Jump to content
IGNORED

PROSZE O POMOC JESTEM ZIELONY:)

piotrek.ndm

Recommended Posts

Piotrek - rozumiem, że jesteś zielony, ale... Nadajesz najgorszy możliwy temat dla swojego wątku, nic nie wpisujesz w "o mnie", a pytanie formuujesz tak ogólnie, że nie wiadomo co Ci napisać (żeby było jasne, nie znam tej Yamahy, ale znalazłem kilka wpisów na jej temat na tym forum - 2003 rok, więc użyj wyszukiwarki). Nie dziw się więc, że nikt nie rzucił się z odpowiedziami - regulamin się kłania...

Pozdrawiam,

Olo

spoko przejrzalem te tematy ale tam nie ma cenyy!

szukalem na allegro i w googlach ale nie znalazlem zadnego sklepu co sprzedaje taki sprzet! dlatego pytam tutaj:)

niestety nie mam mozliwosci zrobinenia ffotki sprzetu:(

Rozumiem ze nie znasz jej ceny dokladnie ale tak mniej wiecej

BEDE WAM WDZIECZNY ZA POMOC:)

POZDRAWIAM

spoko przejrzalem te tematy ale tam nie ma cenyy!

szukalem na allegro i w googlach ale nie znalazlem zadnego sklepu co sprzedaje taki sprzet! dlatego pytam tutaj:)

niestety nie mam mozliwosci zrobinenia ffotki sprzetu:(

Rozumiem ze nie znasz jej ceny dokladnie ale tak mniej wiecej

BEDE WAM WDZIECZNY ZA POMOC:)

POZDRAWIAM

piotrek>

I nie znajdziesz ceny. CDX-890 przestała być produkowana kilka ładnych lat temu. Ja ją kupiłem bodaj w 97 lub 98 za ok. 1100,-, kosztowała wtedy 1250,-, potem chwilę zmieniała dystrybutora i wróciła z ceną ponad 2000,- zł. Ile warta? Dokładnie tak jak Ci ktoś odpowiedział - tyle, ile ktoś jest skłonny za nią zapłacić. Jeśli znajdziesz model 580/590 to powinna być warta więcej od niego, bo to wyższy model.

Hmmm, no rzeczywiście ciężko znaleźć gdzieś cenę tego modelu. Mi udało się tylko w jednym miejscu:

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - 1 849 pln (stan na luty 1999, więc średnio aktualna) ;-)

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.