Skocz do zawartości
IGNORED

BLUESOUND NODE pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Szanowne grono. 

Podczas nieobecności urlopowej mój Bluesond sie obraził. 

Wracam do domu, wszystko gra, lecz moje konto na Tidal jest puste. Brak playlisty, brak ulubionych, Jestem zalogowany, ale wszędzie cicho, i ciemno. Jak nowy użytkownik. Sama aplikacja Tidal działa, ta na telefonach, i PC- wszystko jest OK. Aplikacja na BluOS jest pusta, mimo zalogowania. Co teraz ???

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/159440-bluesound-node-pomocy/
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, pawlardo napisał:

Też mi się tak raz zdarzyło, na BS Node wyloguj się z Tidal i zaloguj ponownie, powinno być ok. 

No tak, zalogowałem się, lecz jest pusto. Żadnej mojej muzyki.

35 minut temu, pawlardo napisał:

Też mi się tak raz zdarzyło, na BS Node wyloguj się z Tidal i zaloguj ponownie, powinno być ok. 

pomogło? A Tidal Connect działa normalnie?

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Godzinę temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

pomogło? A Tidal Connect działa normalnie?

tak, wszystko działa, tylko listy puste, brak ulubionych, jak jak nowy użytkownik 

 

Jedyne co mi przychodzi to:
1. Wyloguj się
2. Usuń aplikacje
3. Reset BSN
4. zainstaluj appke
5. Zaloguj się na koncie
6. I wyszukaj BSN
I daj znać :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tez to miałem dzisiaj. Pomogło odinstalowanie aplikacji BluOs i ponowna instalacją. Po ponownym zalogowaniu do Tidal już ok. 

ART LOUDSPEAKERS DECO10 + LECTOR AUDIO (CDP707+ZOE+2xVM200M+EDISON230) + ROSE RS250 + SAP RELAXA + TIGLON +  PURIST AUDIO DESIGN +  OYAIDE

2 godziny temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

pomogło? A Tidal Connect działa normalnie?

tak, wszystko działa, tylko listy puste, brak ulubionych, jak jak nowy użytkownik 

 

odinstalowałem BluOS,  pobrałem ponownie, i .......

jest jak było, tz. jak było godzinę temu, czyli jest, ale  pusty😫

to samo na telefonie, sama aplikacja TIDAL na telefonie działa poprawnie, czyli jest wszystko bezmiennie, to co miałem wcześniej 

resetowałem nawet samo urządzenie, szpileczką na tylnym panelu

Tidal jest na BluOS , ale czyściutki- bez mojej muzy

 poczekam do jutra i zobaczę 

Teraz, Robert 7800 napisał:

nic nie pomogło, golas jak był, tak jest 🥲

podejdź do naszego salonu ze swoim urządzeniem. Sprawdziłbym na początek tak:

zalogować się na Twoim BS na naszym koncie, oraz na innym BS na Twoje konto i co z tego wyjdzie. W ostateczności można sprzęt wysłać na serwis oczywiście. 

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

podejdź do naszego salonu ze swoim urządzeniem. Sprawdziłbym na początek tak:
zalogować się na Twoim BS na naszym koncie, oraz na innym BS na Twoje konto i co z tego wyjdzie. W ostateczności można sprzęt wysłać na serwis oczywiście. 

Jeszcze przyszło mi do głowy przeinstalowanie firmware


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dziś pojawiła się w sklepie Play aktualizacja BluOS na Androida.  Może to ci pomoże. U mnie też jakoś ostatnio Bluesound niestabilny jest . Wcześniej wszystko działało jak trzeba  a ostatnie tygodnie często aplikacja BluOS nie widzi odtwarzacza. Trzeba często resetować tel lub odtwarzacz. Jakieś to dziwne. Nie zmieniałem nic w sieci, nie zmieniałem telefonu a tu takie akcje. To podobno najstabilniejszy soft w streamerach. Skoro ten najstabilniejszy robi taki numery to aż strach myśleć na Luminem. 

ART LOUDSPEAKERS DECO10 + LECTOR AUDIO (CDP707+ZOE+2xVM200M+EDISON230) + ROSE RS250 + SAP RELAXA + TIGLON +  PURIST AUDIO DESIGN +  OYAIDE

Dziś pojawiła się w sklepie Play aktualizacja BluOS na Androida.  Może to ci pomoże. U mnie też jakoś ostatnio Bluesound niestabilny jest . Wcześniej wszystko działało jak trzeba  a ostatnie tygodnie często aplikacja BluOS nie widzi odtwarzacza. Trzeba często resetować tel lub odtwarzacz. Jakieś to dziwne. Nie zmieniałem nic w sieci, nie zmieniałem telefonu a tu takie akcje. To podobno najstabilniejszy soft w streamerach. Skoro ten najstabilniejszy robi taki numery to aż strach myśleć na Luminem. 

Mam BSN 2i i Lumina T2. Lumin też stabilny ale apka na iOS lepsza na BSN taka prawda pomimo że BSN jest 8x tańszy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

dziś na Tidal w aplikacji BluOS dostałem powiadomienie, iż mam przejść na stronę- podany link. Okazało się, że mam złożyć ofertę kupna domeny. O co chodzi ???

Jak się usunie aplikacje i zainstaluje ponownie to i tak pliki zostają w systemie. Należy wejść w ustawienia - aplikacje - blueos i wyczyścić dane i pliki tymczasowe i to powinno pomóc.

Wysłane z mojego Pixel 4 przy użyciu Tapatalka

35 minut temu, Robert 7800 napisał:

dziś na Tidal w aplikacji BluOS dostałem powiadomienie, iż mam przejść na stronę- podany link. Okazało się, że mam złożyć ofertę kupna domeny. O co chodzi ???

A na jakim urządzeniu  bo coś to wygląda na  to że masz jakąś zarazę.

Pozdrawiam

A na jakim urządzeniu  bo coś to wygląda na  to że masz jakąś zarazę.
Pozdrawiam

Też mi to przyszło do głowy. Dziwnie to wygląda. Nie powinno być takich komunikatów. Ja nigdy czegoś takiego i siebie na iOS NIE widziałem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.