Skocz do zawartości
IGNORED

Czyste CD-R Mobile Fidelity to oszustwo


revert

Rekomendowane odpowiedzi

Teo, 7 Wrz 2005, 19:00

 

>- napędy CD-ROM _nigdy_ nie są w stanie przeczytać całości informacji z płyty CD (i np. obcinają

>sygnał do 14 bitów), stąd kopia jest gorszej jakości.

 

Jestes tego pewien? Przeciez to prawie 4 razy mniejsza rozdzielczosc (4 razy mniej informacji). Chciałem się zapytać w opraciu o jakie źródło podałeś tę informację.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

There are only two kinds of music - good and bad.

- Duke Ellington -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Peter:

 

>kopie z CD-Pro2 sa lepsze niz kopie uzywajac

>ML31.5 jako transport

 

Ok, to wobec powyzszych oczywiste.

 

>kabel ma wplyw na jakosc nagrania

 

A to juz nie do konca. Jezeli nagrywarka pracuje on-line na poziomie slowa to tak, ale kiedy buforuje tychze slow (zbiera dane z wyprzedzeniem wzgledem zapisu), kabel przestaje byc istotny - aby tylko byl. Znasz stosowne dane odnosnie swojej nagrywarki (read-ahead buffer size)?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie znam wielkosci bufora, tu jest link:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche poczytalem, ale rzeczywiscie niewiele pisza.

 

Peter, zrob dla nas wszystkich w wolnej chwili test. Przegraj na stacjonarce jakas plyte i programem ExactAudioCopy wyciagnij z oryginalu i kopii ten sam track (nie obraz calej plyty). Porownaj je - EAC ma taka opcje. Bedzie to najprostszy test czy Twoja stacjonarka domalowuje cos, czy to w domenie cyfrowej czy analogowej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karbidoczaszka:

 

>Jestes tego pewien?

 

Przeczytaj uważnie mój post - wyraźnie zaznaczyłem, że podzielam tego poglądu.

 

>Chciałem się zapytać w opraciu o jakie źródło podałeś tę informację.

 

Źródło: LGRS. Dla osób nieobeznanych ze specyfiką ... hmm, pomińmy czego specyfiką, podaję rozwinięcie: lewy górny róg sufitu ;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teo, 7 Wrz 2005, 20:43

 

>Źródło: LGRS. Dla osób nieobeznanych ze specyfiką ... hmm, pomińmy czego specyfiką, podaję

>rozwinięcie: lewy górny róg sufitu ;)

 

Wszystko wyjaśnione (po uważniejszym przeczytaniu wcześniejszego twego postu do którego miałem pytania).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

There are only two kinds of music - good and bad.

- Duke Ellington -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrrr, słowo zjadłem. NIE podzielam tego poglądu.

 

A tak dla uściślenia: z argumentem o "czternastobitowości" komputerowych kopii CD-audio rzeczywiście się kiedyś spotkałem, i to podanym całkiem na serio. Sprzedawca w głównym warszawskim salonie Philipsa próbował w ten sposób wykazać, że do kopiowania audio nadają się wyłącznie stacjonarne nagrywarki tejże firmy, wówczas nowość na rynku. Uzasadnić twierdzenia nijak nie był w stanie...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Teo

>Uzasadnić twierdzenia nijak nie był w stanie...

tzw. wiedza poparta doświadczeniem :-)

 

Tyle że my tu dyskutujemy zasadności użycia płyt MF zamiast zwykłych CD-R. Raczej nie ma to sensu, chyba że ktoś nie liczy się aż tak z kosztami, rzeczywiście coś więcej usłyszy (lub tak sądzi) i poprawi mu to samopoczucie. Ale nie oczekujmy że MF opracował jakąś wyższą technologię produkcji CD-R. Zapis cyfrowy, nawet na zwykłym CD-A jest wystarczająco odporny na błędy (które nawet na nowo wytłoczonych płytach pojawią się przy odczycie w ilości rzędu promila, ale niekoniecznie z powodu defektów płyty, tylko zużycia i niedoskonałości ukladu odczytującego, zakłóceń pracy wzmacniacza EMF itp.). Cały problem sprowadzam do różnicy w refleksyjności płyty tłoczonej i wypalanej (która jest nieco mniejsza - to trochę zależy od płyty i nagrywarki. => mniejszy sygnał, gorszy SN/R. Zdarzają się płyty CD-R które po wypaleniu nie odczytują się w stacjonarnym CD, mimo ze inne czyta. Dlaczego - bo są z g... ulepione!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Panowie, ja czegoś nie rozumiem, jakim cudem płyty cdr mogą się różnić brzmieniem skoro dane na nich są cyfrowe, czyli zera i jedynki :) ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Yamaha NS1000 Monitor | Krell KSA-80 | Krell KRC-3mk2 | SBT + Tomanek ULPS | Metrum Octave DAC (14VA PSU) |

Siltech SQ38-G3 | Nordost Flatline | Tara Labs RSC Air 75 coax | Ecosse Nu Diva

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegrana plyta bedzie brzmiala identycznie na plycie za 1zl i na zlotej plycie za 30. Jedyna roznica to trwalosc plytki. Zapis cyfrowy to bit w bit to samo.

 

Wszystkie magiczne teorie o jitterze mozna wlozyc miedzy bajki. Chyba ze ktos wykaze roznice w slepym tescie ale nie wydaje mi sie zeby sie to komus udalo kiedykolwiek :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Użytkownicy+

Hmm, zdaje się chodzi o to, że przy przegrywaniu nagrywarka popełnia błędy, na jednych płytach jest ich więcej na innych mniej. Może niech się wypowie ktoś z większym doświadczeniem.

 

Robert

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę drogo :( 25 sztuk za 249 zł:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Znacznie taniej w USA....http://www.musicdirect.com/product/73904

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-> czolgista778

"jakim cudem płyty cdr mogą się różnić brzmieniem skoro dane na nich są cyfrowe, czyli zera i jedynki :) ?"

Nawet sam Peter Daniel na zadane przez Ciebie pytanie nie zna odpowiedzi.

 

-> Ender^Wiggin

"Chyba ze ktos wykaze roznice w slepym tescie ale nie wydaje mi sie zeby sie to komus udalo kiedykolwiek :)"

Tutejsza śmietanka złotouchych albo poległa, albo się nawet bała (tłumacząc, że "oni słyszą i nic nikomu nie muszą udowadniać" itd.) podejść do ślepego testu wzmacniaczy.

A Ty tu wyjeżdżasz ze ślepym testowaniem płytek :)

 

-> palton

"chodzi o to, że przy przegrywaniu nagrywarka popełnia błędy, na jednych płytach jest ich więcej na innych mniej"

W tej materii niewątpliwym specem od "masteringu" (jak to sam twierdzi) płyt CD jest [email protected]. Ponoć swojej wiedzy i doświadczeń nawet najlepszym studiom nagraniowym i tłoczniom nie chce udostępnić...

 

-> zyzio

"Trochę drogo :("

Na jakości nie oszczędzaj. Bo kupisz bubla i Ci będzie siało cyfrą po uszach. I wtedy będziesz się musiał zgłosić do rafaella w celu poddania płyty "masteringowi". I wtedy w całkowitym rozrachunku wyjdzie i tak drożej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Once a CD or download is converted to FLAC, the only way you can achieve the superior sound of WAV files is to go back to the original CD or source for a new rip or WAV download. - "The Absolute Sound" - Charles Zeilig, Ph.D., and Jay Clawson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak, liczy się wszystko, płyta, oprogramowanie, nagrywarka i ustawienia naszego systemu operacyjnego. Przyszedł raz kolega ze swoimi CDRami - pochodzącymi ze szlachetnych japońskich wydań. I co? przy wnikliwym słuchaniu wydaje mi się, ze coś nie tak... skupiłem się na tych zniekształceniach i okazuje się, ze w tle słychać masę drobnych trzasków itd - dla przeciętnego zjadacza pewnie trudnych do uchwycenia - ale jednak dających poczucie gorszej jakości. Na moich CDrach nie było tego zjawiska. Po prostu płytę trzeba jeszcze umieć zrobić i mieć sprzęt. U siebie nagrywałem na nagrywarce BENQ - nie pamiętam dokładnie modelu - ale odpowiednik jednej z bardzo chwalonych nagrywarek Plextora (benq dla plextora robił w pewnym momencie całkiem niezłe napędy) Podobna sytuacja była z płytą Keitha Jarreta. Kolega wypalił w Nero, na nagrywarce laptopowej. Ja wypaliłem w Burnie na moim benq. Jego kopia zachowywała się jak by była przesterowana - czasami objawiajło się to trzaskami - zwłaszcza na "szczytach". Były też różne drobniejsze trzaski i zniekształcenia. Moja kopia nie posiadała tych atrakcji. Acha, płyty były zawsze podobne - przeważnie verbatimy. Więc nie tylko płyty - ale oprogramowanie i nagrywarki mają znaczenie. Acha, na niektórych nagrywarkach niektóre płyty lepiej się palą a niektóre nie. Np Teac świetnie palił czarne EMTECi. Benq nie potrafił ich palić - wychodziły buble. więc myślę, ze ważne jest też spasowanie softu, nagrywarki i płyt - wszystkie te czynniki mogą mieć wpływ na czytelność płyty w zawodnych mechanizmach naszych odtwarzaczy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys sie zastanawialem jak chcialem wybrac plyte cd-r + program do nagrywania muzyki audio na cd-r wiec napisze wnioski:

 

audio cd tloczone (cyfrowy odczyt) i audio cd zapisane na cd-r sa identyczne

 

gdyby kopia byla nieidentyczna to po rpostu z punktu widzenia sposobu odczytu bylaby szansa nieodczytania materialu (wiec technika zapisu nie dopuszcza w ogole JAKIEJKOLWIEK ROZNICY nawet JEDNEGO BAJTA - w koncu caly nosnik moze wymagac do uruchomienia zapisu calej powierzchni roznica 1 bajta w takim przypadku powoduje ze nie odczytamy zawoartosci a wiec JEST NIEDOPUSZCZALNE - staralem sie wyjasnic prosto jesli sie nie udalo to cos...

 

a wiec jesli jest tak samo to przyczyny roznicy to tylko: zapis-odczyt+cd-r

 

w skrucie: zapis: parametry zapisu moga powodowac ze odczyt na odtwarzaczu powoduje mniejsza lub wieksza roznice sygnalu (rozwiazanie - wyeliminowac odczyt metoda jaka maja odtwarzacze cd)

 

odczyt: opisze na przykladzie

 

odtwarzacz cd powoduje roznice podczas odczytu plyty cd-r w porownaniu z plyta cd-audio tloczona - chociaz material jest ten sam na obu plytach,

 

 

- roznica cd-r - kazdy z materialow uzytych na rozne plyty cd-r rozne technologie produkcji plyt moga powodowac roznice w odczycie na odtwarzaczu CD a wiec wtedy zauwazalna roznice

 

w kazdym przypadku uwazam ze wyeliminowanie sposobu odczytu jaki ma cd rozwiazuje problem w innym przypadku tloczona cd a zapisywana cd to rozne plyty a wiec jesli sposob odczytu jest tak problematywny - to sam rodzaj plyty powoduje ze zawsze bedzie roznica pomimo tego samego materialu

 

 

po prostu kiedyz sie zastanawiajac nad tym czemu slyszymy roznice takie wnioski wysuwalem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-> Seba78

"przy wnikliwym słuchaniu wydaje mi się, ze coś nie tak... skupiłem się na tych zniekształceniach i okazuje się, ze w tle słychać masę drobnych trzasków itd (...)

Kolega wypalił w Nero, na nagrywarce laptopowej. (...) Jego kopia zachowywała się jak by była przesterowana - czasami objawiajło się to trzaskami - zwłaszcza na "szczytach". Były też różne drobniejsze trzaski i zniekształcenia."

 

Skoro słychać "drobne trzaski" i inne "atrakcje", to oznacza to, że kopia jest źle (nieumiejętnie) wykonana, albo płyta i/lub nagrywarka jest uszkodzona, albo odtwarzacz CD, na którym był przeprowadzany odsłuch jest zepsuty i nie potrafi odczytać prawidłowo płyt CD-R.

 

 

 

"płyty były zawsze podobne - przeważnie verbatimy"

 

Etykietka płyty nie mówi nam nic o samym nośniku. Może się zdarzyć (sam tego doświadczyłem), że z pozoru (firma, typ, cena, opakowanie itd.) dwie identyczne partie płyt kupione w odstępie paru dni w tym samym sklepie są de facto produktami różnych producentów/fabryk, mogących się różnić znacząco swoimi właściwościami.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Once a CD or download is converted to FLAC, the only way you can achieve the superior sound of WAV files is to go back to the original CD or source for a new rip or WAV download. - "The Absolute Sound" - Charles Zeilig, Ph.D., and Jay Clawson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

->nedj

Płyty o których pisze Seba były moje ;P Sprawa z nagrywarką była taka, że faktycznie była ona już dość leciwa, używana i wygrzebana chyba z jakiejś piwnicy. Dostałem ją za darmo od kolesia który przerzucił się dawno na DVD-R. Wcześniej nagrywałem na Lite-Onie i jeszcze na jakiejś starej, ale dobrej nagrywarce, chyba LG która pracowała na sterownikach ASPI, płyty nagrywane na tym sprzęcie są bez zarzutu. Niestety, te nagrywarki mi padły i został ten stary złom :] Wydaje mi się też że winny może być zasyfiony system operacyjny, ale nie znam się dobrze na tym i nie wiem jak to uzasadnić :]

 

->Seba78

Można wpaść nagrać u Ciebie kilka płytek ? :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

I love the sound of crashing guitars

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że w Twoim przypadku mogły być winne:

- faktycznie stara i zajechana wypalarka, która niemiłosiernie siała błędami

- zły soft użyty do zgrywania lub/i wypalania, np. z włączonym jakimś badziewnym normalizatorem lub robiący konwersję przez jakiś format stratny (któraś wersja Windows Media Player w momencie przegrywania płyty audio zapisywała rip w postaci wma@96kbps, po czym "rozpakowywała" go i wypalała jako audio, w tym przypadku to faktycznie kopia grała jak kupa)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Once a CD or download is converted to FLAC, the only way you can achieve the superior sound of WAV files is to go back to the original CD or source for a new rip or WAV download. - "The Absolute Sound" - Charles Zeilig, Ph.D., and Jay Clawson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tej nagrywarce wszystko nagrywałem Burrnem, interfejsem SPTI, czyli teoretycznie powinno być dobrze, choć chyba lepszy jest jednak ASPI, tylko że nowe nagrywarki go już nie obsługują.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

I love the sound of crashing guitars

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może faktycznie nagrywarka już miała dość.

A czym (i z jakimi ustawieniami) ripowałeś oryginał?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Once a CD or download is converted to FLAC, the only way you can achieve the superior sound of WAV files is to go back to the original CD or source for a new rip or WAV download. - "The Absolute Sound" - Charles Zeilig, Ph.D., and Jay Clawson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu mamy kolejna niewiadomą, oryginałów nie miałem, materiał w bezstratnym formacie ściągnąłem z neta, z różnych źródeł :] Niestety niektórych płyt nie da się już kupić, lub najnowsze wydania są niesłuchalne bo zniszczone przez loudness.

 

Jeszcze mam takie pytanie, gdzieś czytałem że w Burrrnie powinno się ustawić parametr Dither na maxa, czyli Heavy Nosie Shaping, wtedy dźwięk przegranej płyty jest najbardziej zbliżony do oryginału, defautowo jest ustawiony na średni - Medium. Jak to w końcu z tym jest, wyłączyć Dither w ogóle (bo o to chodzi i niektórzy tak robią) czy używać ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

I love the sound of crashing guitars

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-> Micke 13

"I tu mamy kolejna niewiadomą, oryginałów nie miałem, materiał w bezstratnym formacie ściągnąłem z neta, z różnych źródeł :]"

 

No to sorry, ale w przypadku tylu niewiadomych (bo w sumie nic o nagraniu nie wiadomo) nie ma sensu dyskutować i nie wolno wyciągać jakichkolwiek wniosków.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Once a CD or download is converted to FLAC, the only way you can achieve the superior sound of WAV files is to go back to the original CD or source for a new rip or WAV download. - "The Absolute Sound" - Charles Zeilig, Ph.D., and Jay Clawson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-> nedj

No ok., skoro tak się upierasz... ;) Log jednej ze ściągniętych płyt, na moje oko wygląda bardzo profesjonalnie:

 

Used drive : PLEXTOR CD-R PREMIUM Adapter: 0 ID: 2

Read mode : Secure with C2, accurate stream, disable cache

Read offset correction : 30

Overread into Lead-In and Lead-Out : Yes

 

Used output format : Internal WAV Routines

44.100 Hz; 16 Bit; Stereo

 

Other options :

Fill up missing offset samples with silence : Yes

Delete leading and trailing silent blocks : No

Installed external ASPI interface

 

 

Range status and errors

Selected range

Filename D:MusikCDImage.wav

 

Peak level 100.0 %

Range quality 100.0 %

CRC EBC31C69

Copy OK

 

No errors occured

 

End of status report

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

I love the sound of crashing guitars

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log jest idealny, ale niestety nie wiemy, czy ripowana płyta nie była kopią.

 

Ale czy ja dobrze rozumiem, że Ty wypalałeś te same pliki u siebie, co Seba78 u siebie? I że u Ciebie była lipa, a u Seby gites?

 

Czy też może nagrałeś jakąś konkretną płytkę i trzeszczało?

W ostateczności może się nawet okazać, że to oryginał jest tak nagrany (znam spooooro takich kwiatków).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Once a CD or download is converted to FLAC, the only way you can achieve the superior sound of WAV files is to go back to the original CD or source for a new rip or WAV download. - "The Absolute Sound" - Charles Zeilig, Ph.D., and Jay Clawson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, kilka płyt nagrywałem u Seby, brzmią ok., ale nie tych samych trzeszczących, szkoda mi płyt by powielać już raz nagrany materiał.

Ale to dobry pomysł by spróbować jedną czy dwie płyty trzeszczące u mnie jeszcze raz nagrać u Seby. Też prościej będzie po porostu jak mu ten materiał przyniosę na dysku i posłuchamy go sobie z kompa (Seba ma coś w rodzaju serwera), jeśli to wina nagrania trzaski też powinny być słyszalne bezpośrednio z odtwarzanego pliku.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

I love the sound of crashing guitars

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry pomysł.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Once a CD or download is converted to FLAC, the only way you can achieve the superior sound of WAV files is to go back to the original CD or source for a new rip or WAV download. - "The Absolute Sound" - Charles Zeilig, Ph.D., and Jay Clawson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

      Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Słuchawki

      Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

      W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

      audiostereo.pl
      audiostereo.pl
      Muzyka 26

      Marantz Cinema 30

      Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Systemy

      Indiana Line Diva 5

      Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Kolumny

      Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

      O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

      AudioNews
      AudioNews
      Newsy
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.