Jump to content
IGNORED

Veris dect


LUCEK

Recommended Posts

Mam pytanie.Dotyczy modelu telefonu bezprzewodowego firmy VERIS DECT.Po podłączeniu zestawu słuchawkowego i przy rozmowie słychać zakłucenia, buczenie (brzęczenie),raz głośniej a raz ciszej albo wogóle bez zakłuceń.Takie coś się pojawia podczas przemieszczania się z aparatem.Po odłączeniu zestawu słuchawkowego problem znika.Czy jest jakieś rozwiązanie aby korzystać z aparatu wraz z zestawem słuchawkowym bez w/w zakłuceń?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobnie kabel zestawu słuchawkowego robi za antenę i zbiera wszystkie "elektromagnetyczne śmieci" z okolicy. Jeśli tak, rozwiązaniem byłoby zastosowanie lepiej (lub w ogóle) ekranowanego kabelka.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź.Kabel do tego zestawu słuchawkowego sam przerobiłem tzn. wymieniłem na ekranowany i to nadal nie przyniosło skutku.Wydaje mi się że takie zakłucenia głownie idą przez mikrofon ponieważ buczenie słychać bardzo głośno po drugiej stronie tzn, po stronie drugiego rozmówcy i prawdopodobnie te zakłucenia wprowadza sam aparat telefoniczny.Może jest inne rozwiązanie np. zastosowanie jakiegoś filtru.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.