Skocz do zawartości
IGNORED

CD do tuninigu


bojaco

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

temat wałkowany wielokrotnie, przesledziłem archiwum i mam mętlik w głowie...

Pomóżcie - chcę kupić używany CD do tuningu u Pana A. Stelmacha. Do tej pory miałem tylko Denona, własnie się pozbywam DCD-755AR, stan igła :) To nie musi być Denon, choć chciałem kupić 1420, 1015, 1520 ale od czasu rozmów o tuningowaniu ceny na Allegro oszalały. Myslę też o 890, 800 ale ich nie znam, nie wiem co tkwi w środku, kompletnie nie znam się na Sony, Phillips itd. Sledzę tylko wątki i ceny.

Zaproponujcie proszę parę modeli - kryterium soildny i tani napęd. I tak kupuję go by włożyć DAC p. Andrzeja więc nie wazne jak grał do tej pory. Znam listę już tunningowanych ale myślę że Pan Andrzej kierował się kryterium mozliwości przeróbki a nie walorami użytkowymi poszczególnych modeli.

Pozdrawiam!

jacek

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czegoś tu nie rozumiem - dlaczego pozbywasz się denona 755, tam chyba da się założyć tego DAC-a ?

Z tego co wiem to prawie wszystkie denony się nadają.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to samo pomyślałem. Mam denona 655 o on też sie nadaję. Zresztą zastanawiam się nad tym aby coś z nim zrobić aby nie stał taki zakurzony.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach