Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki subwoofer do Denon PMA-600NE?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. 

Niedawno poszukiwałem na tym forum wzmacniacza stereo. Dzięki Waszej pomocy udało mi się dobrać satysfakcjonujący model Denona, PMA600-NE. Gra z kolumnami Quadral Ascent 650. Nadal brakuje mi dołów w brzmieniu, dlatego byłbym stuprocentowo zadowolony z zestawu gdyby dodać do niego jakiś subwoofer. 

Rzecz w tym, że kompletnie nie znam się na subach, pierwszy raz stoję przed tego typu dylematem. Do tego typu sprzętu podłącza się raczej subwoofery aktywne, prawda? Nie potrafię doszukać się w sieci informacji, jaką maksymalną moc oferuje wyjście na suba w tym modelu, o ile w ogóle istnieje tego typu parametr. Z tego powodu proszę o pomoc w doborze najlepszego modelu zgodnie z poniższymi informacjami:

-budżet: 1000zł 

-przeznaczenie: muzyka (głównie metal i rock) 

Z góry dziękuję wszystkim za zainteresowanie i wszelkie porady. 

Edytowane przez StachuJones
https://www.audiostereo.pl/topic/158298-jaki-subwoofer-do-denon-pma-600ne/

Wcale nie tak bardzo trudno:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )   plus modele KODA - też w budżecie.

Nowe zawsze z prawem do zwrotu i gwarancją.

A wyjście na subwoofer jest standardowe i obsłuży każdy aktywny model.

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Nie ma nic gorszego, niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję.   Jerzy Dobrowolski

6 minut temu, audioburak napisał:

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Podane modele mają złącze line in, lewy i prawy. Mój wzmacniacz ma wyjście na subwoofer w postaci pojedynczego sub out. Jak to podłączyć? Potrzebuję przewodu z jednym out i dwoma in? 

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość