Jump to content
IGNORED

Proszę o pomoc w skonfigurowaniu systemu

dawmac

Recommended Posts

Witam

Mam wielką prośbę do osób które pomogły by mi w ustawieniu, regulacji itp. systemu stereo w domu. Aktualnie mam Denona 3800 + B&W 604 + B&W AWS675 i B&W 602 ale te podaruje siostrze bo mam dosyć kina domowego :) Walcze od jakiegoś czau z tym systemem i pomimo wielu prób nadal jestem niezadowolony z jakości dźwięku. Nie wiem gdzie jest przyczyna. Czy to wina pokoju,(może lepiej przenieś sprzęt do mniejszego, może ten wygłuszyć ? ) czy ustawienia czy skonfigurowania amplitunera. Najlepiej jak by była to osoba z okolic Wrocławia ponieważ mieszkam w Sycowie (50 km od Wrocławia). Zapraszam do mnie. Co do wynagrodzenia za poradę to kwestia dogadania. Planuje budowę kolum tak jak pisałem we wcześniejszym temacie i zrobienia dobrego systemu stereo ale do tego czasu muszę coś zrobić z tym co mam. W kwestii Stereo w domu to jestem początkującym. Do tej pory bardzo mocno interesowałem sie Car Audio ale odeszła mi ochota jak zobaczyłem auto kolegi po ostatnim włamie :( Szok. Nie dość że ukradli jednostke główną to pocieli deskę i siedzenie. W załączniku zdjęcie pokoju - takie poglądowe.

pozdr. dawmac

[obrazekLUKASZ-271938_1.jpg]

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

Hidden Content

Co do ustawienia pokoju. Pierwsze zdjęcie to ściana główna. Po prawej stronie są okna i drzwi balkonowe. Po lewej ściana i wyjście do jadalni. Przejście bez drzwi (tylko pionowa żaluzja) szerokości 220cm. Tylnia ściana (zdjęcia drugie) z boku przejście do kuchni (drzwi szklane). W pokoju jest tylko zestaw 3-1-1, ława szklana i jedna pionowa komoda. Na posadzce płytki. Zero dywaników itp.

[obrazekLUKASZ-271942_1.jpg]

Hidden Content

Hidden Content

Hidden Content

• Redaktorzy