Skocz do zawartości
IGNORED

Kolumny aktywne


Adi777

Rekomendowane odpowiedzi

Piszcie, jakich kolumn aktywnych słuchaliście, jakie wywarły na Was wrażenie, co się podobało, a co mogłoby być lepsze, inne. Jeśli było ich kilka, to można numerować od najlepszych do najgorszych. 

Pozdrawiam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Avantgarde Zero, pierwszy model. Dla mnie rewelacja.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Mógłbym z nim żyć.

Jakos nigdy nie zdecydowalem sie na odsluch u sibie mimo, ze miałem możliwość.

Gdybym miał tylko cyfrowy streamer i minimalistyczne podejscie to pewnie bym się skusił. A ja mam za duzo źródeł analogowych 🙂 .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gram teraz na Avantone Gauss 7

Bardzo dobre monitorujace brzmienie. Bede je niedlugo chcial zintegrowac z subem.

Graja na pewno lepiej od tannoy gold, presonus eris i jbl lsr ktore ostatnio slyszalem/ miałem

W tak smiesznej cenie nic z hifi lepszego sie nie kupi. U mnie graja nawet lepiej niz zestawy pasywne ktore mialem wcześniej

Chcialbym jeszcze sprawdzic ks c88 i genelec 8341

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez biniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchałem około 10 różnych monitorów aktywnych najbardziej znanych producentów w cenie do 20000zl za parę ale pod względem brzmienia żaden nie kwalifikuje się do zakładki Hi-End, nawet najlepsze z tych co słuchałem - Opal Event. Choć faktycznie muszę przyznać , że Opal Event są bardzo dobre, a w relacji cena jakość brzmienia wybitne.

TUX

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, TUX napisał:

Słuchałem około 10 różnych monitorów aktywnych najbardziej znanych producentów w cenie do 20000zl za parę ale pod względem brzmienia żaden nie kwalifikuje się do zakładki Hi-End, nawet najlepsze z tych co słuchałem - Opal Event. Choć faktycznie muszę przyznać , że Opal Event są bardzo dobre, a w relacji cena jakość brzmienia wybitne.

TUX

Napisałem w zakładce Hi-End, bo jest popularna 😉, a także dlatego, że mam na myśli również kolumny bez względu na cenę.

Żaden z nich nie kwalifikuje się do zakladki hi-end, czyli czego im brakowało w brzmieniu?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Adi777
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Adi777 napisał:

Żaden z nich nie kwalifikuje się do zakladki hi-end, czyli czego im brakowało w brzmieniu?

Proste. Ceny i w większości są tam używane wzmacniacze w klasie D. A to drugie dyskwalifikuje sprzęt u niektórych na starcie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest kwestia oczekiwań

dobre aktywne kolumny studyjne brzmią po prostu płasko (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) 

Jak ktoś jest od lat przyzwyczajony że słucha kolumn które mają np. pogrubioną średnicę, zaokrąglone wysokie tony i okrągły bas to taki sposób prezentacji wyda mu się nie do przyjęcia. Jeśli odrzucisz przyzwyczajenia i oczekiwania że muzyka ma brzmieć "ładnie" jak przez różowe okulary to się do nich przekonasz

oczywiście można podnosić argumenty o wyrafinowaniu i spójności itd

 

mozna teraz zauwazyc wieksze zainteresowanie producentow hifi w aktywnych konstrukcjach 

zaraz wychodzi KEF LS60 który sięgnie około 20hz z małych głośników

Dynaudio szykuje nową serię Focus z podobnymi osiągami

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez biniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja słucham Buchardt A500.

Znakomite brzmienie któremu nic nie brakuje. Za pomocą zwrotnicy cyfrowej można kształtować brzmienie. Można fajnie pobawić się różnymi strojeniami.

KEF 50 Wireless II też są super. Buchardt mają jednak więcej basu co nie dziwi bo mają dodatkowy głośnik niskotonowy. 

Kolumny aktywne to przyszłość audio. Za chwilę to będzie standard. Czas pasywnych kolumn, szafek ze sprzętem i kabli powoli się kończy. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Buchardt A500 + ARCAM CDS50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrące swoje 3 grosze. Z jednej strony idea kolumn aktywnych wydaje się mieć sens i łatwo wskazać wiele zalet. Z drugiej strony, jeszcze nigdy nie słyszałem takich kolumn brzmiących fajnie, wciągająco, finezyjnie itd. Wiem dlaczego tak jest. Otóż kolumny aktywne w 99% oferty, to sprzęt zaprojektowany na rynek Pro, a to ma swoje skutki. Po prostu taki sprzęt ma inne zadania, inne przeznaczenie i musi spełniać inne normy. To jest sprzęt do pracy, do zarabiania pieniędzy, coś jak odzież robocza czy samochód dostawczy. Ma to być relatywnie tanie, łatwo serwisowalne, mobilne i niezbyt ciężkie, odporne na bardzo głośne granie, dym, wilgoć i powinno być idiotoodporne. 

Ażeby te warunki spełnić, to zwykle stosuje się najtańsze i najprostsze obudowy. Króluje tani mdf, płyty wiórowe itd, a rzadkością jest aluminium, jak w serii One Geneleca, czy sklejka jak w kolumnach Meyersound, ale nawet tam są to cienkie ścianki, bez matrixów, więc bez rewelacji. Do tego używa się estradowych driverów, które są tanie, mają duże moce i łatwo je wyrzucić bez żalu, gdy się spalą i wymienić na nowe. Basowce są duże, efektywne, ale nie schodzą nisko, bo na estradzie nie jest to potrzebne. Często stosuje się też drivery kompresyjne, które generują ogromne zniekształcenia i są bardzo męczące w odsłuchu. Nieco lepsze drivery stosuje się do kolumn studyjnych, bo oferta rynku Pro też ma wiele różnych linii sprzętów do różnych zastosowań. 

Kolejna kwestia, to dalsze oszczędności. Stosuje się tanie, chińskie wzmacniacze w klasie D i DSP wartości…czekolady…dosłownie! I jeszcze to wszystko pakuje się do obudowy kolumn, gdzie elektronika będzie non stop wstrząsana wibracjami grającej głośno kolumny. To jest recepta na katastrofę i tak to też gra. Kusi niska cena ale dłuższe słuchanie nuży i meczy. Co do strojenia, to większość można poprzez DSP dostosować pod swój gust ale pewnych kwestii się nie przeskoczy. 

Gdyby jednak podejść inaczej do budowy systemu aktywnego, to mogłoby być ciekawie ale niestety będzie to kosztowne. Dobra obudowa z dobrego materiału, odpowiednio sztywna i wyprofilowana, możliwie najlepsze drivery, porządne zewnętrze DSP i dobrze grające oddzielne wzmacniacze, nigdy w obudowie kolumn. To może dobrze zagrać. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez sly30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, tomek7776 napisał:

jakos nie zauwazylem tego trendu.

cos ci sie w nocy przysnilo?

Na opak.

Aby cos zauwazyc trzeb najpierw patrzec. A aby patrzec trzeba sie obudzic.

Niektorzy przysneli w erze lampek i do dzisiaj sie nie obudzili 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, tomek7776 napisał:

jakos nie zauwazylem tego trendu.

cos ci sie w nocy przysnilo?

KEF LS50 Wireless, LS60

B&W Formation Duo

Buchardt

Focal

Dynaudio Focus

Klipsh

Triangle

i inni. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Buchardt A500 + ARCAM CDS50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę by domowe systemu high end były budowane w oparciu o kolumny aktywne z rynku Pro. To jest tak jakby liczyć na to, że oferta luksusowych limuzyn i suv-ów Mercedesa, BMW czy Audi, zostanie wyparta przez dostawczaki, kangoo, berlingo itd. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, sly30 napisał:

Nie sądzę by domowe systemu high end były budowane w oparciu o kolumny aktywne z rynku Pro. To jest tak jakby liczyć na to, że oferta luksusowych limuzyn i suv-ów Mercedesa, BMW czy Audi, zostanie wyparta przez dostawczaki, kangoo, berlingo itd. 

Patrz na firmy KEF, Buchardt, Dynaudio

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Buchardt A500 + ARCAM CDS50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Piopio napisał:

KEF LS50 Wireless, LS60

B&W Formation Duo

Buchardt

Focal

Dynaudio Focus

Klipsh

Triangle

i inni. 

Ale te firmy mają modele na rynek Pro od bardzo dawna. To żadna nowość. Ale nie wyparło to oferty home audio. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, sly30 napisał:

Ale te firmy mają modele na rynek Pro od bardzo dawna. To żadna nowość. Ale nie wyparło to oferty home audio. 

Póki co nie. Na razie rynek zaakceptował systemy all-in-one. Obecne wzmacniacze w klasie D (Hypex Ncore, Purifi) to już dojrzałe konstrukcje bez wad. Na tym można już konstruować kolumny aktywne High-End. Za chwilę przejdziemy na kolumny aktywne. Zajmie to parę lat.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Piopio

Buchardt A500 + ARCAM CDS50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Piopio napisał:

Póki co nie. Na razie rynek zaakceptował systemy all-in-one. Obecne wzmacniacze w klasie D (Hypex Ncore, Purifi) to już dojrzałe konstrukcje bez wad. Na tym można już konstruować kolumny aktywne High-End. Za chwilę przejdziemy na kolumny aktywne. Zajmie to parę lat.

Nie sądzę. Każdy porządny wzmacniacz z linii home audio, rozjeżdża dowolną D klasę. Poza tym chyba nie wiesz, że Dynaudio Core, Focale Pro, Neumanny itd, to są kolumny do odsłuchu w bliskim lub max.średnim polu. Nie nadają się do rozstawienia jako kolumny stereo i słuchania z 3-4m. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, sly30 napisał:

Wrące swoje 3 grosze. Z jednej strony idea kolumn aktywnych wydaje się mieć sens i łatwo wskazać wiele zalet. Z drugiej strony, jeszcze nigdy nie słyszałem takich kolumn brzmiących fajnie, wciągająco, finezyjnie itd. Wiem dlaczego tak jest. Otóż kolumny aktywne w 99% oferty, to sprzęt zaprojektowany na rynek Pro, a to ma swoje skutki. Po prostu taki sprzęt ma inne zadania, inne przeznaczenie i musi spełniać inne normy. To jest sprzęt do pracy, do zarabiania pieniędzy, coś jak odzież robocza czy samochód dostawczy. Ma to być relatywnie tanie, łatwo serwisowalne, mobilne i niezbyt ciężkie, odporne na bardzo głośne granie, dym, wilgoć i powinno być idiotoodporne. 

Ażeby te warunki spełnić, to zwykle stosuje się najtańsze i najprostsze obudowy. Króluje tani mdf, płyty wiórowe itd, a rzadkością jest aluminium, jak w serii One Geneleca, czy sklejka jak w kolumnach Meyersound, ale nawet tam są to cienkie ścianki, bez matrixów, więc bez rewelacji. Do tego używa się estradowych driverów, które są tanie, mają duże moce i łatwo je wyrzucić bez żalu, gdy się spalą i wymienić na nowe. Basowce są duże, efektywne, ale nie schodzą nisko, bo na estradzie nie jest to potrzebne. Często stosuje się też drivery kompresyjne, które generują ogromne zniekształcenia i są bardzo męczące w odsłuchu. Nieco lepsze drivery stosuje się do kolumn studyjnych, bo oferta rynku Pro też ma wiele różnych linii sprzętów do różnych zastosowań. 

Kolejna kwestia, to dalsze oszczędności. Stosuje się tanie, chińskie wzmacniacze w klasie D i DSP wartości…czekolady…dosłownie! I jeszcze to wszystko pakuje się do obudowy kolumn, gdzie elektronika będzie non stop wstrząsana wibracjami grającej głośno kolumny. To jest recepta na katastrofę i tak to też gra. Kusi niska cena ale dłuższe słuchanie nuży i meczy. Co do strojenia, to większość można poprzez DSP dostosować pod swój gust ale pewnych kwestii się nie przeskoczy. 

Gdyby jednak podejść inaczej do budowy systemu aktywnego, to mogłoby być ciekawie ale niestety będzie to kosztowne. Dobra obudowa z dobrego materiału, odpowiednio sztywna i wyprofilowana, możliwie najlepsze drivery, porządne zewnętrze DSP i dobrze grające oddzielne wzmacniacze, nigdy w obudowie kolumn. To może dobrze zagrać. 

głupoty wypisujesz

zobacz jaki jest wkład materiałowy i inżynieryjny u producentów takich jak Genelec czy Neumann - na pewno to są lepsi inżynierowie niż 90% producentów kolumn hi end. O takim know how mogątylko pomarzyć.

firmy te już dawno odleciały w przyszłość z systemami integrującymi swoje kolumny DSP itd.

Nie używają driverów PA a ich konstrukcje schodzą bez problemów do 20hz 

Mylisz się że sprzęty te traktowane są wyłącznie jako woły robocze. Wejdz na forum Gearspace i poczytaj opinie fachowców. Ich wpisy wymiana doświadczeń to dowód jednej wielkiej pasji oraz wiedzy której przeciętny audiofil nigdy nie osiagnie

Takich kolumn nie uzywa się do nagłasniania potańcówek. To są poważne urządzenia pod które robi się poważne adatpacje z pomiarami itd

 

a uzywając w kazdej dyskusji  o rynku pro vs rynek hifi porownania do rynku motoryzacyjnego tylko się ośmieszasz

bardziej tu pasuje porównanie komputerów dla graczy z komputerami naukowców którzy uzywaja sprzętu do badań i analiz 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez biniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, sly30 napisał:

Nie sądzę. Każdy porządny wzmacniacz z linii home audio, rozjeżdża dowolną D klasę. Poza tym chyba nie wiesz, że Dynaudio Core, Focale Pro, Neumanny itd, to są kolumny do odsłuchu w bliskim lub max.średnim polu. Nie nadają się do rozstawienia jako kolumny stereo i słuchania z 3-4m. 

Chyba nie znasz nowych konstrukcji w klasie D. Tak szczerze, słuchałeś ? NAD M33, Rose RS180 ? Końcówek na Purifi ?

Owszem jak weźmiemy wzmacniacz za 30k+ to zagra lepiej.

Dynaudio wypuszcza teraz nową domową serię aktywną. Buchardt czy KEF mają zwykłe domowe kolumny aktywne. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Buchardt A500 + ARCAM CDS50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz prawo myśleć co chcesz. To myślenie życzeniowe. Genelec to dobra firma, ale nawet największe ich kolumny z serii One nie schodzą poniżej 30hz i dlatego zalecają dokupienie dedykowanych subów. To prawda, że tam są dobrzy fachowcy, ale cały czas nie przyjmujesz do wiadomości, że to nie są kolumny do domowego odsłuchu z 3-4m. Najczęściej montuje się je na konsoli, czy przy instrumentach ale w bliskim polu. I jak ktoś chce to może grać na nich w domu, tylko czy to ma sens? Finansowo pewnie tak.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Piopio napisał:

Owszem jak weźmiemy wzmacniacz za 30k+ to zagra lepiej

Nie byłbym taki pewien, że będzie lepiej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Piopio napisał:

Owszem jak weźmiemy wzmacniacz za 30k+ to zagra lepiej.

No właśnie, dlatego domowe audio wysokiej klasy, to trochę inny rynek, inny klient, inne oczekiwania. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, TUX napisał:

Opal Event są bardzo dobre, a w relacji cena jakość brzmienia wybitne.

Popieram. Wcześniej miałem Adamy A77X, ale Event Opale, które mam od kilku lat są lepsze.
Posiadają taki dźwięk, którego nie chcę już poprawiać, bo jestem w pełni zadowolony.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, sly30 napisał:

No właśnie, dlatego domowe audio wysokiej klasy, to trochę inny rynek, inny klient, inne oczekiwania. 

Kolumny aktywne nigdy (albo jeszcze bardzo długo) nie osiągną jakości High-End ale opanują rynek aż do klasy średniej. 

Nic nie zastąpi High-End-owej lampy. Moim skromnym zdaniem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Buchardt A500 + ARCAM CDS50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, sly30 napisał:

Masz prawo myśleć co chcesz. To myślenie życzeniowe. Genelec to dobra firma, ale nawet największe ich kolumny z serii One nie schodzą poniżej 30hz i dlatego zalecają dokupienie dedykowanych subów. To prawda, że tam są dobrzy fachowcy, ale cały czas nie przyjmujesz do wiadomości, że to nie są kolumny do domowego odsłuchu z 3-4m. Najczęściej montuje się je na konsoli, czy przy instrumentach ale w bliskim polu. I jak ktoś chce to może grać na nich w domu, tylko czy to ma sens? Finansowo pewnie tak.

 

To pan czytał?

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

To już są monitory dalekiego pola.

Cena 200 tys też jest audiofilska.

 

Mozna tez taniej: 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ja bym chętnie posłuchał.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, sly30 napisał:

Każdy porządny wzmacniacz z linii home audio, rozjeżdża dowolną D klasę.

Hi, hi

Zrób raz porządny ślepy test.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilku rzeczy nie rozumiem. Genelec, Neumann czy Geithain to nie są przecież jakieś firmy krzak, i wiedzą, co robią, co robić, żeby stworzyć dobry produkt. 

Dlaczego kolumny półaktywne są spoko, a nawet bardzo spoko, a w pełni aktywne już tak średnio? Trochę to dziwne. Bas aktywny może być, a reszta już nie?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

      Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Słuchawki

      Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

      W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

      audiostereo.pl
      audiostereo.pl
      Muzyka 24

      Marantz Cinema 30

      Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Systemy

      Indiana Line Diva 5

      Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Kolumny

      Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

      O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

      AudioNews
      AudioNews
      Newsy
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.