Skocz do zawartości
IGNORED

serwis burson conductor v2 -ktokolwiek widział, ktokolwiek wie


rurokura
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Przejrzałem wątki zapytań o naprawy ,rozesłałem zapytania do kilku serwisów ,ale nie otrzymałem ,żadnej konkretnej odpowiedzi. Więc proszę Was o pomoc.

Pacjent: Burson conductor v2+ https://www.bursonaudio.com/products/conductor-v2-plus/  Kupiłem go niedawno ,od jak się okazało nieuczciwego sprzedawcy.

Generalnie wzmacniacz włącza się ,wejścia i potencjometr działają, oba kanały grają równo -brzmi jak na moje ucho bardzo dobrze. Otwarłem go celem sprawdzenia -nie zauważyłem śladów żadnych modyfikacji ,uszkodzeń termicznych ,ubytków czy spuchniętych kondensatorów. Wbudowany dac jest sprawny.

Problemem są ciche ale ciągle obecne szumy(coś jakby mięta folijka) w obu kanałach słuchawek -niezależnie czy zródło jest podłączone czy nie ,niezależnie czy głośność ustawiona jest na zero ,czy też głośność odsłuchową.(testowane na słuchawkach od 32 do 600ohm)

Co zrobilibyście na moim miejscu? Wysłać go do dystrybutora z Żywca? Do Australii? Czy może jest tu ktoś ,ew. zna jakiś serwis ,który podjąłby się tej (podejrzewam upierdliwej) naprawy?

Wzmak jak najbardziej mogę wysłać ,więc w grę wchodzą serwisy z całej Polski. Nie ma też pośpiechu -jakby kto pytał.

Adam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, rurokura napisał:

Witajcie!

Przejrzałem wątki zapytań o naprawy ,rozesłałem zapytania do kilku serwisów ,ale nie otrzymałem ,żadnej konkretnej odpowiedzi. Więc proszę Was o pomoc.

Pacjent: Burson conductor v2+ https://www.bursonaudio.com/products/conductor-v2-plus/  Kupiłem go niedawno ,od jak się okazało nieuczciwego sprzedawcy.

Generalnie wzmacniacz włącza się ,wejścia i potencjometr działają, oba kanały grają równo -brzmi jak na moje ucho bardzo dobrze. Otwarłem go celem sprawdzenia -nie zauważyłem śladów żadnych modyfikacji ,uszkodzeń termicznych ,ubytków czy spuchniętych kondensatorów. Wbudowany dac jest sprawny.

Problemem są ciche ale ciągle obecne szumy(coś jakby mięta folijka) w obu kanałach słuchawek -niezależnie czy zródło jest podłączone czy nie ,niezależnie czy głośność ustawiona jest na zero ,czy też głośność odsłuchową.(testowane na słuchawkach od 32 do 600ohm)

Co zrobilibyście na moim miejscu? Wysłać go do dystrybutora z Żywca? Do Australii? Czy może jest tu ktoś ,ew. zna jakiś serwis ,który podjąłby się tej (podejrzewam upierdliwej) naprawy?

Wzmak jak najbardziej mogę wysłać ,więc w grę wchodzą serwisy z całej Polski. Nie ma też pośpiechu -jakby kto pytał.

Adam

 

Burson daje 5 lat gwarancji wiec jesli został przez poprzedniego właściciela zarejestrowany to moze uda sie gwarancyjnie go naprawic. napisz na Team Burson Melbourne <[email protected]> i zapytaj podajac numer seryjny

jesli nie to wróć do dystrybutora oni powinni pomoc. mam V2 i to jeden z najlepszych wzmaków tranzystorowych na rynku u mnie gra z Grado

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.