cie tu zlapie, od czwartku czekam na przesylke i od srody na jakiegos maila od Ciebie potwierdzajacego tą wysylke. Daj znac McGyver, nie wiem czy moje maile nie doszly?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.