Skocz do zawartości
IGNORED

DAC który pasuje do Unison Research Unico Due, Forte IV

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, ostatnie 7 wieczorów, przeznaczyłem na edukację.. i stawiając kropkę nad "i" chciałem podpytać.

Nie mam dużego doświadczenia. Jedyne porównanie miałem z electrocompaniet ecd-2. Było bardziej lampowo, cieplej od wbudowanego w mojego UNISON Unico Due daca.

Mój zestaw: Unison Unico Due, Klipsch Forte IV + transfer Bluesound Node gen 3

Szukam DACa, który pasowałby do tego zestawu. Budżet do 12k. Używane i nowe.

Na chwile obecną mój rozstrzał jest dość spory. Waham się między sigma delta, a r2r.

Na celowniku:

1. Musician Audio PHOENIX
2. Musician Audio PEGASUS
3. Topping D90
4. Audio-gd R2R-7 mkI
5. mod zasilania Bluesound
6. a może pozbyć się Bluesounda i kupić tylko jedną skrzynkę NAD C658

Edytowane przez wiaderko1
dodanie

Ja w tym budżecie mam zestaw Denafrips Pontus II i w roli transportu Silent Angel M1T. I ten zestaw naprawdę dobrze gra. Zwłaszcza na złączu I2S.  Ciekawa alternatywa to Chord Qutest i poszukać do niego używanego Lumin U1 mini.  I zapomnij o tych wszystkich "forumowych killerach" w rodzaju Toppinga. To dobry sprzęt w swojej klasie cenowej a nie w zakładanym przez Ciebie budżecie 

Cześć,

a jakiego dźwięku byś oczekiwał? Czy bardziej odpowiada Ci ciepło, które pokazał ECD-2 czy szukasz czegoś bardziej szczegółowego?

Pozdrawiam,

Michał

Zapraszamy na odsłuchy i do wypożyczeń - www.natemataudio.pl

15 minut temu, wiaderko1 napisał:

preferuje dźwięk bardziej ciepły-lampowy, niż techniczny

To tylko R2R.

Fanless PC + Roon ROCK -> WiFi -> Arcam SA30 (Gigawatt LC-2 mk2) DIRAC! -> QED Silver Anniversary XT -> Fyne Audio F500SP

Cześć,
Wszystko zależy jakiego brzmienia oczekujesz. Jeśli chciałbyś iść w kierunku muzykalności to koniecznie rozważyłbym Audio GD R2R 7 lub polskiego Lampizatora, którego sam prywatnie jestem użytkownikiem. 

Więcej świeżości uzyskasz podłączając Chorda Qutest czy NuPrime DAC10.