Jump to content
IGNORED

Harman Kardon Avr 430 nowy soft


ArSoN

Recommended Posts

Witam wszystkich.Może ktoś z was miał podobny problem ze swoim H/K?Otórz chodzi o nowy soft.Ze strony producenta zamówiłem sobie płytke z nowym softem 5.03.Wszystko pięknie przysłali w ciagu 4 dni.I zaczeły sie schody.Podłączyłem swojego Harmana do kompa za pomoca rs 232.Fajnie.Moge teraz uruchamiac go poprzez komputer.Ale kiedy próbóje wczytac nowego softa (klikam passwodr,)wpisuje numer seryjny i.....klops.Prośba o ponowne wpisanie poprawnego numeru.A przecież wpisuje poprawny TF0006-05910 tak jak jest podany z tyły ampa.Doprowadza mnie to do szału bo nie moge sobie z tym poradzic.HELP ME!!!

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Może soft Ci nie wchodzi, bo wgrywasz firmware z AVR630 ?

Nawiasem mówiąc było kiedyś o tym na forum.

Więc AVR430 i AVR630 mają identyczny procesor dźwięku, jeśli chcesz mieć odsługę HDCD w AVR430 możesz wgrać soft dedykowany do 630, niestety Harman zabezpieczył taką możliwość wpisaniem nr seryjnego konkretnego AVR, można to obejść wpisaniem pierwszych 6 znaków numeru seryjnego TF0007 czyli takie jak ma AVR 630, resztę seriala wpisz z twojego modelu.

Metoda na 100% sprawdzona, ale trzeba się uzbroić w cierpliwość, cała operacja trwa około 1 godziny.

Potem można się cieszyć z DPL IIx i HDCD.

 

Pozdrawiam

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.