Jump to content
IGNORED

Zaproszenie-RCM/Katowice


Leszek

Recommended Posts

Ladies and gentelman :O)Jest propozycja aby w jakiś łikend ;o)umówić się na odsłuchy do w/w firmy.Wg mnie gratka nielada ;o) sam bym posłuchał jakiejś ;o) wkładki z wyższej półki np.Benza Micro czy jakiegoś phono lecz niestety sprawy zawodowe mówiąc prawdziwie:stan moich zasobów finansowych,zmusza mnie do pracy w nadliczbowych godzinach ;o)

I co WY na to? :O)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Leszku - generalnie bardzo chetnie - pod jednym jednakowoz warunkiem - panowie RCMowcy beda zakneblowani i z przepaskami na oczach - dzieki czemu nie beda mogli opowiadac bajek na temat slabosci konkurencji, ani spogladac z pogarda na posiadaczy "zwyklych" klockow (a nie high-endu z RCMu).

No i warunek dodatkowy - ze w ich wlasnym salonie odsluchowym uda im sie zwalczyc lenistwo, ktore nie pozwolilo im na AS zabrac zadnego gramofonu "bo to sie ciezko ustawia".

PS - zalatwiasz wszystkim darmowy przelot? :))

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Pall-darmowe przeloty?Nigdy takich nie bylo,moze tanie linie :O)

To jest tylko propozycja,ja nie jadę :O)Wg mnie dla samych wkładek warto podskoczyć ;o) do Katowic bo któż pożyczy wkładkę do odsłuchów ;o)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

pal55 -> zgadzam sie. Panow z RCM mozna lubic lub nie, ale w sumie to jest uklon z ich strony, ze udostepniaja sklep na forumowe 'imprezy'. Mimo wszystko niewiele jest takich miejsc w Polsce (problemu tez nie bylo chyba z Hi-Fi Club'em). Slyszalem o tzw. Dutch Party (gospodarz pierwszy spada pod stol i najlepiej sie bawi), ale to nazwiemy chyba Polish Party :-)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Leszek przyjechal do chlopakow z zamiarem kupienia gramofonu za 6 tys (sadzac po watku na forum), wyszedl z Samba (jakby nieco drozsza) - czyli padl ofiara tzw "gadanego" RCMowcow :) - i teraz chce nas wrobic w to samo :))

Albo chce sie zemscic i napuscic dzika zgraje lukarowcow, ktora zdewastuje, ewentualnie wyniesie wszystko co sie pod reke nawinie... :)))

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

>pal55

 

cytuję:

 

...ze w ich wlasnym salonie odsluchowym uda im sie zwalczyc lenistwo, ktore nie pozwolilo im na AS zabrac zadnego gramofonu "bo to sie ciezko ustawia"...

 

cóż, widzę, że Kolega kreuje się na krytyka działalności RCM-u i jego ludzi :) tyle tylko, żeby być rzetelnym i WIARYGODNYM, trzeba trzymać się faktów a nie rzucać takie teksty...

 

Sądząc po treści zacytowanego powyżej akapitu, Kolega żywi tzw. "alergię" na RCM i nie ważne czy jest ona poparta faktami - liczy się efekt, czyli polska rzeczywistość, jak się ktoś wychyla to trza mu dokopać...

 

Dla informacji RCM miał gramofon - SME Model 10 i co ciekawe dla Kolegi, nawet z niego grali (szczególnie upodobał sobie prezentację z analogu dr. Roland Gauder z Isophona - gość RCM-u)

 

Sądząc po treści zacytowanego powyżej akapitu, Kolega żywi tzw. "alergię" na RCM i nie ważne czy jest ona poparta faktami - liczy się efekt, czyli polska rzeczywistość, jak się ktoś wychyla to trza mu dokopać...

 

Pozdrawiam, a Kolegów przepraszam za ględzenie... :)))

 

I jeszcze fotka:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Well - moj blad - gramofon najwyrazniej byl - moj błąd! (pamiec, a moze spostrzegawczosc zawiodla). Oczywiscie nie siedzialem na ich stoisku cale 2 dni wiec widocznie "mialem pecha" i nie trafilem na moment, kiedy panom zachcialo sie go podlaczyc. Co do "dokopywania" to kimze ja takim jestem zeby dokopac wielkiej firmie RCM?? co ja biedny moge?

Wyrazam jedynie swoje zdanie poparte kilkoma kontaktami, poczawszy od opowiesci RCMowcow o gramofonach/ramionach Projecta, ktore sa niczym innym jak "swietnym srodkiem do niszczenia plyt", jak rowniez tym w jaki sposob mnie traktowali, gdy kupowalem u nich lampy do Amplifona. Ale oczywiscie kazdy ma prawo przekonac sie o sposobie postepowania z klientami, odwiedzajac sklep RCMu :) Pozdrawiam obroncow ucisnionych :)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

=> Yaxa

Ty masz coś wspólnego RCM-em ? ;-)) To, że jest to specyficzny sklep każdy wie - chwalą swoje i tylko swoje, ale w sumie są sympatyczni, na swój sposób ;-) Przerabiałem ich uśmieszki i kręcenia główką, gdy miałem Technicsa w latach 90-tych - wg nich na czymś takim to w ogóle muzyki nie dawało się słuchać - oczywiście mieli po części rację ale bez przesadyzmu i samouwielbienia mogło się obyć ;-)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Panowie !

 

Nie mam najmniejszego zamiaru wywoływać burzy w szklance wody, ja tylko mam "alergię" na Kolegów, którzy z uporem znanego czworonoga ze Shreka próbuja bronić swych urojeń :))) (pal55). Mimo tego, że Kolega zmyśla jakąś historyjkę (nie mam pojęcia po kiego...?!!!) to jeszcze dalej wciąż próbuje dokopać: ..."Oczywiscie nie siedzialem na ich stoisku cale 2 dni wiec widocznie "mialem pecha" i nie trafilem na moment, kiedy panom zachcialo sie go podlaczyc"... (po co człowieku ten sarkazm i ironia !!! Dałeś ciała - jesteś niewiarygodny, ale wciąż machasz szabelką jak ten rycerz ze Świętego Graala, bez rąk, bez nóg ale może jeszcze gryźć - żenada). Nieststey właśnie dzięki takim postawom nasze forum nigdy nię będzie mogło być traktowane jako poważne źródło informacji.

 

Zyzio - jak większość ludzi interesujących się techniką analogową "siedzę" w tematyce bliskiej zarówno RCM-owi jak i pewno ludziom z tego forum. Jak zwróciłem uwagę - nie chodzi mi w tym przypadku konkretnie o branie czyjejś strony - chodzi mi bardziej o postawy prezentowane przez niektórych Kolegów. Nie chcesz brać w czymś udziału - OK, ale nie obrzydzaj tego reszczie świata, a taką postawę prezentuje pal55.

A swoja drogą to wreszczie bedzie można zweryfikować krążące po kątach mity n/t owej "specyficznej" obsługi.

Tylko kiedy ???

 

Pozdrawiam :)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Yaxa - przyznalem sie do bledu nawet dwukrotnie, ale widocznie nie zauwazyles. Ale fakty faktami pozostaja i nie chca byc zadnymi urojeniami. Nie musze tu niczego bronic, nikomu dokopywac - zaprosilem wrecz wszystkich, ktorzy do tej pory nie mieli okazji odwiedziec RCMu by to zrobili i sami ocenili - ale tego tez nie doczytales.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

>pal55

Już po raz ostatni na ten temat, bo widzę że Kolega niereformowalny. Każdy człowiek ma prawo do własnego zdania. Jednak istnieje coś takiego jak FAKTY, których na szczęście nie da się zmieniać w/g własnego uznania. A fakty są takie, że gramofon był, a Kolega nie może po prostu przyznać że poza "alergią" na tych Panów nie może zaoferować nic poza pustym biciem piany. Ale jak juz wspominałem to taka nasza polska "tradycja".

Z drugiej strony rozumiem, że nie jest przyjemnie być wywołanym do tablicy, i to jeszcze przy Niedzieli :)

Mimo wszystko życzę udanego wieczoru w poczuciu dobrze spełnionej misji, bo w końcu znów była okazja komuś dołożyć, niezależnie od faktów... :(

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

>pal55

 

Dajmy juz temu spokój... :(

Ty wiesz swoje, ja umiem czytac między wierszami...

Nie ma o co się spierać... każdy kto umie czytać zrozumie w mig o co chodzi

 

Liczy się inicjatywa, więc nie zaśmiecjamy jej takimi rzeczami

 

Pozdro :)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites
  • Redaktorzy

Czytając ren wątek przypomniała mi sie moja dyskusja z p.Rogerem Adamkiem na pl.rec.audio po wystawie HiEnd w Mariottcie. Logo RCMu niefortunnie znalazło się nad Gryphonem Antleonem, na którym ktoś postawił.... wiaderko z różami. Ale wtedy była jazda. ;-))

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Fr@ntz

---------------------------------

"I am an audiophile"

Link to comment
Share on other sites
  • Redaktorzy

A oto link do dyskusji:

sorki za pomyłkę w poprzednim wpisie forum to alt.pl.audiofil na którym wystęowałem pod nickiem Fr@ncuz

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Fr@ntz

---------------------------------

"I am an audiophile"

Link to comment
Share on other sites
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Archived

    This topic is now archived and is closed to further replies.



    • Recently Browsing   0 members

      • No registered users viewing this page.
    ×
    ×
    • Create New...

                      wykrzyknik.png

    AdBlock blocking software detected!


    Our website lives up to the displayed advertisements.
    The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

    Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

     

    Registered users can disable this message.