Skocz do zawartości
IGNORED

Pytanie o JBL vintage custom made

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

szukam nowych kolumn ktore bede mogl postawic w salonie z poczuiem "to jest to".

Przegladajac od wielu dni ogloszenia trafilem na czlowieka ktory sklada kolumny na podzespolach JBL vitange i bylem u niego wczoraj na odsluchu. Mialo byc 5-10 min, siedzialem ponad godzine i z grzecznosci wyszedlem 😉

W zalaczniku jest komplet ktory mnie interesuje (gabarytowo i finansowo - 2.5k euro). Drivery JBL 2402 & 2420 ((membrana Phenol lub tytan - wedlug czlowieka Phenol brzmi o niebo lepiej), no i do niskich jest 15" Gauss lub JBL (nie pamietam juz ktory) z wymienionym zawieszeniem ktore pozwala zchodzic do 22Hz. Do tego crossovery ktora sa modyfikowane pod dana kolumne)).

Jako ze w DIY kolumn jestem absolutnie zielony, pisze tutaj  z prosba o rade. Czy pchac sie w wyzej wymienione customu ktore brzmialy na prawde swietnie i potrzebuja tylko 3-4W zeby swietnie brzmiec czy zostac przy klasycznych konstrukcjach tanszych Dali, Klipsch, Kef...? Nie mam pojecia co wiaze sie z uzytkowaniem takich customowych kolumn...

Wzmaniacz to lata temu zbudowany dzieki temu forum E-407, jednak w przyszlosci na pewno bedzie cos innego (na pewno lampy jesli wypadnie na vintage).

Dzieki za kazda rade!

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez niemand
https://www.audiostereo.pl/topic/160499-pytanie-o-jbl-vintage-custom-made/

Ciężkie pytanie 😄 jestem zwolennikiem vintage JBL miałem parę obecnie na sprzedaż 4315 bo już zaparkowałem na L-300 i jestem przekonany że dobrze zbudowana kolumna jak powyżej to dobrze zagra . Taki 15" woofer jest nie do podrobienia przez tzw słupki. Na co bym zwrócił uwagę

czy konstruktor robil pomiary ? Jeśli tak to wrzuć tutaj coś będzie widać a są ludzie na forum którzy się znają .