Skocz do zawartości
IGNORED

jaki wzmacniacz polcecacie?

comandor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Postanowilem wywalić mój stary wzmacniacz i kupić coś nowego. Przeznaczam na ten cel 400zł (maksymalnie 500zł i ani jednej złotówki więcej). Posiadam dwie duże kolumny Tonsila Altus 300W 8ohm (150W na wejściu). Nie znam się za bardzo na wzmacniaczach, więc proszę Was o radę. Chcę aby wzmacniacz dobrze grał, rzeby nic nie pierdziało, charczało, syczało itp. Zależy mi na dobrej jakości dźwięku (choć wiem, że suma jaką na to przeznaczam nie jest jakaś olbrzymia...). Przede wszystkim mam zamiar używać go do słuchania muzyki z płyt oraz po podłączeniu do komputera do słuchania mp3, i tworzenia muzki. Posiadam jeszcze mniejsze głosniki (muszę się im przyjrzeć, bo teraz nie pamiętam ile mają watt) i fajnie by było (choć nie jest to konieczność) jeśli wzmacniacz miałby możliwość podłączenia 4 kolumn z możliwością dostosowania mocy tak aby te mniejsze się nie zjarały :) Mam nadzieję, że pomożecie mi w podjęciu decyzji.

Kuba

PS. Wzmacniacz może być używany (pewnie można będzie znaleść lepszy za tą cenę niż ze sklepu)

https://www.audiostereo.pl/topic/17742-jaki-wzmacniacz-polcecacie/

Akurat tego Technicsa nie opłaca się kupować. Gra zupełnie przyzwoicie, ale ceny Technicsa w Polsce są poważnie zawyżone i za porównywalne pieniądze można kupić coś lepszego. Za około 500 zł możesz kupić porządny, mocny japoński wzmacniacz np. Pioneera A-616 lub coś podobnego.

Ja popieram propozycje kolegi: Technics SU-VZ320. Bardzo przyzwoity wzmacniacz za taka cene (na allegro 200-300zl). Sam mialem kiedys taki model i musze powiedziec, ze pozostawil bardzo dobre wrazenie. Mocy ma wystarczajaco, chyba, ze masz jakies bardzo trudne do wysterowania kolumny lub naprawde duzy pokoj.