Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  243 członków

Bluesound Klub
IGNORED

Przycina muzykę

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry Mam mały problem z bluesound node.Mianowicie jak go włączę po parogodzinnej przerwie, to zaczyna fiksować czyli przerywa muzykę co parę sekund. Dzieje się tak przez powiedzmy 10 minut i potem jest spokój. Zaobserwowałem że dzieje sie tak przy plikach od 88 KHz. Jest to bardzo denerwujące zjawisko. Streamera mam podłączonego z routerem kabelkiem eternet.Kompletnie nie znam się na tej technice. Sprzęt mam od niedawna. Acha pisałem do serwisu, to kazali mi zresetować router,bez rezultatu. Jak ktoś mógłby mi pomóc to szacuneczek. Przepraszam za chaos. Pozdrawiam

https://www.audiostereo.pl/topic/158081-przycina-muzyk%C4%99/
3 godziny temu, Paweł11 napisał:

jak go włączę po parogodzinnej przerwie,

Ta parogodzinna przerwa to:

a) Node w trybie pauzy

b) Node całkowicie odłączony od zasilania

Odtwarzanie z sieci czy lokalne pliki?

Jeżeli odpowiedź a) to u siebie zauważyłem, że kiedy podczas grania z sieci zatrzymam odtwarzanie pauzą na godzinkę lub dłużej, wtedy przy wciśnięciu play, pogra kilka sekund, po czym jest około 20 sekund przerwy i dalej gra normalnie.

Edytowane przez Franz-007

Jeżeli oszczędzasz na coś przez pięć lat, to znaczy, że Cię na to nie stać.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu

• Dodaj nową pozycję...

wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.