Skocz do zawartości
IGNORED

zwrot słuchawek


pawel84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wczoraj kupiłem słuchawki w M1 w Krakowie. Są to słuchawki douszne. Nie jestem z nich zbytnio zadowolony, a nie miałem szans posłuchać ich przed zakupem. Czy ktoś wie czy w takim przypadku można je zwrócić.

Z góry dziękuje.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie , coś takiego jak słuchawki to słuchanie mózgiem , czyli odbiór akcentów sali koncertowej , lub studia nagraniowego mieści się w środku głowy , nie na sali , nie w studiu !!!!

Oddaj to chłopie , będziesz szczęśliwszy !!!!!!!!!!!!

:)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żądać (trudne słowo, przynajmniej jeśli o pisownię chodzi) niczego nie możesz - sprzedawca nie ma obowiązku przyjąć zwrotu towaru (zakładam, że o "klasyczny" sklep chodzi). Spróbować zawsze możesz - może się uda, a nuż sklep ma jakąś własną "politykę zwrotów" umożliwiającą rezygnację z transakcji? Ewentualnie, zaproponuj wymianę na inny towar.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.