Skocz do zawartości
IGNORED

Kino domowe i przedwzmacniacz


Hadzy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników tego forum. Zaczne od tego ze jestem laikiem w dziedzinie audiofilii, jednakze prosze o rady i pomoc w nastepujacej sprawie: posiadam kono fomowe Yamaha RX-A1080, glosniki Monitor Audio Silver 300, wszystko pieknie gra ale jak wiadomo apetyt rosnie w miare jedzenia i chce dokupic do tego zestawu przedwzmacniacz firmy Yamaha A-S2000 lub A-S500,  no i teraz mam pytania:

-jaki efekt uzyskam

-w jaki sposob to połączyc (tzn. jakimi kablami i w ktore gniazdka w poszczegolnym zestawie)?

Za pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W amplitunerze podłączasz kable RCA pod wyjście PRE-OUT front a we wzmacniaczu do gniazda MAIN IN, ale z tego co pamiętam możesz to zrobić tylko ze wzmacniaczem Yamaha A-S2000, który posiada takie wejścia.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym wypadku a-s2000 będzie pracowała jako końcówka mocy w kinie, a do odsłucbhu stereo korzystaj z całego wzmacniacza (pre+amp) Yamahy A-S2000. Inaczej wielkiej różnicy nie będzie, poza lepszym wysterowaniem kolumn. To przedwzmacniacz w większej mierze odpowiada za "jakość dźwięku". 

Polecam przed decyzją odsłuchać tej konfiguracji, bo Monitor Audio z tą Yamahą mogą zagrać dość ostrawo 😉

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwiekowo optymalne polaczenie to ta wersja wspomniana powyzej przez Top Hi-Fi