Skocz do zawartości
IGNORED

Czy preamp wplywa na dynamike??

Jasku

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam gramofon Pro-ject Debut 3 z wkladka GRADO BLUE i preamp Pro-Ject Phono Box. Moje pytanie brzmi czy wymiana preampa na inny (moze byc nawet drozszy) wplynie na bas i dynamike tego zestawu ? brakuje mi powietrza w muzyce. Gramofon gra ze wzmakiem maryad mi120 i kolumnami B&W 604 s3.

Jesli tak to prosze o rady, jakie polecacie, co by wprowadzilo troche zycia do muzyki. Jestem zielony w sprawach analogu.

Z góry dziekuje za podpowiedzi.

https://www.audiostereo.pl/topic/17959-czy-preamp-wplywa-na-dynamike/

sensowna rada? wyrzuc caly tor analogowy na smietnik i kup sobie jakied taniego np. nad albo marantza. bedziesz o wiele bardziej zadowolony. to cie uchroni przed frustracja i niepotrzebnymi kosztami, ktore w innym przypadku poniesiesz tylko po to, by sie zorientowac, ze... gdzie rzym, a gdzie krym. gdzie analog, a gdzie czerwona ksiazeczka

czyli ze wywalic ten gramofon co mam i kupic drugi?

hmmm... ja chce tylko troche poprawic dynamike bo reszta mi pasuje i myslalem ze zrobie to przez wymiane preampa poniewaz tego zakupilem przed czterema dniami i mam jeszcze tydzien na ewentualna wymiane. Powiedzcie co zagra z mocniejszym basem i z ciut leprza dynamika?

majo > Czy ktos ci kiedys powiedzial zebys zmienil leki na mocniejsze? Jezeli nie to w twoim przypadku jest potrzebne dlugotrwale leczenie w rejonie niekoniecznie z dobrym skutkiem:(

Jesli chodzi o przedwzmacniacz to lampowy Abraxas poprawi wszystkie walory brzmieniowe ale przekroczy cena twoj patefon poniewaz ceny wachaja sie w granicach 1200-1700 zl i wiecej ale warto.

rada majo prowadzi dokładnie w odwrotnym kierunku do właściwego - bo w poszukiwaniu "powietrza" albo wydasz dużo dużo więcej na tor cd niż na analogowy, albo będziesz miał powietrze ale oprócz niego niewiele muzyki.