Skocz do zawartości
IGNORED

Budżetowe kino domowe z drugiej ręki


Gooral850
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Przejrzałem wiele tematów na Forum i nie znalazłem tego czego szukam. Sporo tu znawców tematu zatem proszę Was o radę,
Poszukuję swojego pierwszego zestawu kina domowego 5.1 / 7.1 do salonu - amplituner+CD. Budżet niestety niski, max 2.500zł. Obserwuję znane portale ogłoszeniowe ale nie wiem na co zwrócić uwagę. Zależy mi na szerokim paśmie i ciepłym, selektywnym brzmieniu. Sprzęt ma służyć do słuchania muzyki (głównie jazz, blues, trochę rocka). Jako, że jestem zawodowym muzykiem- basistą - bardzo istotne jest by bas nie zamulał. W salonie nie mam możliwości podłączania telewizora planuję zatem projektor, który podłączę pod zestaw.
Jeszcze jedna drobna rzecz - kolumny muszą być czarne (wymóg żony) 😉

Myślałem o zestawach typu:
1. Denon AVR-X520BT + kolumny JAMO
2. DENON AVR-1509 + DVD-1740 + WHARFEDALE Crystal 2
3. Zestaw YAMAHA serii RX/ HTR
4 Marantz SR5006 ?

Bardzo proszę o pomoc co warto kupić, a może ktoś z Was a jakiś ciekawy zestaw do sprzedania? Dzięki!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Gooral850
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w domu trochę stary ale jary komplet głośników Teufel LT 2 - 4 słupki, centralny i sub. Gra to bardzo przyzwoicie. Może wystarczy dokupić do tego jakiś amplituner i CD? Warto? Jeśli tak to co? Dzięki! 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ze sie wtrace ale to chyba jakis zart 🙂 chcesz za 2.500 zl kupic minimum 5 kolumn, amplituner i odtwarzacz CD, wiedzac ze bedziesz sluchal muzyki? I jeszcze bedac zawodowym muzykiem oczekujesz jakosci od takiego zestawu?