Skocz do zawartości
IGNORED

jakie kino

1misza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych kolegów

Posiadam

Diore WS-502

Yamahe TX-470

Yamahe s-550 (pomyłka - głośna i zawodna 2 egzemplaż po jiednej naprwie gwarancyjnej)

A teraz pytanie mając 10000 PLN na wydanie w celeu modernizacji sprzętu mam na myśli dwie obcje

1. Głośniki Logitech Z-5500 z dekoderami za około 1500 PLN + wzamcniacz yamaha 870 za około 800 PLN (używany) + 2 koluny z kabelkami za 7500 PLN

2 Wzamcniacz yamaha DSP 595a + kolumny 5.1

Pokój 25 m2 (70% radio 20% płyty (rock) 10 film

Proszę o podpowiedz bo jestem w tym temecie zielony

Nasuneło mi sie jeszcze jedno pytanie

jakie powinny byc prprorcjie w cenach poszczegulnych elementów zestawu

pozdrawiem wszystkich

https://www.audiostereo.pl/topic/19903-jakie-kino/

>>> 1misza

Drogi Misza,

Nie dziw się że nikt Ci nie odpowiada, ale z tego co napisałeś trudno cokowiek zrozumieć. ;) Twierdzisz że posiadasz Diorę, Yamahę TX-470 i S-500. Ok. Dalej stwierdzasz że masz do wydania 10.000 PLN. Jeszcze dalej że zastanawiasz się na głośnikami Logitech Z-5500 za 1500 PLN + Yamaha 870 za 800 PLN co daje w sumie 2300 PLN. Druga propozycja to wzmacniacz używany + kolumny za 7500 PLN. Natomiast trzecia propozycja to DPS 595A + bliżej nieokreślone kolumny 5.1.

1. Możesz w końcu jednoznacznie określić kwotę jaką dysponujesz ? 1000, 2500, 10000 PLN ?

2. Co właściwie chcesz kupić wzmacniacz z kolumnami czy AV z kolumnami ?

Jeśli to ma być AV czyli kino domowe i przeznaczasz na nie ok. 2000 PLN to mogę Ci zaproponować z drugiej ręki 5 miesięczny Azur 540R w idealnym stanie:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Co prawda jeden chętny już się znalazł, ale nie dostałem od niego ostatecznego info, więc sprawa jest otwarta. Jak Cię to zainteresuje to nie zaśmiecaj forum - email masz w "o mnie".