Skocz do zawartości
IGNORED

odgroda Baffle Wall


Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

(Konto usunięte)
51 minut temu, miś1185 napisał:

Jesteś pewien, iż interkonekty analogowe sprzedawane są na sztuki a nie w parach?

No ze strony Top HiFi tak to wyglada, u mnie w Niemczech tez w niektórych sklepach pisze sztuka. 
 

jak już to 5x Water L,C,R, LS, RS a Red Rivers 2x Atmos i 1x na subwoofer 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, jeden telefon choćby do wspomnianego przez Ciebie Top Hifi, albo dwie chwile na google, i rozwiejesz swoje - zasiane przeze mnie - wątpliwości. 😉 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że bez muzyki 2.0, natomiast w filmach muzyki jest całe mnóstwo - pytanie na ile dla Ciebie osobiście buduje ona atmosferę filmu, poszczególnych scen, od relaksujących, nostalgicznych, po zabawowe i nakręcające akcję. Niemal zawsze płynie ona z kanałów LCR, dlatego dla nich sam brałbym lepszy sprzęt - ale to ja. Czytelność dialogów też zyskuje, oraz ogólna jakość, gładkość, dynamika, wyższy próg głośności na którym nadal brzmi to dobrze. Ale czy dla Ciebie to istotne - to tylko Ty możesz wiedzieć, bądź się dowiedzieć przy jakiejś okazji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego zdecydowałeś się na ten dzielony zestaw do kina od Yamahy on jest mniej wydajny prądowo niż mój Denon dla przykładu na tabliczce znamionowej mojego 8500 jest prawie 1KWh poboru mocy z gniazdka a dzielona Yamaha ma chyba coś koło 600 W. Do tego brak menu w PL i inne braki internetowe w tym super system HEOS który chwalę ja nie wiem czy to jest dobry pomysł już lepiej iść w procek Marantza model 8805 i do tego jakaś Emotiva ale nie wiem po co tak kombinować jak flagowy Denon ma wszystko moc dzwięk i obraz i internet i nic mu nie brakuje.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JVC 4K, w amplitunerach popularnych marek jak Denon, Yamaha, Marantz, Onkyo te cyferki niewiele znaczą - mój ampli ma 840W poboru, toroidalne trafo, a nawet używając takiego teoretycznego zapasu mocy do 2 kanałów, zjadają go końcówki mocy z poborem 400W. System dzielony to i tak poziom wyżej w kwestii dźwięku. W kwestii funkcjonalności - jesteś lepiej zorientowany ode mnie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem Twojego Panasonica, samemu grając z 820-tki. 😉 Wg mnie taki odtwarzacz zasługuje co najmniej na HDMI jakiego sam używam - Audioquest Carbon, natomiast do playerów nie będę nawet sugerował nic powyżej Wireworlda Sphere, ew. Audioquest Cinnamon lub Chocolate. Chyba że wiele z tej strony nie oczekujesz, to same Wireworldy Sphere. Tańszych niestety nie zarekomenduję.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uargumentuję więc krótko czemu do Zidoo nie namawiam Cię do większych wydatków - wynika to z jakości transportu i jego zasilania. Dla przykładu mój komputer PC pokazuje ogrooomną różnicę między Sphere za 250zł a Carbonem za 800zł za 2 metry, a Panas 820 tę różnicę ma sporo mniejszą i i tak nie gra tak czystym dźwiękiem jak z komputera. Dlatego: Vodka do Twojego Panasa - stanowcze czemu nie (choć znów... Vodka od Carbona różni się tylko ilością srebra, a prawdziwy przeskok jest ponoć na Thunderbirdzie...), ale do pozostałych transportów nie namawiam do przekraczania progu Chocolate. Oczywiście Carbon ma i lepsze żyły i lepsze ekranowanie od Chocolate, ale na tych sprzętach różnicy nie spodziewam się powalającej.

Uwaga! jednak na wersje ARC Priority - są to okrojone wersje, np Vodka ARC Priority ma taką samą żyłę powrotną do transportu sygnału z TV do amplitunera/procesora jak "zwykła" Vodka, a wszystkie pozostałe na duuużo niższym poziomie.

Z 5-6 metrami niestety nie mam doświadczeń, więc nie chcę zgadywać.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, JVC 4K napisał:

Dlaczego zdecydowałeś się na ten dzielony zestaw do kina od Yamahy on jest mniej wydajny prądowo niż mój Denon dla przykładu na tabliczce znamionowej mojego 8500 jest prawie 1KWh poboru mocy z gniazdka a dzielona Yamaha ma chyba coś koło 600 W.

Czytasz nasze polskie "Audio"? Ciekawą w testach wielokanałowych amplitunerów (wzmacniaczy i końcówek mocy - również) sekcją jest Laboratorium, w którym podane są moce osiągane przez końcówki mocy, dla obciążonego jednego, dwóch, pięciu kanałów, itd., odpowiednio dla obciążenia 8- i 4-omowego. Warto te rezultaty zsumować i zestawiać z wartością poboru mocy umieszczonej na tabliczce z tyłu, ponieważ czasem można się nieźle zdziwić. No a przecież, w środku są też inne sekcje (np. prądożerna sekcja Video) zaś same wzmacniacze z reguły są w klasie AB, co powoduje wydzielanie się części pobieranej mocy w postaci ciepła. A zatem pobór mocy przez urządzenie jest znacznie większy niż z tabliczki i to co wynika z sumarycznej mocy oddawanej do obciążenia, w pomiarach "Audio".

Nie wiem czemu, ale mam wrażenie że Yamaha w swoich wielokanałowych amplitunerach i końcówkach mocy zaniża tę wartość, z kolei pozostali producenci, całkiem mocno prężą muskuły tym parametrem. Niech będzie przykład tej 11-kanałowej końcówki mocy (Yamaha MX-A5200), której pobór mocy wynikający z tabliczki, wynosi skromne 650 W. Lata lecą, rośnie powoli liczba końcówek mocy, a taka moc była typową mocą dla średniopółkowych amplitunerów 5.1 i 7.1-kanałowych, ponad dekadę temu.

 

21 godzin temu, miś1185 napisał:

JVC 4K, w amplitunerach popularnych marek jak Denon, Yamaha, Marantz, Onkyo te cyferki niewiele znaczą - mój ampli ma 840W poboru, toroidalne trafo, a nawet używając takiego teoretycznego zapasu mocy do 2 kanałów, zjadają go końcówki mocy z poborem 400W.

Amplitunery, owszem, potrafią wykrzesać dużą moc w stereo, ponieważ zasilacz na to pozwoli, lecz jak sam zauważyłeś - moc to nie wszystko. Są to urządzenia ograniczone różnymi kompromisami, stąd wyższość takiej 2-kanałowej (ale nawet wielokanałowej) końcówki. Dlaczego? Temat rzeka. 😉 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez koperko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, koperko napisał:

moce osiągane przez końcówki mocy, dla obciążonego jednego, dwóch, pięciu kanałów, itd., odpowiednio dla obciążenia 8- i 4-omowego. Warto te rezultaty zsumować i zestawiać z wartością poboru mocy umieszczonej na tabliczce z tyłu, ponieważ czasem można się nieźle zdziwić. No a przecież, w środku są też inne sekcje (np. prądożerna sekcja Video) zaś same wzmacniacze z reguły są w klasie AB, co powoduje wydzielanie się części pobieranej mocy w postaci ciepła.

Zwykle sprawność takich zasilaczy to ok. 70%, więc z przykładowego Denona 8500 mającego na tabliczce 900W odejmijmy 60W (tyle ma np. procesor Marantza 7706), odejmijmy te 30% strat, i wychodzi ~588W netto dla końcówek mocy, czyli 118W na 5 kanałach, 84W na 7 kanałach. To z samych rachunków nie patrząc na zacne Laboratorium, które wspominasz. Jak na amplituner - nie jest źle. 😉 Ale to i tak tylko cyferki, mało mówiące o dynamice, jakości czy odczuwalnej energetyczności dźwięku, o czym można się przekonać słuchając różnych wzmacniaczy o podobnej mocy, np. 120W.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, miś1185 napisał:

Zwykle sprawność takich zasilaczy to ok. 70%, więc z przykładowego Denona 8500 mającego na tabliczce 900W odejmijmy 60W (tyle ma np. procesor Marantza 7706), odejmijmy te 30% strat, i wychodzi ~588W netto dla końcówek mocy, czyli 118W na 5 kanałach, 84W na 7 kanałach.

Mniej więcej tak, tylko pobór prądu jest dla wysterowania sinusem. Jak ktoś słucha sinusa ze wszystkich kanałów, to powinien się przejmować. Jak ktoś słucha muzyki, to spokojnie mnoży te moce razy cztery albo i zgodnie z normą osiem 😉

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, miś1185 napisał:

Zwykle sprawność takich zasilaczy to ok. 70%,

serio ? co za gówno... myślałem że EU już dawno wycofała takie badziewie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w takiej końcówce mx a5000 też są straty i tam dla wszystkich 11 kanałów nigdy nie będzie czystego prądu czyli na pewno nie 600 wat.

Odpowiednikiem Denona 8500 w procesorach Marantza to nie model 7706 tylko 8805 popatrz na konstrukcję z tyłu a ten Marantz ciągnie 90W a nie 60W.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, miś1185 napisał:

Fetek, to nawet nie patrz na straty w klasie A. 😉 No i tak, zadbano by np. pobór w standby był znikomy.

pisałem o samym zasilaczu, po za tym klasa D, która znam i z resztą użytkuje nie ma takich jebitnych strat, tam jest kilka % (ktoś na forum mierzył)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akcenty, uderzenia dźwięku w klasie D przywodzą mi na myśl pewną zapowiedź - "uwaga, zaraz uderzę" - i wtedy uderzenie następuje. W klasie AB tego rodzaju "zapowiedzi" nie słyszałem, a w klasie A w ogóle o czymś takim nie ma mowy - i jak uderzenie ma być nagłe jak piorun z jasnego nieba, to takie nagłe jest. Ale nie słyszałem też "hi-endowej" klasy D - może tam lepiej jest to zrealizowane.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

Ale wy macie problem🤦
 

Mnie nie interesują straty w energii itp. Słyszałem ten zestaw jak gra w jednym ze sklepów, porównywany był właśnie z Denonem 8500 i brakło tego wigoru, tej rześkości właśnie Denoniwi. W Yamaszce był ten power, ten pazur, ta zadziorności. W kinie robiło to mega robotę. Player One i akcja z wyścigiem, Overlord i ostrzał w powietrzu, Niezłomny również ostrzał w powietrzu, Ocalony i pościg w górach, ten świst kul… to jest tylko drobnostka filmów które zrobiły na mnie wrażenie na Yamaszce, miałem Denona 4700 i jakoś na mnie zachwytów to takiego nie robiło 

@miś1185 z kablami sieciowymi miałeś tez styczność z AudioQuest? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Denon 8500 to nie 4700 to zdecydowanie inny poziom grania to jakby porównywać Merca C klase do S klasy.

Po za tym ważny jest dobór innych komponentów bardzo ważne są głośniki i tak naprawdę od kolumn zależy jak zagra dany amplituner a tu wybór spory Dali, KEF, Monitor Audio, Focal, Paradigm i każdy z tych wyborów będzie dobrym wyborem

Jak już chcesz dzielonke to przetestuj jeszcze Marantza AV8805/MM8077 to może być alternatywa dla tego Denona i tak jak on ma menu po polsku i system audyssey który jest lepszy od YPAO w Yamaha.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez JVC 4K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, długi89 napisał:

Słyszałem ten zestaw jak gra w jednym ze sklepów, porównywany był właśnie z Denonem 8500 i brakło tego wigoru, tej rześkości właśnie Denoniwi. W Yamaszce był ten power, ten pazur, ta zadziorności.

Dokładnie podzielasz i moje odczucia między nawet amplitunerami Yamahy vs Denona/Marantza, a wierzę że tym bardziej między flagowym ampli Denona, a systemem dzielonym Yamahy.

Sieciówki używam Audioquesta Monsoon - ale to nie jest neutralne granie, po prostu uzupełnił mi bas, którego brakowało mi w Gigawacie i amplitunerze, natomiast u Ciebie mógłby zbyt pogrubić brzmienie - zdecydowanie polecam Ci najpierw podłączyć wszystko i dopiero wtedy dobrać kabel sieciowy do tego. Zobaczysz, czego Ci brakuje, no i - łatwo się je testuje wypożyczając ze sklepów, a nawet gdybyś nie chciał korzystać z takich testów - możesz popytać na forum albo poczytać testy, jaki charakter brzmienia ma dany kabel. Bardzo ważna jest też listwa, sam mam najtańszą Gigawatta (PF-1e + PowerSync Plus) i ile dynamiki, muzykalności i czystości brzmienia mi ona dodała względem zwykłej komputerowej to przez parę dni musiałem podtrzymywać szczękę pięściami żeby jej nie zgubić. Nie oddałem jej już z testów tylko kupiłem, ale przez to nie mam doświadczenia z innymi. 😉

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

No to ja mam Dynavox X7000 https://www.winyle.pl/kable/7272-filtr-sieciowy-hi-fi-dynavox-x700.html

i kable na chwile obecna te https://www.tophifi.pl/przewody/przewody-zasilajace/isotek-evo3-initium.html

Po wpięciu tego we wzmacniacz AV brzmienie troszeczkę się zmieniło względem zwykłego kabla komputerowego ale nie było tego tyle by od razu wyłapać różnice, trzeba było się mocno wsłuchać w utwór który się zna już dobrych pare lat by dostrzec zmiany.
 

Ja chce tylko wymienić zwykle badziewne kable na coś firmowego, a że kable sygnałowe będą z AudioQuesta to i sieciówki też😊. Ogólnie myślałem o tym https://www.tophifi.pl/przewody/przewody-zasilajace/audioquest-nrg-z3-1m.html do Yamahy pre+ końcówka oraz Panasonic a do Apple ten: https://www.tophifi.pl/przewody/przewody-zasilajace/audioquest-nrg-y2-2m.html

 

3 godziny temu, JVC 4K napisał:

Po za tym ważny jest dobór innych komponentów bardzo ważne są głośniki i tak naprawdę od kolumn zależy jak zagra dany amplituner a tu wybór spory Dali, KEF, Monitor Audio, Focal, Paradigm i każdy z tych wyborów będzie dobrym wyborem

Bez urazy ale mam dużo, dużo większe doświadczenie w kolumnach niż TY i w całej reszcie sprzętu. Wiec nie mów mi co mam robić itp. Sprzęt był porównywany na jeden parze kolumn które mnie interesują. 
 

Mam prośbę, przestań się już udzielać w moich wątkach, tematach itp. Tak będzie lepiej dla nas obojga. Twoje felietony mnie nie interesują!!! Idź gdzieś indziej se rozmawiać, lub znajdź takich którzy zechcą Cię słuchać bo ja nie mam zamiaru!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)
16 minut temu, JVC 4K napisał:

ekran zgapiłeś ode mnie tylko niższy model

Stary koniu o tym ekranie myślałem już dużo, dużo wcześniej niż ty… Ciebie nawet nie stać by wydać 20k. na ekran

 

18 minut temu, JVC 4K napisał:

Wszyscy mają Cię dość nawet taki forumowy gość Stelvio.

A co mnie interesuje kogo @STELVIO ma dość? To jest jego sprawa. Ja mu tu nie karze na siłę pisać ani zaglądać. Najwidoczniej nie chce się udzielać i tyle…

@JVC 4K zapomniałem dodać o biżuterii od AQ do XLR i Cinch🤣🤪🙈

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, długi89 napisał:

zapomniałem dodać o biżuterii od AQ do XLR i Cinch🤣🤪🙈

jeden chodzi z "kietą" za 200 zł, drugi z kablami za 15k 😄

9 godzin temu, miś1185 napisał:

Akcenty, uderzenia dźwięku w klasie D przywodzą mi na myśl pewną zapowiedź - "uwaga, zaraz uderzę" - i wtedy uderzenie następuje. W klasie AB tego rodzaju "zapowiedzi" nie słyszałem, a w klasie A w ogóle o czymś takim nie ma mowy - i jak uderzenie ma być nagłe jak piorun z jasnego nieba, to takie nagłe jest. Ale nie słyszałem też "hi-endowej" klasy D - może tam lepiej jest to zrealizowane.

Nie zauważyłem czegoś takiego ale u mnie są monobloki IC, niestety ciągle niewykorzystane bo brakuje odpowiedniego pre i XLR. 

Dłużej słuchałem jedynie sr 7014 i gra to średnio

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, fetek napisał:

pisałem o samym zasilaczu, po za tym klasa D, która znam i z resztą użytkuje nie ma takich jebitnych strat, tam jest kilka % (ktoś na forum mierzył)

 

Ty chyba kiedyś pisałeś, że w kinie liczy się przede wszystkim dynamika, czyli pod tym względem klasa D nie jest do d...? 😉 Na konkurencyjnym forum swego czasu naśmiewano się, no, ewentualnie nie brano na poważnie pewnej osoby, która miała w kinie amplituner Denona, bodajże X3700H, i chyba końcówki mocy Purifi Eigentakt , każda osobno na pojedynczy kanał.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Adi777
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, długi89 napisał:

No to ja mam Dynavox X7000 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

i kable na chwile obecna te

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Po wpięciu tego we wzmacniacz AV brzmienie troszeczkę się zmieniło względem zwykłego kabla komputerowego ale nie było tego tyle by od razu wyłapać różnice, trzeba było się mocno wsłuchać w utwór który się zna już dobrych pare lat by dostrzec zmiany.
 

Ja chce tylko wymienić zwykle badziewne kable na coś firmowego, a że kable sygnałowe będą z AudioQuesta to i sieciówki też😊. Ogólnie myślałem o tym

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )  do Yamahy pre+ końcówka oraz Panasonic a do Apple ten: 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Niestety tanie sieciówki dla mnie to kasa w błoto, mam takiego NRG-Y2, mam Gigawatta Powersync i ani jednego ani drugiego nie polecam. Owszem, jakaś poprawa jest, ale nie wszystkich aspektów brzmienia, czyli jest lepiej, ale nie jest dobrze. Gigawatt Powersync Plus dużo lepszy od wersji bez "Plusa", w moim systemie poprawił wszystko na "plus", poprawił dynamikę, wyładnił wysokie tony mimo dodania szybkości dźwięku, poprawił zejście w basie, ale tylko trochę, bo da się znacznie, znacznie lepiej, co pokazał Monsoon. Monsoon jednak wywraca do góry nogami równowagę tonalną, więc w ciemno nie radzę go brać.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Adi777 napisał:

Ty chyba kiedyś pisałeś, że w kinie liczy się przede wszystkim dynamika, czyli pod tym względem klasa D nie jest do d...? 😉 

Nie przypominam sobie bym coś takiego pisał.. ale klasa D ma zupełnie inne problemy niż te o których wspominasz, pamiętaj że tego typu wzmacniacze to standard w subwooferach. Dobra klasa D ma referencyjne pasmo przenoszenia w skutek czego jest "bezpłciowa". Dlatego wielu AB gra lepiej.

Moduł modułowi nie równy, wersje OEM niby są tanie ale licząc je same to tylko 6 kanałów przewyższa koszt całego bardzo dobrego amplitunera a gdzie reszta?

Moje dwa monobloki do stereo finalnie przebiły 5 tyś zł a są bez fajerwerków, gwarancji , nawet gniazd XLR nie robiłem a dopiero wtedy to zaczyna grać.

2 godziny temu, Adi777 napisał:

która miała w kinie amplituner Denona, bodajże X3700H, i chyba końcówki mocy Purifi Eigentakt , każda osobno na pojedynczy kanał.

większość końcówek to dzisiaj wymienne moduły a to czy dany moduł obsługuje 2 czy 1 kanał nie ma większego znaczenia bo najczęściej konstrukcyjnie się to niczym nie rożni.

28 minut temu, długi89 napisał:

Zrobie tak jak mówisz kablami sieciowymi zajmę się na samym końcu po złożeniu wszystkiego do kupy… ale najpierw projekt a później realizacja. 

słusznie, lepiej pomyśl o sensownym zasilaniu pokoju, najlepiej na 2-3 liniach. Ja mam 4 licząc oświetlenie i wyszło że mało 😛

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, fetek napisał:

Dobra klasa D ma referencyjne pasmo przenoszenia w skutek czego jest "bezpłciowa". Dlatego wielu AB gra lepiej.

Mi AB gra lepiej dzięki większej szybkości narastania dźwięku, a referencyjne pasmo przenoszenia nie ma tu nic do rzeczy i dla mnie byłoby akurat ogromnym plusem bo na co dzień słucham i uczestniczę w muzyce na żywo - nie mam upodobań do podbarwienia sprzętu grającego. Zresztą - sam początek dźwięku jest ogromnie ważny dla postrzegania barwy przez człowieka, więc jeśli jest on zmiękczony, to samo referencyjne pasmo przenoszenia to za mało, by w odbiorze barwa była bliska prawdziwej. Oczywiście nie brakuje AB zmiękczającej brzmienie, ale to osobna historia i osobiste preferencje słuchających. 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, miś1185 napisał:

Mi AB gra lepiej dzięki większej szybkości narastania dźwięku, a referencyjne pasmo przenoszenia nie ma tu nic do rzeczy i dla mnie byłoby akurat ogromnym plusem bo na co dzień słucham i uczestniczę w muzyce na żywo - nie mam upodobań do podbarwienia sprzętu grającego. Zresztą - sam początek dźwięku jest ogromnie ważny dla postrzegania barwy przez człowieka, więc jeśli jest on zmiękczony, to samo referencyjne pasmo przenoszenia to za mało, by w odbiorze barwa była bliska prawdziwej. Oczywiście nie brakuje AB zmiękczającej brzmienie, ale to osobna historia i osobiste preferencje słuchających. 🙂

Nie przypisałbym tego do cechy danego systemu, sam pisałeś że dobrej klasy D nie słuchałeś a fajna AB również swoje kosztuje.  Po za tym nie ma konstrukcji idealnych, dlatego jeśli naprawdę chcemy mieć kozackie granie to wszystko musimy podzielić.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.