Skocz do zawartości
IGNORED

DVD Cambridge Audio 540D

slst67

Rekomendowane odpowiedzi

Mam szanse kupic okazyjnie ($300) w USA ww odtwarzacz. Sprzet bedzie uzywany w Polsce. Problem z innym napieciem mam rozwiazany (transformator), a odtwarzacz jest "region free". Czy istnieja jakies inne przeszkody, ktore moga uniemozliwosc mi korzystanie, ze wszystkich mozliwosci tego urzadzenia? Oraz drugie pytanie, byc moze naiwne, wybaczcie - jestem laikiem. Odtwarzacz polacze ze wzmacniaczem "zwyklym" interkonektem, ale nie mam pojecia jakiego kabla uzyc do polaczenia z telewizorem (klikuletni Sony). Bede bardzo wdzieczny za ewentualne wskazowki. Pozdrawiam forumowiczow, jestem pod wrazeniem Waszej wiedzy.

https://www.audiostereo.pl/topic/18901-dvd-cambridge-audio-540d/

Aha, i jeszcze jedno pytanie: czy mozecie potwierdzic negatywne opinie na temat awaryjnosci tego urzadzenia? Nizej link do bardzo wymownych wypowiedzi uzytkownikow. Dziekuje.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

AZUR 640D, DVD-player / 24 bit 192kHz multi-DAC / Progressive Scan NTSC & PAL /

taką informacja wyskoczyła w googlu, być może ktoś ją omyłkowo zamieścił

Pytanie jak dobry jest ten model 77 (kosztuje tylko 150 GBP), może on by wystarczył?

Ad rem, ad rem...

-> Jakew

ok, odpowiem na pytanie slst67.

Na pierwsze, nie wiem.

Na drugie, NIE ŁĄCZ DVD INTERKONEKTEM ANALOGOWYM Z AMPLITUNEREM!!!!!! pozbawisz sie radości odglądania filmów w np. Dolby Digital, DTS i wszystkich tego typu systemach kodowenia dźwięku przestrzennego. DVD z Amplim powinno łączy sie kablem cyfrowym, najlepiej Coaxialem eventualnie optycznym.

TV z DVD możesz połączy kablem SCART (Eurozłącze) ja tak mam.

to tyle.