Skocz do zawartości
IGNORED

R-N803D problem z siecią


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim.

Może ktoś będzie mógł pomóc... Od ponad dwóch lat posiadam Yamahę r-n803d, jestem bardzo zadowolony z urządzenia, ale kilka dni temu nagle straciła połączenie sieciowe. Przez cały czas była podłączona po kablu, nie działa ani kabel, ani wifi, nie mogę jej podłączyć ponownie. Reset Yamahy, reset routera, zmiana kabla, gniazda w routerze - nic nie działa. Dotychczasowe ustawienia zgodnie z podpowiedziami z netu były z DNS'ami jak na załączonym screenie. Wysłałem amplituner do serwisu AudioKlan, dziś odpowiedź, że u nich wszystko śmiga bez problemu i odsyłają sprzęt do mnie. No i teraz obawa, że usterka może się powtórzyć w przyszłości, o ile faktycznie w ogóle się połączy u mnie w domu. Czy ktoś miał podobny przypadek, lub słyszał o takowym, i może poratować radą, co zrobić w tej sytuacji? 

Pozdrawiam,
Artur.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/159208-r-n803d-problem-z-sieci%C4%85/
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory korzystałem z DNS od google ale jakiś czas temu miałem problem (komputer PC) i przeglądarka nie działała poprawnie. Nie wiem czym to było spowodowane ale zmieniłem DNS i teraz działa bez zarzutu.

Zerknij

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) , może jak DNS od google zawiodą to się przyda.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
27 minut temu, GhostR1 napisał:

Do tej pory korzystałem z DNS od google ale jakiś czas temu miałem problem (komputer PC) i przeglądarka nie działała poprawnie. Nie wiem czym to było spowodowane ale zmieniłem DNS i teraz działa bez zarzutu.

Zerknij

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) , może jak DNS od google zawiodą to się przyda.

OK, dziękuję, tylko po zresetowaniu Yamahy wpisane przeze mnie DNS zostały zlikwidowane, a i tak nie mogłem się połączyć z siecią. Nawet aplikacja MusicCast nie widziała wifi amplitunera żeby rozpocząć konfigurację od podstaw, więc to nie wina DNS. Oczywiście wszystkie inne urządzenia podłączone do tego samego routera śmigają bez zastrzeżeń.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Pojutrze ma być u mnie, a dhcp od zawsze "off", bo tylko w ten sposób nie było problemów. Wcześniejsza, domyślna konfiguracja na samym początku powodowała drobne błędy, po ustawieniu jak na screenie problemy odeszły w niepamięć. Obstawiam, że tym razem albo jakaś porządna "czkawka" cyfrowa, i może po tak długim odłączeniu od sieci pomogło (oby), albo sypie się moduł od sieci. Post założyłem z myślą, że może ktoś coś podobnego miał i zna przyczynę ;)

Dobra to inaczej. 

Co się zmieniło od czasów kiedy grało s przestało?

Ale co kolwiek? 

Inny dostawca, ruter, kolejne urządzenie w wifi?

Chyba że zrobili fabryczny reset. Bo to jest inny reset niż to co ty możesz zrobić ze swojego poziomu i się odmulil. Bo jest też taka opcja.

Piotr 

17 godzin temu, Piotr Sonido napisał:

Dobra to inaczej. 

Co się zmieniło od czasów kiedy grało s przestało?

Ale co kolwiek? 

Inny dostawca, ruter, kolejne urządzenie w wifi?

Chyba że zrobili fabryczny reset. Bo to jest inny reset niż to co ty możesz zrobić ze swojego poziomu i się odmulil. Bo jest też taka opcja.

Piotr 

Nie zmieniło się nic. Zupełnie nic. Od dwóch lat wszystko jest takie samo, dostawca, plan taryfowy, modem, mój prywatny router, ups, który to wszystko trzyma, kable, nazwa i hasła wifi - NIC. Niestety pan z serwisu jest ultra niemiły, nie wiem czy zrobili mi reset z poziomu serwisowego, bo nie mogę się z tym panem dogadać. No nic, liczę na to, że po prostu sytuacja więcej się nie powtórzy, bo lubię Yamahę i nie mam zamiaru zmieniać sprzętu.

  • Administratorzy

Jeżeli DHCP nie nadaje adresu to najepiej byłoby ustawic ręcznie. 

Sprawę DNSów mamy załatwioną bo ustawione są googlowskie choć wiele urządzeń potrafi nadpisywać własnymi. 

Problem leży najprawdopodobniej w routerze lub u dostawcy internetu. 

Miewałem podobne zabawy choć nie z takim urządzeniem. 

Jak po wi fi to polecam zabawe z 20 mhz i 40 mhz oraz kanały od 1-13 jak kabel to nawet od zmiany owego na inny i testowanie. Pewnie coś router z urządzeniem się nie dogaduje i tyle. 

Powodzenia. 

ps. temat zostawiam może ktoś kiedyś coś wspomni i podpowie potomnym.

 

 

https://www.audiostereo.pl/subskrypcja/

  • Administratorzy
23 minuty temu, Artur_z_Konina napisał:

Po powrocie z serwisu gdzie stwierdzono, że "usterki nie zaobserwowano" amplituner połączył się bez problemów. Wykonałem jeszcze raz reset, ustawiłem funkcje sieciowe ponownie jak na screenie i działa. Moim zdaniem to ewidentnie nie jest wina routera, ani niczego zewnętrznego, ponieważ w momencie wystąpienia usterki MusicCast puszczony do nowej konfiguracji w ogóle nie widział wifi z Yamahy, potrzebnego do połączenia się i kolejno wybrania wifi z mojej sieci domowej. Także obstawiam winę modułu sieciowego w amplitunerze, kwestia czy jest faktycznie uszkodzony i usterka powróci, czy sprzęt dostał "cyfrowej czkawki" i po kilku resetach będzie już działał prawidłowo, jak przez poprzednie ponad 2 lata. Na ten moment śmiga jakby nigdy nic, łączy się ze wszystkim i robi to błyskawicznie.

Może jakieś zimne luty i samo odłączenie na jakiś czas pomogło. Trudno powiedzieć. Ciekawa sprawa tak czy inaczej. 

 

 

https://www.audiostereo.pl/subskrypcja/

No to inaczej w takim razie zrobili reset fabryczny którego ty nie jesteś w stanie zrobić z poziomu amplitunera.

Lata temu umiałem wejść do menu serwisowego w amplitunerach Onkyo i Denona ale teraz to się zmieniło i prawdę mówiąc nie wiem jak się to robi.

A to że serwis audio klanu jest bardzo niemiły to jest taki standard.

Yamaha by bardzo dużo zyskała po zmianie dystrybutora. W sumie bowersy tez. Tu jest szansa.

Piotr 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.