Skocz do zawartości
IGNORED

Kable głośnikowe do Rotela i B&W

luk2305

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Szukam dobrych kabli głośnikowych do Rotela RA-02 i B&W 602 S3. Obecnie mam Van den Hula Clearwater, ale nie jestem z niego do końca zadowolony. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z takim połączeniem? Z wyszukiwarki korzystałem, ale dużo mądrzejszy po tym nie jestem ;). Kabelki chciałbym podłączyć w bi-wiringu - może polecicie 2 różne - na górę i dół?

Dzięki z góry

• 4 lata później...

podbijam

szukam kabelków do RA-971 + B&W 601 S2

na poczatek bede miał jakies najtansze i najprostsze jakie mozna dostać, ale docelowo chcialbym cos lepszego, ale tez bez przesady - jestem totalnie początkujący ;)

te kolumny można w bi-wiring, zatem 2 komplety potrzebuje bo ponoć góra inaczej a dół inaczej się podpina.. czy warto? czytałem że jednym pasuje dzwiek po bi-wiringu, innym nie, wiec sam musze przetestować.

ale na poczatek jakieś normalne to jakie kupić?

może ktoś doradzić?

pozdrawiam

dzięki za odpowiedź, fajny nick ;)

po sprawdzeniu mniej więcej ile kosztuje kabel AQ type 4 (50pln/mb) to trochę zwątpiłem i stwierdzam że mój budżet jest bardziej niż stosunkowo niski ;) no chyba że type 8 jest tańszy to może..

z firm kablowych znam tylko Klotza który jest właśnie w miarę tani..

Klotz jak dla mnie jest tylko bardzo solidnie zbudowanym kablem. W sprzęcie budżetowym nie wprowadza praktycznie żadnych zmian i nie służy do wprowadzania zmian w charakterze dźwięku.

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

luk2305, 24 Kwi 2005, 20:43

>Witam wszystkich,

>

>Szukam dobrych kabli głośnikowych do Rotela RA-02 i B&W 602 S3. Obecnie mam Van den Hula Clearwater,

>ale nie jestem z niego do końca zadowolony.

Jestem więcej niż przekonany, że powodem niezadowolenia są kolumny B&W 602S3.

Jak dla mnie i wielu innych to nie są dobre kolumny do słuchania muzyki.

Twój VdH jest bardzo dobrym kablem !!!!!

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.