Skocz do zawartości
IGNORED

Proszę o pomoc i poradę


zorro102

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym na wstępie pozdrowić wszystkich odwiedzających to forum.

Jestem początkującym audiofilem;wcześniej zagorzałym kinomaniakiem (nadal lubię kino ale mnie się już trochę "przejadło")

Mam następujący problem posiadam zestaw : Ampil.AV Yamacha RX 520 RDS DVD Yamacha S 530 (wymienione za poczciwą 520-padła) Kolumny to front Wharfedale Diamond 8.3 tył Wharfedale Diamond 8.1 centr i sub też Wharfedale Diamond. Front i centr połączone Kablem Sonic Link AST 200 tył Sonic Link AST 75. Inkorekt Analog Sonic Link Cyf . Toslink. Problem mój polaga na tym że chciałbym zacząć wreszcie "normalnie" słuchać muzyki. Nasłuchałem i naczytałem się wiele o tym iż muzyki nie da się słuchać z ampil. do kina domowego - zgodzę się z tym. I tu mam dwa pytania

1 Jaki kupić wzmacniacz stereo i CD (1000-2000zł- wzmacniacz 1000-1500zł -CD ) który był by odpowiedni do Wharfedale Diamond 8.3, (oczywiście też jakie kable i inkorekt - nie za drogie) zależy mi głównie na łagodnych i czystych wysokich tonach, plastycznej średnicy, dobry głęboki bass, przestrzeń,muzykalność, analityczność - raczej preferuje ciepłe brzmienie Słucham różnej muzyki od klasyki po Rock dlatego zależy mi na tzw .uniwersalności.

2. Czy da się uzyskać choć namiastkę tego o czym pisałem wyżej z Ampil. Yamachy 520 i DVD 530.(głupie pytanie??!!!) - choć do czasu zakupu- wzmacniacza i Cd,jeśli tak to w jaki sposób to osiągnąć . Zestaw ten generalnie gra ostro i natym okablowaniu które mam średnica wpada często w wysokie tony.Czy pomogła by tutaj zmiana okablowania???

Poroszę o poradę

z góry dziękuję

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Ostatnio sprzedałem cd gosciowi, który tez miał zestaw yamahy do KD. troche posłuchalismy i dvd wypadlo niestety kiepsko.