Jump to content
IGNORED

Wzmacniacz za ok 700 zl ,pomoc z zakupem

ezoezoezo

Recommended Posts

Hi.

W sprawach sprzetu audio jestem totalnym laikiem wiec jak strzele jakas straszna pomylke to z gory prosze o wybaczenie:D

Ale do rzeczy, potrzebuje jakis wzmacniacz w cenie ok 700 zl ( albo mniej jezeli mozliwe :) ) . Zalezy mi na tym by do tego podlaczyc Pc , TV,Ps2, DVD i jakis CD Player.

Nie wiem w sumie czy wszystko mam podlaczac zeby to dzialalo ale wole tak napisac zeby potem nie znalezc sie w sytuacji ze bede musial przepinac kable :

Linki do jakichs sklepow internetowych mile widziane ( nie chce kupowac na allegro - mam zle doswiadczenia ) .

Z gory dzieki za wszelka pomoc :)

A to link do tego Reloopa

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wlasnie dlatego proponuje amplituner KD. PC i PS2 podlaczysz cyfrowo, omijajac niewysokiej jakosci zrodla "komputerowe". Podlaczenie TV da Ci chocby mozliwosc uprzestrzenniania sygnalu Dolby Surround. DVD bedzie robilo rowniez za CD, bedziesz mogl je podlaczyc cyfrowo czy analogowo, wg uznania.

no wlasnie i tu jest problem :)

jako ze chce go uzywac do tego i do tego . a jezeli zdecydowalbym sie na zakup amplitunera to jakie mialbym z tego korzysci i straty w porwnaniu ze wzmacniaczem , jak juz mowilem jestem totalnym laikiem wiec prosze prostymi slowami :D

i jezeli juz amplituner to jaki ?