Jump to content
IGNORED

Hi-End Monachium 2022


.:Gerard:.
 Share

Recommended Posts

O żesz ty! Ale wtyczki! Czy one są ze złota? Kojarzę tę listwę z gniazkami z jakąś luksusową podstawką, na której stoją w złotych kieliszkach najwytworniejsze wódki lub inne alkohole. Brakuje mi tylko marmurowej podłogi. Super to wygląda. Nie dziwię się, że gadżetowcy wariują jużna sam widok, a co dopiero jak usłyszą te wszystkie kable i wtyczki...???

Parker's Mood

Link to comment
Share on other sites

Świetnie że Targi w Monachium wróciły, polecam każdemu . Jesienią spotykamy się w Warszawie na Audio Show.

Tadeusz

AUDIOtrendt Kraków. Zapraszamy na odsłuchy. Doradzamy, pomagamy, rozwiązujemy problemy. Wypożyczamy sprzęt do domu.
Wszyscy forumowicze mogą liczyć u nas na atrakcyjne ceny!

www.audiotrendt.com.pl; tel.: 12 686 10 15 | 791 063 315 | 509 188 477

Link to comment
Share on other sites

W dniu 22.05.2022 o 17:24, .:Gerard:. napisał:

Niestety dzisiaj nie byłem, stary i leniwy się robię 😉

Dodam jeszcze parę zdjęć i innych kadrów od galerii kolegi

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

17.thumb.jpg.b694fe8dcc1784481acc27a03b7862aa.jpg

O kochaniutki panie. Cudeńka:)

W dniu 22.05.2022 o 19:31, #Szakovsky napisał:

Wzmianki bez zdjęć:
JBL DD 67000 pokazał kunszt inżynierów a JBL. Bo to jest jedyna firma która potrafi uzyskać dźwięk kolumn za 80 tysięcy euro z głośnika BT za 150zł, bo grało to w dużej mierze, tak samo. Dramat. 
TAD pokazał się w tym roku z niskim modelem, no i wnioski można było wyciągnąć dość szybko, a były one takie, że nie warto się interesować tanim TADem. Konkretnie darło jape. 
Flagowe Bowersy z Classe zalicza się do rekordzistów. Ciężko mi sobie przypomnieć czy kiedykolwiek wyszedłem (prawie, że wybiegłem) tak szybko z pokoju na targach. Nawet Lyravox w tym roku nie darł tak japy. Katorga i sado maso. 
A co do Voxativ... W tym roku znacznie lepiej, czyli już tylko trochę gorzej od Altusów 300 z radmorem. Na zeszłych targach grały znacznie gorzej niż Altusy. 
Stein jak co roku z genialna średnicą, ale z marną całą resztą. Jakby nie usiąść, gdzie by nie stać, to mamy potężne dual mono. Do tego zszycie głośników 2/10. Ale za to bez znaczących krzykliwości. 
Joseph Audio z Doshi ewidentnie najgorszy dźwięk targów. Sam szelest i puszka. Co najlepsze, te same kolumny pod inną elektroniką w innym pokoju zagrały już całkiem okej. 
Wielkie Raidho mocno średnio, borreseny w śmieciowym pokoju na parterze zagrały znacznie lepiej, ale w podobnym stylu. 
Viva zagrała całkiem przyjemnie, gładko i z dobrym nasyceniem. Chociaż tam nie spędziłem za dużo czasu, nie wiem jak z innym repertuarem. 
ATC "setki" bardzo fajnie. Jako jedyny pokój był przygotowany do pokazania sceny. Było krzesełko na którym się siadało, i można było wręcz posłuchać jak w cywilizowanych warunkach. Ogólnie bardzo fajnie, choć było słychać, że przy wyższych głośnościach, góra nie dawała rady. A no i bas było dość ciężko zmusić do grania. 
Estelon Works- w tym roku mocno nijako. Aż byłem zaskoczony. Wszystko było jako-tako ale bez jakiegokolwiek życia. 
Coś zjadło połowę dynamiki... Pomimo, że kolumny były bodaj te same co na targach w 2019. 

Jak coś wartego wzmianki mi się przypomni, to dopiszę. 

#Szakovsky do BT za 150zł najprędzej upodobnią się twe kolorujące monitorki niemalże jak słabe komputerówki, jak i następne na mocno wygładzonych delikatniutkich niemieckich accutonach. Z jednych i drugich nie ma Live tylko urobione granie pod widzimisię, taka amatorka, brzdąkanie jak z sypialnianego radia pogrywającego przy wybudzaniu się. Twoje popierdółki (przy tych rasowych systemach głośnikowych typu horn) są jak komputerówki.

post-28079-0-40606900-1482378596_thumb.jpgpost-28079-0-15559100-1482378674_thumb.jpg

Project Everest przy optymalnym rzetelnym wysterowaniu, mocno neutralny Live'owy, tak że 99,9% innych systemów głośnikowych grają jak urobione pod widzimisię właścicieli.

Mogą mniej lub trochę bardziej upodabniać się w zależności od zapodanego sygnału. Cieplejsza, gęściejsza elektronika i będzie takie granie. Mocno neutralny sygnał, i mocno neutralne granie.

Nie jest to TAD który jest uśredniony, podkolorowany i taki sypialniany/amatorski. Mocno konturowe, trochę efekciarskie i szczupłe B&W, bez swobody i amerykańskiego rozmachu, to też nie to. Bardziej podobne do mieszanki kolumn Focala z kolumnami TAD, aniżeli do wymieszanych kolumn B&W z kolumnami TAD. Focal nie, ten za bardzo syntetyczny, elektroniczny. Grande EM za wolne z subwooferowym basem - musiałbyś sekcję basową wymienić na szybszą. Nie mają papierowych wooferów więc z nich nie ma szans na ten bas, ale wyżej można coś tam porównywać do driverów z membranami berylowymi jak i magnezowymi. Choć driver w hornie to lepsze granie, od gołych małych kopułek. Gdzie tam w zwykłych kolumnach 10-cm membrany z berylu. A przeważnie najgorsze to wstęgi - zamulono poszatkowane brzdąkanie bez wygaru. Cały zakres średnio-wysokotonowy od średnich po wysokie słaby. Jedynie do jakichś 2-way gdzieś tam wysoko na UHF od kilkunastu/kilkudziesięciu kHz można dorzucić wstęgę, bo niżej to one tylko przeszkadzają.

post-28079-0-67924900-1363629055_thumb.jpg

Duże Wilson Audio, to takie słabo wysterowane duże Westlake Audio.

Z pośród Focali najlepszy system głośnikowy to dla mnie Focal Stella EM Evo. I żeby było lepiej aniżeli z Naim Audio Statement. To z monoblokami Mark Levinson No 53 Reference i Pre-ampem Mark Levinson No 52 Reference. Zgrają bardziej po amerykańsku, naturalniej gęściej barwniej (nie jak focal z naim audio), detaliczne, do tego z rozmachem, skalą dużych składów, przyłożeniem itd. Ten model Focala lepszy dla mnie od B&W, i tym bardziej TAD. TAD najsłabszy.

No 53 i ML-50 to do Everestów pod Bi-Amp mode. Sama amplifikacja $100,000.00 w USA. Każde z tych monobloków po 50,000.00 Euro w de 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )  ML-50 nadejdą pod koniec roku. Jedne i drugie w sam raz. W okolicach 500 Watt dedykowanych/rekomendowanych dla EVEREST DD67000/DD65000/DD66000 i K2 S9900.

No i tam widnieje ''88.000 Euro das Paar'' dla JBL Everest DD67000 Lautsprechern w Niemczech. I to w standardowym kolorze, czyli nie w Premium Finish.

Everest DD67000 w cenie 99 999,00 € w imacustica.pt i 90 000,00 € w referencesounds.nl i to w obu w Rosewood, nie którymś z Premium Finish.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

herman-jbl-levinson-high-end-munich-2022Mark-Levinson-ML-50_Mono-Endstufen-01.jp

Grubo. Okablowanie też nie tanie. Cały set drogich kabli AudioQuest.

Pan @Marek.S ma Marka No 326S i coś z AudioQuesta, to powinien się domyślać ile kosztuje taki cały set kabli AudioQuest.

herman-jbl-levinson-high-end-munich-2022herman-jbl-levinson-high-end-munich-2022

Dany D'Agostino ich tak nie wysterują. Mark Levinson równy i bardziej neutralny. Dan trochę zaokrąglony.

Możliwe, że topowe Relentlessy, ale przekraczają dedykowaną moc 500 Watt. Choć różne osoby potrafią im podpinać po kilka wzmacniaczy mocy o mocy 1000W, a nawet wyższej i wyster Live'owy.

Jak gdzieś kiedyś się trafi takowy setup to od razu w pierwszej kolejności piszę się na bi-amp z monoblokami ML No 53 i ML-50, a w następnej kolejności na zestawienie z parką monofonicznych Relentless'ów o których tu wielokrotnie wspominał pan @747 i najlepiej w zestawieniu z dedykowanym przedwzmacniaczem Relentless:)

M.in. w Portugali mają DD67000 z różnymi modelami wzmacniaczy mocy Dan D'Agostino, ale to modele poniżej Relentless, gdyż te największe/najmocniejsze raczej na zamówienie dla chętnego na ich zakup.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Pięknie. Ten Pan podczas przeszło dwugodzinnego odsłuchu dokładnie wskazywał palcem umiejscowienie/lokalizację wszystkich poszczególnych instrumentów/muzyków na scenie. Tzw. "pin-point imaging".

606F6C43-75E9-4228-9285-DD5A7CFB246B-102

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, iro III napisał:

co te oploty robią z brzmieniem...

Jakie oploty? Izolacja jest ze skóry jakiegoś węża - coś na wzór hi-endowych torebek dla pań. Zajebiście! Naprawdę robi to wszystko wrażenie!

747 nie zna się na wężach, więc nic na temat brzmienia tych wtyczek i kabli nie może powiedzieć. On zna tylko technologię księżycową - w tej technologii jest mistrzem. 

Parker's Mood

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Sovereign napisał:

O kochaniutki panie. Cudeńka:)

#Szakovsky do BT za 150zł najprędzej upodobnią się twe kolorujące monitorki niemalże jak słabe komputerówki, jak i następne na mocno wygładzonych delikatniutkich niemieckich accutonach. Z jednych i drugich nie ma Live tylko urobione granie pod widzimisię, taka amatorka, brzdąkanie jak z sypialnianego radia pogrywającego przy wybudzaniu się. Twoje popierdółki (przy tych rasowych systemach głośnikowych typu horn) są jak komputerówki.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) post-28079-0-15559100-1482378674_thumb.jpg

Project Everest przy optymalnym rzetelnym wysterowaniu, mocno neutralny Live'owy, tak że 99,9% innych systemów głośnikowych grają jak urobione pod widzimisię właścicieli.

Mogą mniej lub trochę bardziej upodabniać się w zależności od zapodanego sygnału. Cieplejsza, gęściejsza elektronika i będzie takie granie. Mocno neutralny sygnał, i mocno neutralne granie.

Nie jest to TAD który jest uśredniony, podkolorowany i taki sypialniany/amatorski. Mocno konturowe, trochę efekciarskie i szczupłe B&W, bez swobody i amerykańskiego rozmachu, to też nie to. Bardziej podobne do mieszanki kolumn Focala z kolumnami TAD, aniżeli do wymieszanych kolumn B&W z kolumnami TAD. Focal nie, ten za bardzo syntetyczny, elektroniczny. Grande EM za wolne z subwooferowym basem - musiałbyś sekcję basową wymienić na szybszą. Nie mają papierowych wooferów więc z nich nie ma szans na ten bas, ale wyżej można coś tam porównywać do driverów z membranami berylowymi jak i magnezowymi. Choć driver w hornie to lepsze granie, od gołych małych kopułek. Gdzie tam w zwykłych kolumnach 10-cm membrany z berylu. A przeważnie najgorsze to wstęgi - zamulono poszatkowane brzdąkanie bez wygaru. Cały zakres średnio-wysokotonowy od średnich po wysokie słaby. Jedynie do jakichś 2-way gdzieś tam wysoko na UHF od kilkunastu/kilkudziesięciu kHz można dorzucić wstęgę, bo niżej to one tylko przeszkadzają.

post-28079-0-67924900-1363629055_thumb.jpg

Duże Wilson Audio, to takie słabo wysterowane duże Westlake Audio.

Z pośród Focali najlepszy system głośnikowy to dla mnie Focal Stella EM Evo. I żeby było lepiej aniżeli z Naim Audio Statement. To z monoblokami Mark Levinson No 53 Reference i Pre-ampem Mark Levinson No 52 Reference. Zgrają bardziej po amerykańsku, naturalniej gęściej barwniej (nie jak focal z naim audio), detaliczne, do tego z rozmachem, skalą dużych składów, przyłożeniem itd. Ten model Focala lepszy dla mnie od B&W, i tym bardziej TAD. TAD najsłabszy.

No 53 i ML-50 to do Everestów pod Bi-Amp mode. Sama amplifikacja $100,000.00 w USA. Każde z tych monobloków po 50,000.00 Euro w de 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )  ML-50 nadejdą pod koniec roku. Jedne i drugie w sam raz. W okolicach 500 Watt dedykowanych/rekomendowanych dla EVEREST DD67000/DD65000/DD66000 i K2 S9900.

No i tam widnieje ''88.000 Euro das Paar'' dla JBL Everest DD67000 Lautsprechern w Niemczech. I to w standardowym kolorze, czyli nie w Premium Finish.

Everest DD67000 w cenie 99 999,00 € w imacustica.pt i 90 000,00 € w referencesounds.nl i to w obu w Rosewood, nie którymś z Premium Finish.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

herman-jbl-levinson-high-end-munich-2022Mark-Levinson-ML-50_Mono-Endstufen-01.jp

Grubo. Okablowanie też nie tanie. Cały set drogich kabli AudioQuest.

Pan @Marek.S ma Marka No 326S i coś z AudioQuesta, to powinien się domyślać ile kosztuje taki cały set kabli AudioQuest.

herman-jbl-levinson-high-end-munich-2022herman-jbl-levinson-high-end-munich-2022

Dany D'Agostino ich tak nie wysterują. Mark Levinson równy i bardziej neutralny. Dan trochę zaokrąglony.

Możliwe, że topowe Relentlessy, ale przekraczają dedykowaną moc 500 Watt. Choć różne osoby potrafią im podpinać po kilka wzmacniaczy mocy o mocy 1000W, a nawet wyższej i wyster Live'owy.

Jak gdzieś kiedyś się trafi takowy setup to od razu w pierwszej kolejności piszę się na bi-amp z monoblokami ML No 53 i ML-50, a w następnej kolejności na zestawienie z parką monofonicznych Relentless'ów o których tu wielokrotnie wspominał pan @747 i najlepiej w zestawieniu z dedykowanym przedwzmacniaczem Relentless:)

M.in. w Portugali mają DD67000 z różnymi modelami wzmacniaczy mocy Dan D'Agostino, ale to modele poniżej Relentless, gdyż te największe/najmocniejsze raczej na zamówienie dla chętnego na ich zakup.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Pięknie. Ten Pan podczas przeszło dwugodzinnego odsłuchu dokładnie wskazywał palcem umiejscowienie/lokalizację wszystkich poszczególnych instrumentów/muzyków na scenie. Tzw. "pin-point imaging".

606F6C43-75E9-4228-9285-DD5A7CFB246B-102

 

Baba twierdzi, ze JBL to nie jest hiend.

Macie pole do dyskusji 😉 .

1 godzinę temu, Chicago napisał:

 

747 nie zna się na wężach, więc nic na temat brzmienia tych wtyczek i kabli nie może powiedzieć. On zna tylko technologię księżycową - w tej technologii jest mistrzem. 

Ostatnio stwierdził, ze oploty degraduja dźwięk.

Pewnie testował rozne?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Muszę przewietrzyć mój system…

Link to comment
Share on other sites

W dniu 27.05.2022 o 19:40, Adi777 napisał:

Słuchałeś Reveli? Też są neutralne?

Najmniejsze podłogówki z serii PerformaBe z integrą №5805 i największe z serii Ultima2 ze starszymi monoblokami №436 i pre №326S. I podłogówki z niższej serii Performa3 z w ogóle z czym innym.

Ultima2 na berylach i tytanach. PerformaBe na berylach + aluminiowe z powłoką ceramiczną DCC (Deep Ceramic Composite) po obu stronach rdzenia aluminiowego. Performa3 na aluminiowych.

Równowaga, neutralność, detal, ładna prawdziwa tonalność, szczególnie z tych berylowych. Takie wyważone. Duże m.in. mają większą skalę brzmienia z którą zarazem więcej słychać, no i głębszy bas. Są trochę gładkie, ale w normie. Duże dają większą przestronność, pełne, wysoce naturalne brzmienie. Takie naturalno-neutralne mogą grać gęsto ciepło, lub/i trochę świetliście, w zależności od wysterowania.

Takowe granie mi bardziej się podoba, aniżeli z domowych TAD'ów.

Co ciekawe, największe podłogówki F328Be (z serii PerformaBe) nie tylko różnią się większa obudową (od mniejszych modeli z tejże serii) jak i dwoma portami bass-reflex znajdującymi się z tyłu obudowy i trzema nisko-tonowymi przetwornikami z ulepszeniami motoru dla tego modelu kolumn, ale i większym a zarazem najnowszym 6-ej generacji Acoustic Lens Waveguide z nowym berylowym tweeterem wyposażonym w znacznie większym motor. Dużo ulepszeń dla lepszej wydajności.

PerformaBe F328Be z wyższą efektywnością i to sporo, aniżeli Ultima Salon2 z portem bass-reflex u spodu obudowy. W serii Ultima2, falowód 3-ej generacji, jeszcze wtedy bez soczewki akustycznej.

Spośród Reveli któreś z tych największych podłogówek są najlepsze, ale i mogą być na mocno zbliżonym pułapie brzmieniowym, gdy dla kogoś po konfrontacji w ogólnym rozrachunku aspektów brzmieniowych, zbliżą się do siebie, co mało prawdopodobne; prędzej choćby niewielka szala na którąś ze stron. Bardzo ciekawe byłoby bezpośrednie porównanie: (nowe) PerformaBe F328Be vs. (starsze) Ultima Salon2

Ten pan z tego co mówi, raczej preferuje największe z serii ... :

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A ten odsłuchiwał (w Harman Store New York City) jedne przy drugich, preferując najwyższy model z serii ... co i opisał ze szczegółami/różnicami brzmieniowymi: 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Founder/Admin Amirm posiada konkretne wzmacniacze mocy №53 i 532. Gdyż Salon2 mają konkretne wymagania. Wiele wzmacniaczy mocy wykłada się przy tych kolumnach - one obnażą słabości wzmacniaczy mocy. A takie jak u niego pogrywały m.in. przy Ultimach Salon2 (tam gdzie je tworzono) z №53 jak i z 2 x №532.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zhuang Xin - Relaxing Live Co .Ltd - Speak Softly Love - Guitar CXP

S.Janaki|Unnikrishnan|Vairamuthu|A.R.Rahaman - Margazhi Thingal (Sangamam)

Nils Lofgren - Keith Don't Go

Nils Lofgren - Keith Don't Go [München 2017]

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png
Link to comment
Share on other sites

W dniu 26.05.2022 o 19:10, slawek.xm napisał:

odwrócona konstrukcję przyjmuje jako dobry wynik ciekawej koncepcji

ale bas niestety mozna byłoby poprawić

w Cosequence bas jest kompromisowy np z braku odpowiedniej pojemności

a wynik zastosowanej konstrukcji podporządkowano estetyce

ale oczywiscie to jest moja opinia i nikt nie musi się z nia zgadzać

Tez udało mi się posłuchać Consequence, w dwóch zupełnie różnych systemach i pomieszczeniach.  Co można poprawić w ich basie ?

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
5 minut temu, 3monts napisał:

Tez udało mi się posłuchać Consequence, w dwóch zupełnie różnych systemach i pomieszczeniach.  Co można poprawić w ich basie ?

Wymienic kondensatory w ich zwrotnicach na lepsze.

Te zółte precz:

10671224_797417650301956_751918916187393

 

BTW Consequence mają baaardzo przyzwoity bas jak na "nie papier",  jak sie je napędzi porządnymi koncówkami.

Edited by pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
12 minut temu, pmcomp napisał:

Wymienic kondensatory w ich zwrotnicach na lepsze.

Te zółte precz:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

BTW Consequence mają baaardzo przyzwoity bas jak sie je napędzie porządnymi koncówkami.

Tzn sluchales tych dlubnietych Consequence ?

12 minut temu, pmcomp napisał:

Wymienic kondensatory w ich zwrotnicach na lepsze.

BTW Consequence mają baaardzo przyzwoity bas jak sie je napędzie porządnymi koncówkami.

Nie bardzo moge napisać co napędzało i jakie bylo źródło , bo nie  mam „autoryzacji” od właścicieli , ale do basu nigdy bym się nie przyczepił.

ps
no i co znaczy „baaardzo przyzwoity bas” ?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edited by 3monts
Link to comment
Share on other sites

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A2AD35EC-5DA7-4467-993A-4558D65C46D0.jpeg

83311697-6E67-4208-98B8-C1B5B8C02357.jpeg

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
11 godzin temu, 3monts napisał:

Tzn sluchales tych dlubnietych Consequence ?

 

Nie , słuchałem w oryginale. W pomieszczenie w którym słuchałem i z monosami d"Agostino bas był baaardzo OK.

 

 

11 godzin temu, 3monts napisał:

 

Nie bardzo moge napisać co napędzało i jakie bylo źródło , bo nie  mam „autoryzacji” od właścicieli , ale do basu nigdy bym się nie przyczepił.

 

Cytuje Ciebie (#432): Tez udało mi się posłuchać Consequence, w dwóch zupełnie różnych systemach i pomieszczeniach.  Co można poprawić w ich basie ?

 

Skoro chcesz poprawić cos w basie tzn. że masz do niego zastrzeżenia. A potem piszesz, że do basu nigdy byś się nie przyczepił.

To się zdecyduj w końcu !

 

Edited by pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Link to comment
Share on other sites

18 minut temu, pmcomp napisał:

Nie , słuchałem w oryginale. W pomieszczenie w którym słuchałem i z monosami d"Agostino bas był baaardzo OK.

 

 

Cytuje Ciebie (#432): Tez udało mi się posłuchać Consequence, w dwóch zupełnie różnych systemach i pomieszczeniach.  Co można poprawić w ich basie ?

 

Skoro chcesz poprawić cos w basie tzn. że masz do niego zastrzeżenia. A potem piszesz, że do basu nigdy byś się nie przyczepił.

To się zdecyduj w końcu !

 

Wez wróć i przeczytaj jeszcze raz. Może zrozumiesz.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
13 minut temu, pmcomp napisał:

Nie, rozumiem, dlatego napisałem co napisałem w #438.

Może wytłumaczysz?

Jeden z forumowiczów napisał, ze „bas niestety mozna byłoby poprawić” , wiec spytałem co można poprawić (tzn co brakuje w basie z tych kolumn).

Edited by 3monts
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Posted (edited)
W dniu 22.05.2022 o 16:21, sly30 napisał:

Tu już paru „expertów” się wypowiadało, że jeśli jest dużo driverów w kolumnie, to nie ma prawa grać, a tu nie dość, że 5-way, to jeszcze po 15 driverów w kolumnie… :-))

Grać ma prawo tylko JAK?

Ten nowy projekt AudioPhysica za 700 000 zł to katastrofa - 5way, 15 głośników. Tego się NIE DA dobrze zestroić. 

Zostały strzępy z fajnej firmy. 

Jeszcze ta "przyszłość głośników" - śmiechu warte. 700 000 zł !!!!!

ASURA - podzielam:  "Ja p..."

19 godzin temu, Wuelem napisał:

Solidna relacja na 18-tu stronach w AUDIO.

Kupujcie magazyn, żeby przedstawiciel miał za co pojechać i następnym razem. Bo jak widać od Forumowiczów nie za wiele - w kwestiach szczegółowych - można się dowiedzieć.

Można kupować - ale niech przynajmniej "przedstawiciel" podaje konfigurację systemu w jakiej testuje urządzenia w swoim piśmie, że o muzyce/płytach nie wspomnę.

Edited by babatular

"Aktualnie nie możesz dodawać odpowiedzi w tym temacie ( "....Jadis i88 vs Krell FBI....lampa czy tranzystor?"  oraz "Klub Scan speak") . Masz permanentną blokadę pisania w tym temacie"

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze 'chwila' i całe to hi-fi jak i cały hi-end, to będzie bezużyteczna koopa złomu. Implanty haj-fajowe i haj-endowe już w opracowaniu. Hi-endowiec lub hi-fajowiec, w zależności od liczby punktów kredytu społecznego, będzie mógł rozkoszować się wysoką jakością muzyki, podłączając się bezpośrednio do sieci... i będzie miał 'live' z każdej strony. Ba, nawet bez umiejętności gry na czymkolwiek, hi-fajowiec czy też  hi-endowiec, będzie mógł zagrać sesję na przykład z Charlie Parkerem, albo Milesem... albo Zenkiem. I to jest przyszłość, a nie jakieś głośniki za 700 koła. 

Parker's Mood

Link to comment
Share on other sites

Jakieś wyjątki na pewno będą - idąc śladem i porównań do motoryzacji, i spojrzenia w przyszłość, oraz kryteriów i rozporządzeń UE, gdzie zakaz produkcji samochodów z silnikami spalinowymi ma obowiązywać od 2035 roku, to wszystko może się wydarzyć.  Ale 'good news' dla Ciebie jest taki, że zakaz ten nie będzie obowiązywał Ferrari, Bugatti i innych Pinifarin... więc szansa na przetrwanie głośników i złomu audio sprzedawanych za milion jest dość duża.

8 minut temu, sly30 napisał:

Czyli polecasz dobre prochy ?

Nie polecam prochów, ale mogę polecić dobry 'weed' jakby ktoś chciał...???

Parker's Mood

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, Maraudio napisał:

Słuchałeś ich?

Żart.

Żartem to jest fotka w Twoim awatarze, reprezentująca  "wybitną" firmę żartującą  sobie z audiofilów sprzedając  preamplifier za 600 000 PLN, który w środku wygląda jakby został wykonany przez praktykantów z ZURiTu, a na zewnątrz przez jubilerów ze Svarovskiego.

"Aktualnie nie możesz dodawać odpowiedzi w tym temacie ( "....Jadis i88 vs Krell FBI....lampa czy tranzystor?"  oraz "Klub Scan speak") . Masz permanentną blokadę pisania w tym temacie"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.