Skocz do zawartości
IGNORED

kable mogami - kto zna prawdę?

smog

Rekomendowane odpowiedzi

Ściągnąłem ze strony domowej mogami, ich pełny katalog kabli. Nie ma w nim kabli z nazwami handlowymi, np" "blue rocket, blue diamond". Są kable do zastosowań profesjonalnych, np. mikrofonowe bardzo podobne do interkonektów oferowanych w Polsce. Jednoznacznie cięzko stwierdzić, ponieważ, mogami oferuje różne kolory koszulek. Jestem ciekawy jak jest naprawdę. Czy istnieje linia mogami do hi-fi, czy może po prostu nadawane są im nazwy handlowe i nakładana jest odpowiednia "marża".

Z wypowiedzi na Audio Asylum, widać, że sporo osób używa mikrofonowych kabli mogami właśnie jako interkonektów. Nie znam się na budowie kabli, ale ciekaw jest jak to jest z tym Mogami i czy można je dostać w Polsce jako kable profesjonalne, z metra.

Może ktoś coś wie?

https://www.audiostereo.pl/topic/2071-kable-mogami-kto-zna-prawd%C4%99/

Mogami to faktycznie trochę dziwna firma. Kable jednak są pierwszorzędne. Pewne zamieszanie wprowadza podwójne nazewnictwo produktów tej firmy. Sam do tej pory używam modelu 3082, który ma handlową nazwę o ile dobrze pamiętam Blue Rocket Pure (czy cos takiego). Na izolacji jest jednak tylko oznaczenie cyframi - ot taka dziwna polityka. Nie jestem tez pewien, czy firma rozróżnia do końca linie produktowe. Napisz jak oznaczają w tym katalogu te kable. Może teraz coś się zmieniło? Kable kupiłem swego czasu po znajomości w bardzo atrakcyjnej cenie (na metry).

3082 jest w katalogu i jest to "superflexible studio speaker cable". Jeśli chodzi o głośnikowe to jest taki dział w katalogu. Katalog ma 80 stron jeśli chcecie to:

www.mogami.com