Jump to content
IGNORED

Thorens TD-160, TD-165 czy warto?

b

Recommended Posts

Witam! Jako że jestem nowy na forum piszę wprost - jak większość zarejestrowanych tutaj osób nie jestem audiofilem i nie znam się na hi-endowych rzeczach wogóle, jestem prostym polaczkiem posiadającym w domu wzmacniacz Technics SU-v90d, kolumny JBL-lx80, cd technics sl-pg 590 czyli wszystko jasne :-) sprzet mam raczej kaszanka procz średniej klasy kolumn. To tak na wstepie zeby bylo wiadomo co ze mnie za jeden:-) Ale do rzeczy - noszę się z zamiarem kupna tańszego gramofonu, wiem że wśród forumowiczów bardzo zachwalacie Thorensy. I dlatego też bardzo zwrócilem uwagę na te:

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

1.czy warto w tej cenie kupic ktorys z nich,

2.czy nie bedzie problemow z dokupieniem nowej wkladki,

3.czym sie rozni wersja 165special od 160 ktory lepszy?

4.Czy te gramofony z wiekiem staja sie zawodne i sa skarbonka bez dna? Moja uwage zwrocil tez swego czasu Dual 505-4 audiophile concept moze ten bylby lepszy? Wiem ze tego typu tematy zakladane przez "zółtodziobów" troche Was drażnią i niechętnie pomagacie. Jednak ja postanowilem że spróbuję skorzystać z naprawdę fachowych porad bo te gramofony nie dają mi spać :-) Oczywiscie przetrzepałem forum w poszukiwaniu informacji ale mam niedosyt i nie wiem co mam robić, troche boje sie kupowac taki stary sprzet. Zastanawialem sie kiedys nad jakims dualem direct drive quarz ale słyszalem że są zawodne i strach kupować gramofony automaty. Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam za zawracanie głowy. Serdecznie pozdrawiam!

Hidden Content

Hidden Content

>1.czy warto w tej cenie kupic ktorys z nich

moim skromnym zdaniem cena zdecydowanie za wysoka, dwóch moich znajomych kupiło własnie td160; jeden za 350 (prawie jak nowy), drugi za 200,- (ale w zdecydowanie gorszym stanie), sam kupiłem td 145mkII za 400,-