Skocz do zawartości
IGNORED

Spotify Connect - NAD C338


Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest ktos kto posiada NAD C338 lub inny sprzet, ktory wspiera Spotify Connect?

Support od NAD twierdzi, ze Google w porozumieniu ze Spotify zdecydowalo sie wylaczyc ten protokol, i pozostaje mi jedynie Google Chromecast 😞

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/158570-spotify-connect-nad-c338/
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, bandieta napisał:

Czy jest ktos kto posiada NAD C338 lub inny sprzet, ktory wspiera Spotify Connect?

Support od NAD twierdzi, ze Google w porozumieniu ze Spotify zdecydowalo sie wylaczyc ten protokol, i pozostaje mi jedynie Google Chromecast 😞

pobierz na próbę Tidal. Po chromecast działa to raz, a dwa o Spotify już zapomnisz, bo jakość dźwięku to tylko mp3. 

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

16 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

o Spotify już zapomnisz, bo jakość dźwięku to tylko mp3. 

Nie. AAC do 320 kbit/s

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Świetna poglądowa galeria (nie moja) dot. TDA1541(A):

www.maxdat.eu/_galeria/Foto%20TDA1541.html

Godzinę temu, (nie)przecietniak napisał:

Nie. AAC do 320 kbit/s Link

no według nich jakość 320 kbit/s to bardzo wysoka jakość... Gdzie tu jakość CD, MQA, DSD itd 😛 To jest dopiero technologia z innej planety 😜

Niestety Ci od Spotify jeszcze jej nie odkryli 😉

Edytowane przez Top Hi-Fi & Video Design

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

  • 2 tygodnie później...
On 4/5/2022 at 9:57 PM, bandieta said:

Czy jest ktos kto posiada NAD C338 lub inny sprzet, ktory wspiera Spotify Connect?

Support od NAD twierdzi, ze Google w porozumieniu ze Spotify zdecydowalo sie wylaczyc ten protokol, i pozostaje mi jedynie Google Chromecast 😞

Mam C338 i właśnie ostatnio zauważyłem, że Spotify Connect zniknęło. Tak jak piszesz, zostało słuchanie przez Chromecast, a to się mija z celem. Spotify Connect to była jedyna rzecz dla której trzymałem ten serwis, ale teraz nie widzę już sensu i wrócę do Apple Music. Za 5 zł więcej będzie Apple One. 

38 minutes ago, RiccardoPL said:

Mam C338 i właśnie ostatnio zauważyłem, że Spotify Connect zniknęło. Tak jak piszesz, zostało słuchanie przez Chromecast, a to się mija z celem. Spotify Connect to była jedyna rzecz dla której trzymałem ten serwis, ale teraz nie widzę już sensu i wrócę do Apple Music. Za 5 zł więcej będzie Apple One. 

Probowales pisac na support?

Mozesz podzielic sie doswiadczeniami jak chodzi o jak jakosc dzwieku Apple vs NAD 338?

8 minutes ago, bandieta said:

Probowales pisac na support?

Mozesz podzielic sie doswiadczeniami jak chodzi o jak jakosc dzwieku Apple vs NAD 338?

Jak to Apple vs NAD? Apple Music to serwis streamingowy, Nad to wzmacniacz. Nie bardzo rozumiem pytanie.

Apple Music to jakość CD + Hires, w bezstratnym ALAC. 

18 minutes ago, RiccardoPL said:

Jak to Apple vs NAD? Apple Music to serwis streamingowy, Nad to wzmacniacz. Nie bardzo rozumiem pytanie.

Apple Music to jakość CD + Hires, w bezstratnym ALAC. 

Mialem na mysli jak masz polaczony Apple Music z NAD, bo jesli po Chromecast to nie bedzie to rozwiazanie dla mnie.

Dla mnie też nie, Chromecast odpada. Zastanawiam się właśnie jak to połączyć wszystko, bez dokupowania streamera.

47 minutes ago, bandieta said:

Probowales pisac na support?

Support Spotify napisał mi, że nic nie wie o zakończeniu wsparcia i zgłosi sprawę technikom.

Sprawa ewidentnie leży po stronie NAD. A reakcja TOP jest co najmniej dziwna.

Chcieliście tymi postami zamieść problem pod dywan?

Wasze posty na przeróżnych mediach zaczynają bardzo dziwnie wyglądać. Ewidentnie nie radzicie sobie z jakąś, bliżej zapewne tylko Wam znaną, sytuacją.

Takim podejściem tylko odpychacie od siebie klientów.

NAD mi odpowiedział:


NAD C 338 uses Google’s Chromecast technology to cast your favorite music, radio, or podcasts from your control media device to the C 338. So, NAD C 338 only supports what is supported by Chromecast.
 
With NAD C 338’s latest firmware upgrade, you can no longer stream audio from the Spotify app using Spotify Connect. However, you can stream from the Spotify app to NAD C 388 using Google Cast. This limitation is a result of Chromecast’s latest release, therefore we at NAD do not have the ability to know if this will be re instated in the future.
 
Alternatively, you can also use a Bluetooth connection to stream Spotify audio (up to 320kbps) directly from the control media device to the NAD C 338.

 

Czyli wychodzi na to, że to wina Google.

No też nie bardzo.

Cambridge CXN V2 ma Chromecast i Connect też działa.

Na innych urządzeniach też nie słyszałem o takim problemie.

Bylo by to dla mnie  abstrakcją, ale może connect kosztuje? A NAD szuka oszczędności? Jawna rezygnacja mogła by spowodować nagłe zwroty z tytułu rękojmi więc wina jest przekierowana na kogoś? Brzmi to jak spisek, w który sam bym nie uwierzył.

Ale jeśli to wina Google to na innych urządzeniach też by nie działało.

Dobrze rozumuję?

 

 

 

I dostałem kolejną odpowiedź:
While at this time the current firmware for your unit does not support this, rest assured that we will be taking this purposed request and forwarding it to our Quality Assurance Team as well as Development Lab for their consideration as well as your concerns that this function seems to still work with other brands.
 
I apologize that at this time I don't have a solution for this, but you are always welcome to periodically contact us and inquire if there have been any changes.

6 godzin temu, RiccardoPL napisał:

Jest logiczne to co piszesz. Może faktycznie się NADowi jakieś licencje pokończyły, czy coś.

Wątpię, to za poważna firma, żeby miała stracić licencję na Spotify. Może Nad ma chwilowe problemy z softem po jakieś aktualizacji.

No właśni też tak myślałem ale.

19 godzin temu, Tonnii99 napisał:

poważna firma

 

W dniu 19.04.2022 o 15:35, RiccardoPL napisał:

NAD C 338 uses Google’s Chromecast technology to cast your favorite music, radio, or podcasts from your control media device to the C 338. So, NAD C 338 only supports what is supported by Chromecast.

Pisza o wsparciu Google dla Nada

po czym dodają

W dniu 19.04.2022 o 15:35, RiccardoPL napisał:

With NAD C 338’s latest firmware upgrade, you can no longer stream audio from the Spotify app using Spotify Connect.

Że to ich wina bo taką aktualizację wypuścili.

W dniu 19.04.2022 o 16:27, RiccardoPL napisał:

While at this time the current firmware for your unit does not support this

Poważna firma przywróciła by firmware który działał dobrze. I po temacie

Sam miałem NADy. Lubie tą firmę. Coś im po prostu nie idzie ostatnio.

Z sobie wiadomych powodów wycięli z softu tą usługę poprzez ostatnią  aktualizację. Informują też, że ta usługa nie będzie działać na tym urządzeniu, pewnie też innych NAD-ach?, oraz jakie zamienniki stosować. Pewnie poszło kasę.

Pozdrawiam

57 minut temu, PioZ napisał:

Z sobie wiadomych powodów wycięli z softu tą usługę poprzez ostatnią  aktualizację. Informują też, że ta usługa nie będzie działać na tym urządzeniu, pewnie też innych NAD-ach?, oraz jakie zamienniki stosować. Pewnie poszło kasę.

Pozdrawiam

Bankowo za kilka dni wypuszczą "łatkę" i temat będzie zamieciony pod dywan. Tak duża firma musi mieć wieczne wsparcie do Spotify, bo inaczej klienci się mogą zdenerwować.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

With Spotify’s decision to discontinue and remove the Spotify Connect integration (libspotify) from many major electronic brands and devices, including our NAD MT 1 Media Tuner Module and MT 2 Media Tuner, we searched for new and alternative ways that our customers could continue to enjoy Spotify.

After rigorous testing of several different plug-and-play solutions, our NAD product experts found  Chromecast Audio to be the best and most cost-effective solution that allows you to continue to stream and enjoy Spotify on your NAD amplifier.

14 godzin temu, Tonnii99 napisał:

Bankowo za kilka dni wypuszczą "łatkę" i temat będzie zamieciony pod dywan. Tak duża firma musi mieć wieczne wsparcie do Spotify, bo inaczej klienci się mogą zdenerwować.

Pozwalam sobie wątpić.

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Poczekajmy, nie ma się co gorączkować. Takie mamy czasy, że czasami "coś się nie spina" -akurat o Nada jestem spokojny. Za dużo jest właścicieli tej marki, żeby ich "skrzywdzić"

 

W dniu 19.04.2022 o 15:35, RiccardoPL napisał:

NAD C 338 uses Google’s Chromecast technology to cast your favorite music, radio, or podcasts from your control media device to the C 338. So, NAD C 338 only supports what is supported by Chromecast.

Troche sie gubią w zeznaniach, bo ja nie mam problemu ze spotify connect na chromecasta, wiec chromecast jest wspierany przez spotify. Po mojemu zmienili wartosc uzytkową sprzetu, wiec jest pretekst do zwrotu.

Do rękojmi. dokładnie tak. Dlatego mieszają w zeznaniach.

W dniu 21.04.2022 o 10:39, PioZ napisał:

With Spotify’s decision to discontinue and remove the Spotify Connect integration (libspotify) from many major electronic brands and devices

To też ich jak na razie tylko pogrąża. Bo czym są te many major brands? Jak na razie tylko NAD ma problem.

  • 3 tygodnie później...

Znowu ich zapytałem i dostałem taką odpowiedź:
Please know that your concerns have been forwarded to our Quality Assurance Team as well as Development Lab. I understand you concerns as other customers have noted that this still works on other audio brands' devices as well as stand alone Chromecasts as well. I understand that this especially makes it frustrating for our customers.
 
Alternatively, you can also use a Bluetooth connection to stream Spotify audio (up to 320kbps) directly from the control media device to the NAD C 338.
 
I'm sorry that I cannot provide a clear time line for this to be resolved, but I also have my fingers crossed that we will find a solution sooner than later.
 
As always, you are welcome to check in with us to see how this is going, as well if there are any changes to this it will be in the form of an automatic over the air update.
 
I apologize for the inconvenience and thank you for your continued support and patience. 

18 godzin temu, RiccardoPL napisał:

Znowu ich zapytałem i dostałem taką odpowiedź:
Please know that your concerns have been forwarded to our Quality Assurance Team as well as Development Lab. I understand you concerns as other customers have noted that this still works on other audio brands' devices as well as stand alone Chromecasts as well. I understand that this especially makes it frustrating for our customers.
 
Alternatively, you can also use a Bluetooth connection to stream Spotify audio (up to 320kbps) directly from the control media device to the NAD C 338.
 
I'm sorry that I cannot provide a clear time line for this to be resolved, but I also have my fingers crossed that we will find a solution sooner than later.
 
As always, you are welcome to check in with us to see how this is going, as well if there are any changes to this it will be in the form of an automatic over the air update.
 
I apologize for the inconvenience and thank you for your continued support and patience. 

Odpowiedź bardzo uprzejma, ale w dalszym ciągu nic z niej nie wynika konkretnego.

Pozdrawiam

  • 2 miesiące później...

Tak, oddać go z tytułu rękojmi. Jak topy zobaczą nagły zwrot produktów które nie spełniają jednego z podstawowych założeń produktu to zgłoszą to do dystrybutora. 

I wtedy może będzie jakaś odpowiedź. Na wszystkich innych urządzeniach nadal działa. Także tych związanych z nadem- bluos. 

Piotr 

W dniu 24.07.2022 o 09:15, Piotr Sonido napisał:

Tak, oddać go z tytułu rękojmi. Jak topy zobaczą nagły zwrot produktów które nie spełniają jednego z podstawowych założeń produktu to zgłoszą to do dystrybutora. 

I wtedy może będzie jakaś odpowiedź. Na wszystkich innych urządzeniach nadal działa. Także tych związanych z nadem- bluos. 

Piotr 

Na waszej stronie, też można kupić NAD-a. Jak sprzedaliście w przeszłości C338 i teraz klient dzwoni do Was, to co? Robicie mu zwrot?

9 minut temu, Tonnii99 napisał:

Na waszej stronie, też można kupić NAD-a. Jak sprzedaliście w przeszłości C338 i teraz klient dzwoni do Was, to co? Robicie mu zwrot?

Na jakiej waszej? 

Ja nie pracuje już w S4home. Jak byłem to nie było problemu z oferowanym produktem. Spełniał założenia techniczne. Jeśli któryś z klientów obecnie czuje się oszukany to tak oddać z tytułu rękojmi. A sklep niech odda do dystrybutora a ten do producenta. 

Trzeba by zapytać sklepy jak sobie z tym teraz radzą. 

Piotr 

Nie było żadnego takiego zgłoszenia u nas tak dla jasności. Jak takowa sytuacja zajdzie, w ten czas będziemy pytać dystrybutora i producenta co dalej. Nie jest to też nasza wina.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.