Skocz do zawartości
IGNORED

S4 HOME - BLOKOWANIE KAUCJ I OSZUKAŃCZE PRAKTYKI


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez ttttttt3433434,

Rekomendowane odpowiedzi

Cholera jasna!

„Im dalej społeczeństwo dryfuje od prawdy, tym bardziej nienawidzi tych, którzy ją głoszą. Prawda jest nową mową nienawiści. Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest czynem rewolucyjnym.“ —  George Orwell _______________________________________________________

A ponoć "nic dwa razy się nie zdarza...."

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Yamaha R N803D, CD J&M CDD 201V, Hyperion IV

7 minut temu, Eemeryt napisał:

Dla mnie ten sklep przestaje istnieć . 

W tej sprawie się nie wypowiem, bo jej nie znam, ale miałem podobną przygodę z prywatną osoba. Gościu wysłał mi zakupiony przeze mnie wzmacniacz. Okazało się że był pobity. Szybko oddał kasę, aż za szybko, a przesyłkę miał dziwnie drogo ubezpieczona. Szkoda mi było firmy kurierskie, dzwoniłem do nich, odpowiedzieli że to znany proceder.

Nie zwrócili ci kaucji, bo czekają na kasę od przewoźnika. Jeżeli jej nie dostaną to niestety ty też nie. Taka polityka firmy chyba. 

?👈

14 minut temu, Audroc napisał:

W tej sprawie się nie wypowiem, bo jej nie znam, ale miałem podobną przygodę z prywatną osoba. Gościu wysłał mi zakupiony przeze mnie wzmacniacz. Okazało się że był pobity. Szybko oddał kasę, aż za szybko, a przesyłkę miał dziwnie drogo ubezpieczona. Szkoda mi było firmy kurierskie, dzwoniłem do nich, odpowiedzieli że to znany proceder.

@S4Home jak zobaczyło że wybrałem najdroższą opcję przesyłki, czyli: przedmioty kruche, ostrożnie oraz deklarację wartości stwierdzili że zgłoszą sobie szkodę (bo mają dobrą okazję), ugrają 20-30% wartości z faktury i będą dalej wysyłać ten sam "outlet" po klientach. Sami przyznali się że raz naprawa takiej szkody kosztowała 1000zł, a jak poprosiłem  o zwrot minimum 6k i poczekać do decyzji ubezpieczyciela to przestali się odzywać i zwrotu nie ma (pomimo tego że się zgodzili na zwrot części kaucji). 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez ttttttt3433434

Bo to jest w ogóle - powiedzmy sobie jasno i wyraźnie - kompletnie nielegalna praktyka sprzedawania produktów jako nowe, które wcześniej były wysyłane na testy. Taki produkt winien mieć oznaczenie "ex-demo", powystawowy, testowany itp. Niektóre sklepy tak zresztą §takie produkty oznaczają, odpowiednio informują o ewentualnych defektach i obniżają cenę (i czasem mozna faktycznie ustrzelić okazję). Jeżeli sklep tak chętnie wypożycza sprzęt audio to bierze na siebie ryzyko, że później nie może go sprzedać w ofercie nie informując, że nie jest to towar nowy a jeżeli dodatkowo produkt oznacza jako "nowy" to świadomie wprowadza konsumenta w błąd, czym naraża się na odpowiedzialność odszkodowawczą, a w jakiś radykalnych przypadkach nawet karną (286 par 1 kk - oszustwo) - np. wtedy, gdy mamy do czynienia z dużą wartością sprzętu, rażącymi jego wadami, świadomym wprowadzeniem w błąd celem osiągnięcia korzyści majątkowej itp. (wypisz wymaluj znamiona tego czynu). Niestety, na testy to sobie można wypożyczyć kakebelek a kolumny czy elektronika to - niestety - tylko na miejscu. Jak czytam tu na forum wypowiedzi niektórych sklepikarzy, że nic tak nie zagra w salonie jak u klienta w domu - to oczywiście to jest święta prawda, ale zastanawiam się, ile z tych towarów, które tak wracają do takiego "dobrego wujka" jest prawidłowo oznaczana jako przechodzona z domu do domu. 

14 minut temu, rafal735r napisał:

Nie zwrócili ci kaucji, bo czekają na kasę od przewoźnika. Jeżeli jej nie dostaną to niestety ty też nie. Taka polityka firmy chyba. 

dlatego poprosiłem o zwrot części

Z ciekawości zapytam czy podpisałeś jakąś umowę na wypadek uszkodzenia , zaginięcia itp. sprzętu . Jak wygląda procedura w wypadku zaistniałego zdarzenia w zapisie ?

Wypożyczając od @S4Home na testy nie podpisywałem żadnej umowy wypożyczenia,  nie ma określonych warunków, czasów. Więc na jakiej podstawie blokowana jest mi kaucja? Brak podstaw prawnych.

Poniżej jedyna informacja odnośnie wypożyczenia:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kolejny ciekaw temat, paczka ogólnie była bardzo dobrze zapakowana, dodatkowo owinięta w pianki itp. Mało możliwe uszkodzenie. Pan Mateusz z @S4Home sam przyznał ze paczka wyglądała normalnie po odbiorze. Żeby ugrać to odszkodowanie powiedział  mi że podkręci uszkodzenia do przewoźnika i wpisze jakieś niestworzone rzeczy, poniżej ich treść:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez ttttttt3433434

A tak dopytam ile czasu już to trwa od kiedy odebrano sprzęt? Skoro uszkodzenia wyceniono na 1k, to najwyżej tą kwotę powinno się zablokować na czas wyjaśnienia sprawy, a resztę 7k oddać. A skoro wyceniono, to czy stwierdzono co lata w środku? Zdjęcia tej poluzowanej/uszkodzonej obudowy powinny być od razu zrobione i Tobie przesłane oraz spisany protokół u kuriera w dniu odbioru.

1 minutę temu, Prewwit napisał:

A tak dopytam ile czasu już to trwa od kiedy odebrano sprzęt? Skoro uszkodzenia wyceniono na 1k, to najwyżej tą kwotę powinno się zablokować na czas wyjaśnienia sprawy, a resztę 7k oddać. A skoro wyceniono, to czy stwierdzono co lata w środku? Zdjęcia tej poluzowanej/uszkodzonej obudowy powinny być od razu zrobione i Tobie przesłane oraz spisany protokół u kuriera w dniu odbioru.

Odebrali 27.12

Tak chciałem zrobić żeby zatrzymali mi tylko część gotówki. Raz podobna naprawa kosztowała ich 1k. Prosiłem kilka razy żeby zrobili wycenę naprawy bo dla mnie to podstawa roszczeń, ale napisali że tylko mnie interesuje wartość tej szkody 🙂

Proszę zobaczyć:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Skoro nie masz żadnej umowy dotyczącej odszkodowania w przypadku ewentualnej szkody transportowej a do tego posiadasz orginalną korenspondencję z pracownikiem sklepu zainteresuj odpowiednie organa . Niech sprawdzą na jakiej podstawie zatrzymali zwrot kaucji za urządzenie .

Czyli minęło prawie 3 tygodnie i nie wiadomo dokładnie co tam w środku się stało🤔. Ja to nie wiem jakich sił by trzeba było aby w moim Heglu zerwało śrubę panelu przedniego. A jak widzę  w modelu in200 minuta 1:40

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) mocowanie jest na nakrętki, może słabo w fabryce była dokręcona i w wyniku drgań się poluzowała i po prostu spadła🤔

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Prewwit
7 minut temu, Prewwit napisał:

Czyli minęło prawie 3 tygodnie i nie wiadomo dokładnie co tam w środku się stało🤔. Ja to nie wiem jakich sił by trzeba było aby w moim Heglu zerwało śrubę panelu przedniego. A jak widzę  w modelu in200 minuta 1:40

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) mocowanie jest na nakrętki, może słabo w fabryce była dokręcona i w wyniku drgań się poluzowała i po prostu spadła🤔

Więc możliwe że tylko się rozkręciło, żadna strata (sklep się powinien liczyć z takimi usterkami gdy wysyła sprzęt na testy po kilkanaście razy). Ale jak jest szansa to lepiej zrobić szkodę. Dlatego może @S4Home wie faktycznie co to za uszkodzenie (które można łatwo naprawić po kosztach) i dla nich bez znaczenia jest wartość tej szkody bo w każdej opcji będą dużo na plus!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
1 godzinę temu, ttttttt3433434 napisał:

żadna strata

Jeśli tak uważasz, weź na klatę sprawę i nie zawracaj nikomu głowy.

Poinformowałeś sklep o tym?

4 godziny temu, ttttttt3433434 napisał:

usłyszałem raz (powtarzam raz) że coś lata w środku

A jeśli tak, to kiedy? A jeśli nie, to odsyłałeś - w swoim przekonaniu - sprzęt sprawny czy wadliwy?

Jeśli zawiniła firma kurierska, to za nią odpowiadasz ty czy sklep? A może jednak ona odpowiada za swoje działania?

Sklep wyręczył cię w złożeniu reklamacji:

4 godziny temu, ttttttt3433434 napisał:

S4 Home zdecydowało się nawet mi "ulżyć" i zrobić w moim imieniu reklamację

To mało? Formalnie jesteś stroną umowy przewozu (zakładam: ty zapłaciłeś za usługę), więc ty powinieneś dochodzić odszkodowania (z tytułu niewłaściwego przewozu lub podając zdarzenie losowe powodujące szkodę).

Sugerujesz jakieś nadużycia i wręcz kryminalne postępki. Powinieneś się popukać w czoło. Napisz KONKRETNIE, co ZARZUCASZ sklepowi w tej sytuacji. Wypunktuj najlepiej.

Bo że nie chcą zwrócić pieniędzy, to wiadomo. Ale nie jest tak, że trzymają, bo tak im się podoba. Nie osądzam, nie oceniam, ale jedno jest dla mnie pewne - nie pomagasz w rozwiązaniu sprawy.

Jeśli byś podjechał do sklepu, odebrał sprzęt i po drodze by uległ uszkodzeniu w wyniku wypadku - też byś pewnie oczekiwał zwrotu kaucji, bo wszystko związane z wypożyczeniem jest ryzykiem sklepu... Trzeba się trochę ogarnąć.

5 godzin temu, ttttttt3433434 napisał:

S4 Home wysyła produkty używane z kaucją jak za nowe, [...] Tą samą testówkę pewnie wyślą do stu albo dwustu innych zainteresowanych

To się logiki nie trzyma. Skoro wiedziałeś, że taki sprzęt - do testu - objeżdża Polskę, to trzeba było kupić z możliwością zwrotu*, a nie bawić się w wypożyczenia.

Ale pytanie najważniejsze zostaje: poinformowałeś sprzedającego o latającym elemencie w środku, przed odesłaniem?

Bez tego nie wiadomo, podróż w którą stronę była feralna dla sprzętu (to mogły być dwie różne firmy kurierskie).

* Konsumencki zwrot nie zmienia tego, że urządzenie musi wrócić do sprzedawcy W PEŁNI SPRAWNE.

33 minuty temu, Wuelem napisał:

Jeśli tak uważasz, weź na klatę sprawę i nie zawracaj nikomu głowy.

Poinformowałeś sklep o tym?

A jeśli tak, to kiedy? A jeśli nie, to odsyłałeś - w swoim przekonaniu - sprzęt sprawny czy wadliwy?

Jeśli zawiniła firma kurierska, to za nią odpowiadasz ty czy sklep? A może jednak ona odpowiada za swoje działania?

Sklep wyręczył cię w złożeniu reklamacji:

To mało? Formalnie jesteś stroną umowy przewozu (zakładam: ty zapłaciłeś za usługę), więc ty powinieneś dochodzić odszkodowania (z tytułu niewłaściwego przewozu lub podając zdarzenie losowe powodujące szkodę).

Sugerujesz jakieś nadużycia i wręcz kryminalne postępki. Powinieneś się popukać w czoło. Napisz KONKRETNIE, co ZARZUCASZ sklepowi w tej sytuacji. Wypunktuj najlepiej.

Bo że nie chcą zwrócić pieniędzy, to wiadomo. Ale nie jest tak, że trzymają, bo tak im się podoba. Nie osądzam, nie oceniam, ale jedno jest dla mnie pewne - nie pomagasz w rozwiązaniu sprawy.

Jeśli byś podjechał do sklepu, odebrał sprzęt i po drodze by uległ uszkodzeniu w wyniku wypadku - też byś pewnie oczekiwał zwrotu kaucji, bo wszystko związane z wypożyczeniem jest ryzykiem sklepu... Trzeba się trochę ogarnąć.

Zapoznaj się z treścią powyżej to trochę więcej zrozumiesz, był to sprzęt na testy a gdybym się zdecydował to miałem mieć nowy. Uzgodniłem z nimi zwrot 6k (do czasu rozpatrzenia reklamacji) który miał wyjść w pon i do dziś nie wyszedł. Nie wiadomo nawet w jakim stanie sprzęt faktycznie do nich dotarł bo nie przesłali mi uszkodzeń. Cała fakeowa reklamacja jest dla mnie miejscem zarobku dla @S4Home

 

Widzę że pracownicy S4Home się aktywowali z prywatnych profili 😄 

Pozdrawiam,

1 minutę temu, Wuelem napisał:

To się logiki nie trzyma. Skoro wiedziałeś, że taki sprzęt - do testu - objeżdża Polskę, to trzeba było kupić z możliwością zwrotu*, a nie bawić się w wypożyczenia.

Ale pytanie najważniejsze zostaje: poinformowałeś sprzedającego o latającym elemencie w środku, przed odesłaniem?

Bez tego nie wiadomo, podróż w którą stronę była feralna dla sprzętu (to mogły być dwie różne firmy kurierskie).

* Konsumencki zwrot nie zmienia tego, że urządzenie musi wrócić do sprzedawcy W PEŁNI SPRAWNE.

Widać że zbytnio się nie orientujesz po co bierze się takie sprzęty wygrzane więc lepiej sobie daruj. Reszta jest napisana w pierwszym poście. 

Teraz, ttttttt3433434 napisał:

Widzę że pracownicy S4Home się aktywowali z prywatnych profili 😄 

To o mnie?

Ja uważam, że chcesz naciągnąć porządny sklep. Przenieść na nich swoje ryzyko.

Co najgorsze: w sposób siłowy.

Im się dostało, teraz też mnie.

Nie, nie mam żadnych powiązań z tym sklepem. Razi mnie stronniczość i twoja nieuczciwość. Brak szacunku dla sklepu, który pomaga robić przemyślane zakupy. Odpowiedz na pytania, które postawiłem.

10 minut temu, Wuelem napisał:

To o mnie?

Ja uważam, że chcesz naciągnąć porządny sklep. Przenieść na nich swoje ryzyko.

Co najgorsze: w sposób siłowy.

Im się dostało, teraz też mnie.

Nie, nie mam żadnych powiązań z tym sklepem. Razi mnie stronniczość i twoja nieuczciwość. Brak szacunku dla sklepu, który pomaga robić przemyślane zakupy. Odpowiedz na pytania, które postawiłem.

Próbuje ich głównie naciągnąć na zwrot swojej kaucji 🙂 

PS: Masz super logikę myślenia 🙂 

Edytowane przez ttttttt3433434
7 minut temu, ttttttt3433434 napisał:

Widać że zbytnio się nie orientujesz po co bierze się takie sprzęty wygrzane

Tak, a jak pierwsza osoba otrzymuje taki demonstracyjny egzemplarz, to on już jest wygrzany czy jednak nie?

To zdradź nam, którym byłeś czasowym posiadaczem TEGO wzmacniacz?
Tyle wiesz, jak działa sklep (ad. pomówień), to w tej sprawie masz na pewno sprecyzowaną wiedzę.
To ile osób wcześniej dla ciebie wygrzało wzmacniacz?
🙂

 

10 minut temu, Wuelem napisał:

Tak, a jak pierwsza osoba otrzymuje taki demonstracyjny egzemplarz, to on już jest wygrzany czy jednak nie?

To zdradź nam, którym byłeś czasowym posiadaczem TEGO wzmacniacz?
Tyle wiesz, jak działa sklep (ad. pomówień), to w tej sprawie masz na pewno sprecyzowaną wiedzę.
To ile osób wcześniej dla ciebie wygrzało wzmacniacz?
🙂

 

Zdecydowanie bardziej wygrzany niż kompletnie nowy który miałbym dostać. 

Śmieszne pytania zadajesz 🙂 Rzeczy o których piszesz nie związane są z tematem dyskusji ale chyba Cię to przerosło. 

 

PS: Dzięki za posty, chodzi o to żeby pokazać sytuację i wybierać trochę lepsze miejsca na zakupy (chociażby allegro gdzie mamy pomoc bezstronnej osoby i zabezpieczenie transakcji)

Tylko pracownik @S4Home lub ich wierny fan / znajomy może widzieć w przedstawieniu tej sytuacji chęci ugrania czegoś. 

Edytowane przez ttttttt3433434
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.