Skocz do zawartości
IGNORED

Car audio a zestawy domowe...

seba404

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,od razu chcialbym zaznaczyc ze jesli chodzi o audio to jestem kompletnym laikiem .Moje pytania moga draznic niekturych znawcow banalnoscia i naiwnoscia,prosze jednak o wyrozumialosc.No... to zaczynamy

Pierwsza pytanie na ktore chcialbym uzyskac odpowiedz.Porownujac ceny subwoofreow samochodowych a tych z przeznaczonych do zestawow domowych niesposob zauwazyc ze to do samochodow sa kilka razy tansze.Chcialbym sptyac w takim razie jaka jest roznica miedzy takimi subami do auta a tych domowych,oraz czy istnieje mozliwosc podlaczenia suba samochodowego do zestawu domowego.

Druga sprawa dotyczy firmy kbrx a scislej ich kolumn np

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) takie kolumny sa w stanie wygenerowac w miare czysty o mocny dzwiek?

Jak gralby zestaw zlozony z 4 wyzej przedstawionych kolumn i suba

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) tego jakis w miare tani wzmacniacz (powiedzmy ze za uzywany jestem w stanie dac 800zl).Zestaw funkcjonowal by podlaczony do komputera,tak ze nie potrzebne sa radio czy odtwarzacz CD.Generalnie chodzi o to zeby sprzet gral głośno i zeby dzwiek nie byl znieksztalcony.

Jeszcze raz przepraszam tych u ktorych te pytania wzbudzily niesmak oraz dzienkuje tym ktorzy zdecyduja sie w na nie odpowiedziec.Pozdro

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/17904-car-audio-a-zestawy-domowe/

>Pierwsza pytanie na ktore chcialbym uzyskac odpowiedz.Porownujac ceny subwoofreow samochodowych a

>tych z przeznaczonych do zestawow domowych niesposob zauwazyc ze to do samochodow sa kilka razy

>tansze.Chcialbym sptyac w takim razie jaka jest roznica miedzy takimi subami do auta a tych