Skocz do zawartości
IGNORED

NAD 372 pominięcie przedwzmacniacza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Posiadam NAD-a 372 jako źródło służy mi raspberry pi 3. W internecie dużo ludzi pisze ze NAD ma słaby przedwzmacniacz. Zastanawiam się czy mogę go pominąć? Gdybym wyciągnął zworki w NAD-zie i wpiął RCA od raspberry pi 3 prosto do sekcji końcówki mocy w ten sposób pominąłbym przedwzmacniacz. Będzie to działać? Jeśli tak to czy poprawie coś w ten sposób?

Pozdrawiam

Raspberry pi 3, nie mam pojęcia, ale na tym nad 372 nauczyłem się, ze nie ma jak pre na lampie +końcówka na tranzystorze. Oczywiście to tylko moje zdanie. 

Czyli miałeś/słuchałeś NAD-a z różnymi przedwzmacniaczami? Mógłbyś rozwinąć temat? Z czym i jak grał? I czy jest sens pchać się w przedwzmacniacz do niego czy lepiej sprzedać NAD-a i dołożyć kasę przeznaczoną na przedwzmacniacz i kupić coś innego? W życiu nie miałem przedwzmacniacza i nie znam się na tym. Wzmacniacz kosztuje ok 1000-1500, ile należało by przeznaczyć na ewentualny przedwzmacniacz do niego?

Trzeba mieć świadomość, że każdy pre coś popsuje i jeśli Raspberry ma wystarczającą

regulację poziomu, to można spróbować wejść bezpośrednio na końcówkę.

Sam do takiej próby ( Yamaha ) musiałem dorabiać dzielniki na kablu, bo poziom

z CD ( do - 20 dB ) był dużo za wysoki. Wynik tego był świetny 😉 

Nie ma nic gorszego, niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję.   Jerzy Dobrowolski

54 minuty temu, lukasz110 napisał:

Wzmacniacz kosztuje ok 1000-1500, ile należało by przeznaczyć na ewentualny przedwzmacniacz do niego?

Droga zabawa , lepiej  dołożyć i kupić wzmacniacz z wyższej półki .

29 minut temu, KALIBER napisał:

Droga zabawa , lepiej  dołożyć i kupić wzmacniacz z wyższej półki .

Tak myślałem:D Audio z wyższej półki jest w planach w dalekiej przyszłości.

Godzinę temu, audioburak napisał:

Trzeba mieć świadomość, że każdy pre coś popsuje i jeśli Raspberry ma wystarczającą