Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki sprzęt pod muzyke metal i reggae


Maciek_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem nowym użytkownikiem i kompletnie nie siedze w temecia sprzętu muzycznego. Nie znam się na tym zupełnie. Dlatego proszę o pomoc. Czytałem trochę wasze forum i rzuciło mi się w oczy,że nie wyrażacie się dobrze o altusach. Ja miałem zamiar kupić sobie altusy 140, najlepiej po renowacji. I do tego jakiś wzmacniacz oczywiście. No,ale skoro nie są to dobre głośniki i nie cieszą się dobrą opinią(mają głuchy dzwięk,tak?) to co mam wybrać? Słucham przeważnie metalu, reggae,raga trochę hh. Czyli chyba kolumny z dobrym basem. Pokój ma dokładnie 4,37mx4,37m. Ma skosy-nie wiem czy jest to ważna informacja,ale pisze :) Moglibyście mi coś doradzić? Jeśli chodzi o cene to myślę tak ehm 500-600 zł na allegro. Może trochę więcej. Wiem,że za tą cenę to raczej nic profesjonalnego nie znajdę,ale chodzi mi o to,żeby sie przyjemnie tej muzyki słuchało. Ostatnio słuchałem muzyki na sprzęcie za 5 tys. Myślałem,że padnę :) Jakbyscie mogli mi również doradzić do tych kolumn jakiś wzmacniacz,ale też nie za drogi, kupowałbym wszystko raczej na allegro. Wielkie dzięki z góry! Fajnie,że jest takie forum,gdzie można się spytac o radę i dostać profesjonalna odpowiedź :)

 

Pozdrawiam serdecznie!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe dobrze zrozumialem, ze grales z Figasem w Dogach ?

 

 

moze popatrz na cos takiego:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach