Skocz do zawartości
IGNORED

jutro-kupuje mam dosyc

czart

Rekomendowane odpowiedzi

a wiec tak brak czasu na odsluchy zero doswiadczen ze stereo chce sluchac glownie radia wiec kazda muzyka

zdecydowalem sie kupic w ciemno cambridge 540 amplituner bo to warunek zony z mozliwoscia rozbudowy do kina domowego a na alegro kosztuje ok 2700 i ponoc w stereo bije inne aplitunery do tego kolumienki AE evo 3 na alegro 2200zl

razem 4900 dla mnie do zaakceptowania

doradzcie czy to dobrze wydane pieniadze nie chce chodzic i porownywac nie jestem audiofilem chce zeby cos w domu czasem pobrzeczalo dla relaksu czy na imprezce

https://www.audiostereo.pl/topic/16374-jutro-kupuje-mam-dosyc/

Kolumn nie słuchałem, ale słuchałem amplituner i muszę powiedzieć ża ten CA 540 R zagrał bardzo dobrze. W stereo obronił się przed Denonem za 7000 zł. Co do kina to niestety nie wiem jak się sprawdza, zresztą nie znam się na kinie ;-) W każdym bądź razie jeśli np. miałbym żonę ;-) i musiałbym wybrać amplituner to byłby to CA 540 R :-) Poza tym fajnie wygląda. A jak gra, dynamicznie, szczegółowo (jak na amplituner) z fajnym basem, można pomylić ze wzmacniaczem stereo. Z sieci pobiera 800 Wat, to też o czymś świadczy.

Pozdr.

Posiadam ten amplituner u mnie gra on z eposami 12.2, w stereo bajka, polecam jeśli ma być kompromis z żoną (tak jak u mnie) to dobry wybór. A zapomniałbym, troche cierpliwości, sporo czasu się wygrzewa, po dwóch miesiącach gra bajecznie.

jak się zdecydowałeś to po co pytasz ? szukasz akceptacji ?