Skocz do zawartości
IGNORED

Radio samochodowe w domu?


Salieri
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

jestem nowy na tym forum i przyznam tez, ze jestem laikiem w tych sprawach.

Przechodzac do sedna mojego pytania: czy da sie uruchomic radyjko samochodowe w domu? Dostalem za darmo radio GRUNDIG WKC 1700 VD (posiada one zlacze ISO C10), jest troche archaiczne, ale z tego wzledu, ze nie mam radia u siebie w pokoju postanowilem jakos podlaczyc te radyjko. Jesli jest to mozliwe to prosze o szczegolowe instrukcje, szukalem na tym forum czegos takiego ale nie znalazlem nic. W Internecie znalazlem schemat i opis kostki iso ale i tak nie wiem co i jak :)

 

Z gory dziekuje za odpowiedzi,

 

Pozdrawiam!

 

Salieri

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się jak najbardziej i jeśli nie jesteś b.wymagajacy to może Ci ono zastąpic mini wieżę w domu :)...

 

Z Twojego opisu trudno wywnioskować nawet podstawowe informacje ,bo nie zamieściłeś zdjęć tego radia jego okablowania ,ale nawet wtedy było by to dość trudne tak przez internet i na odległość...

 

TROCHĘ SPRAWDZONYCH RAD :

 

Z pewnością aby je użytkowac potrzebujesz zasilacza STABILIZOWANEGO (!!!) o napięciu 12-14 V i pradzie maksym. ok. 6 A

-do tego celu najlepszy będzie ---zasilacz do CB radio--- można taki kupić na allegro ABY ZOBACZYC WPISZ W WYSZUKIWARKĘ hasło ZASILACZ CB i wyskoczy Ci kilkanaście ofert wszystkie !!! z nich można zastosowac jako zasilanie 12-14 V do Twego radia jedynie te najsłabsze mogą się mocniej grzać przy głośnym słuchaniu ,ale wiekszość z nich ma sporą moc (CB radio jest tak samo zasilane jak radio samochodowe-sam podłączyłem zasilacz do CB do radia samoch. z dobrym skutkiem)

KOSZT 25-65 pln