Jump to content
IGNORED

mam kolumny mildton i chce wstawic....

cycu

Recommended Posts

Witam mam kolumny MildTon jakis rok temu wymienialem membranki na gieldzie (kosztowalo mnie to jakies 160zl)

i teraz zaczely stukac basowe syki sie spalily a ja nie mam ochoty znowu wydawac 160zl na membranki .....ale znalazlem na necie glosniki STX :GDN 25/100/8/sc 39zl

GDM 10/60/8/pc 14zl

GDWK 9/150/8/pj 13zl 150w bo mniej nie znalazlem

I tu moje pytanie czy sie oplaca z takimi glosnikami jechac na znowu na gielde i placic 160zl cz zakupic te stx ??

i czy trzeba bedzie cos ze zwrotnica kombinowac??

a to moje glosniczki ktore aktualnie posiadam

GDWK 9/80/8

GDM 10/60/8

GDN 25/60/8

I dodam ze jestem dosyc zielony jak bedziecie dawac jakies nazwy to odrazu objasniajcie z gory dzieki ;))

A konkretnie co wymieniłeś???

kopułki wysokotonowe to kompletny element naprawczy i kosztują kilka złotych (może kilkanascie u co pazerniejszych sprzedawców)

A membran w głosnikach się nie wymienia bo to juz będa inne głosniki. Mozna wymieniać same zawieszenia górne jesli się rozpadną ze starości albo cały głosnik, wzglednie cały układ drgający jednak tego nie zrobią na bazarze, a raczej tutaj -

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

dalem je do regeneracji na gieldzie to dziala tak ze koles daje ci wczesniej zregenerowany glosnik a twoj bierze i go regeneuje .... w tym glosniku zostaly wymienione membrana z cewka resorami wogole caly wklad ostal wsadzony do magnesu z koszem ale jak nie stx to co radzicie bo nie wiem jakiej firmy i mocy se wepchnac bo kolumna ma niby 80w ale ze wszystkich glosnikow 80w ma tylko syk a reszta 60 a ja bym chcial cos dobrego tam wsadzic i nie drogiego ...jaki propozycje ??