Skocz do zawartości
IGNORED

yamaha457 i kolumny takie....?

studnia_nieczystosci

Rekomendowane odpowiedzi

Odrazu mówie, ze zamierzam do yamahy 457 zakupic najpierw dwie kolumny, aby wogóle usłyszec dzwieki, potem dokupie podłogowe i całą reszte.

Przez najblizsze kilka miesięcy będe miaszkał w klitce około 12m2 i zamierzam nie pakować sie w duze pudła (na razie) Potrzebuje małych w miare dobrych i przedewszystkim tanich kolumienek do stereo.

Moc zasilacza jak wiadomo to 6 x 130 w (6 x 85 w)

zamierzam do tego podłączyc jak na razie głosniki :

Eltax liberty 3+ (potem dokupie 5+)

lub

mission m31 (potem dokupie m33)

lub

wharfedale diamond 8.1 (potem dokupie 8.3)

lub

tannoy fusion 1 lub 2 (dobre wogóle są?) lub tannoy m1

Jestem totalnym laikiem w dziedzinie muzyki, opinii pismaków za bardzo nie wierze, dlatego wole poradzic sie osób , które mają doczynienia z tym sprzetem na co dzien lub chociaz słuchały tego sprzetu jakis czas.

postaram sie je wszystkie odsłuchac choc pewnie bede je musiał najpierw zamówić! Dlatego prosiłbym o zwięzłą lakoniczną podpowiedz , które z nich wydają sie najlepsze,a które odrazu odpóscić!!

Powtarzam, mały pokój (na razie),

zastosowanie: na razie tylko te dwa głosniki stereo (nie podłogowe)

Jak juz zakupie komplet głosników to bedzie to chodzic głownie z dvd (czyli do filmów), z kompem. ale i z muzą.

Muzyki słucham róznej, choc chciałbym coc odrobinkę poczuc moc depeche mode ;)

Nie jestem audiofilem, cena gra dla mnie role, dlatego wolę nie dokładać 200zł aby poczóc 5% róznicy w czyms tam! Poprostu nie chce kupic pierdziawek w stylu eltax universe!

Wiem , że temat wałkowany, ale ja chce tylko o wskazanie , które lepsze (z wyzej wymienionych podstawkowców) jesli któres wyraznie są!!!

Jesli duzej róznicy nie ma to kupie najtańsze albo takie, które mi sie uda kupic okazyjnie i w miare szybko,

No chyba, że uda mi sie je najpierw odsłuchac.

Pozdrawiam

https://www.audiostereo.pl/topic/17873-yamaha457-i-kolumny-takie/