Skocz do zawartości
IGNORED

Onkyo TX NR 686 Chromecast built-in nie działa.


jackwe
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, 

Jestem posiadaczem amplitunera kina domowego Onkyo TX NR 686. Korzystam ze streamingu Apple Music, który mogę, jako posiadacz smartfona z Androidem, przesyłać wyłącznie za pomocą Chromecasta wbudowanego w amplituner. Ze zrozumiałych względów nie mogę używać technologii AirPlay. Nie mogę również przesyłać treści z Apple Music poprzez aplikację Onkyo Controller, bo jej tam ( w  odróżnieniu od Tidala, Deezera i Amazon Music) nie ma. Przed ostatnią aktualizacją softu Chromecast już działał  bardzo kapryśnie, czasem był potrzebny miękki reset ampli. Trwało to czasem kilka minut, aż w końcu "załapywał" połączenie. Nadmieniam, że przesył ze smartfona na TV poprzez Chromecast następuje błyskawicznie. Sprawdzałem również (myśląc, że winna jest sama aplikacja Apple Music) - Tidal zachowuje się identycznie. Natomiast po ostatniej aktualizacji do wersji 1071-4000-1070-0011 łączności poprzez Chromecast nawiązać już nie można. Nazwa amplitunera nie pojawia się w żadnej aplikacji streamingowej po tapnięciu w ikonę castowania. Nie łączy się ani Apple Music ani Tidal.

          Bardzo proszę o informację  czy ktoś ma podobny problem,( w necie o tym głucho), i czy jest może jakieś rozwiązanie. A poza tym nigdzie w necie nie znalazłem info o powyższej wersji softu, nawet na stronie Onkyo. A zaktualizowałem , bo pokazał się o niej komunikat w samym amplitunerze. Z góry dziękuję za pomoc.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...

A czy udało ci się rozwiązać problem? Bo ma podobnie :( Jestem świeżym posiadaczem tego Onkyo i czasami Chromcast łapie a czasami go nie widzi. Nie mam zamiaru go restartować bo za dużo zachodu z ustawieniami później.

Wysłane z mojego Mi Note 10 Pro przy użyciu Tapatalka

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie udało się. Już robiłem twardy reset z kasowaniem wszystkich ustawień. Pomogło na krótko. Kiedy już w ogóle nie łapie połączenia, odłączam go od prądu na kilkanaście minut. Po tym od biedy , ale jakoś działa przez ok. tydzień. Nie potrafię tego rozgryźć. Mije podejrzenia padaqją na łącze internetowe lub ruter. I przy okazji - jaki net masz, jaką prędkość, światłowód czy kabel, duży dostawca czy lokalny? Może tu jest pies pogrzebany. U mnie na razie jest kabel ,ok. 90Mbps, lokalny dostawca kablówki. Jeszcze w kwietniu mam mieć światłowód, może to coś zmieni. Napisz jak jest u Ciebie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest normalne w onkyo..

Już pomijam fakt że nawet gdy działa to działa to tragicznie, mam chromecast audio i miałem shield tv, na tych urządzeniach połączenie to bajka jeśli chodzi o szybkość i stabilność.

🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez bl4ck
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale tylko twardy reset pomaga. Łącze mam na światłowodzie. Podpięty tuner bezpośrednio do routera.
Z tego co czytam to faktycznie ta firma ma problemy z chromcastem. Szkoda bo liczyłem że to będzie fajnie działać.

Wysłane z mojego Mi Note 10 Pro przy użyciu Tapatalka

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.04.2022 o 12:15, bl4ck napisał:

Ale to jest normalne w onkyo..

Już pomijam fakt że nawet gdy działa to działa to tragicznie, mam chromecast audio i miałem shield tv, na tych urządzeniach połączenie to bajka jeśli chodzi o szybkość i stabilność.

🙂

Z ciekawości- to ten Chromecast Audio już nieprodukowany, z połączeniem via minijack ? Nie ma strat jakości dźwięku? Kupiłem kiedyś taki ,by dodać nowych możliwości starej miniwieży Technicsa, ale sprzedałem- nie pamiętam z jakiego powodu. A wracając do Onkyo-to niepojęte,żeby znana firma zrobiła taką niedoróbkę i nie mogła/nie chciała/nie umiała poradzić sobie z tym poprzez porządną aktualizację softu. I pomyśleć, że moim pierwszym wyborem był Denon. Czasami jednak pierwsza myśl jest najlepsza. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chromecast audio działa jak złoto ten jack to jest też połączenie cyfrowe optyczne nie tylko analog. Nie wiem jak teraz ale swego czasu była pompa i ceny osiągały 300zł gdy nowy kiedyś kupowało się za 100zł.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.