Jump to content
IGNORED

Jakie kolumny do klitki? :-)


andrzej paszkowski

Recommended Posts

eblues

 

Hmm, czekalem z odpowiedzia na Twoje pytanie do momentu, az ktorys z bardziej osluchanym forumowiczow cos podpowie. Ale widze, ze koledzy nie bardzo chca Ci pomoc. To bardzo nieladnie. Coz, moze jednak wspolnie cos uradzimy.

Mam podobny problem jak ty - rowniez mala powierzchnia pokoju. Wyjscia mialbys dwa gdybys mial nieograniczony budzet, wtedy kolumny isobarik i po klopocie - w malych pomieszczeniach bas jak marzenie. Jako, ze twoj budzet to okolo 2500zl (a moze przez ten czas cos tam jednak przybylo na kupce?) masz jedno rozwiazanie - aktywny subwoofer; dostroisz go sobie do pomieszczenia jak zechcesz. Do stereo i do kina w tej cenie to uzywka Velodyne, bodajze model cht-10 czy jakos tak. W jednym ze swoich watkow sluchacz gutekbull opisuje ten subwoofer i jak go dostrajal. Bardzo dobry watek. I tu zostaja oczywiscie jeszcze jakies podstawkowce, ktore to maja dobrze grac na srednicy i gorze. Wybor szeroki. Zalezy od twoich preferencji. Bedziesz mial wiecej watpliwosci, pisz smialo. Jezeli bede sie orientowal w zagadnieniu to chetnie pomoge.

Powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

andrzej paszkowski, 15 Sty 2010, 23:57

 

>eblues

>Hmm, czekalem z odpowiedzia na Twoje pytanie do momentu, az ktorys z bardziej osluchanym

>forumowiczow cos podpowie.>>>

 

Andrzeju,szczerze:jestem pod na prawdę dużym wrażeniem Twojej cierpliwości!

Obawy mam jedynie co do tego czy osoba do której piszesz miała jej tyle samo...:)

l'enfant sauvage

Link to comment
Share on other sites

  • Użytkownicy+

Andrzeju, naprawdę nie mogę się powstrzymać :-))), ale dosyć długo czekałeś z tą odpowiedzią. Autor założył ten wątek ...-"Data dodania: 2005-10-21 15:11:53"

Masz jednak rację, nieładnie że nikt wtedy nie odpowiedział. Chyba eblues pogniewał się na forum, bo ostatni jego wpis jest z przed trzech lat.

 

Robert

Link to comment
Share on other sites

octavarium

 

No coz, w sprawach wydawania pieniedzy trzeba byc zawsze rozsadnym (tak mi mama mowila i tego sie trzymam, to madra rada zyciowa) i jezeli jest taka mozliwosc to zasiegnac rady kolegow/znajomych itp.

Kilka miesiecy temu radzilismy komus jakie kolumny kupic do, bodajze, 10tys. Pare osob napisalo swoje opinie i to jest wlasnie w forum fajne. Mam taka cicha nadzieje, ze jak juz ten kolega kupi te wypasione monitorki to za kilka lat skrobnie cos na forum jak toto gra. I przez nastepne kilka lat bedzie mozna sie zastanowic nad swoim systemem (w kontekscie tego co on napisal) i cos tak kolo roku 2016-2020 bedzie mozna skompletowac jakis fajny systemik. Cierpliwosci mozna sie nauczyc. Polecam biegi dlugodystansowe lub (co jeszcze lepsze) silownie (miesnie powoli rosna).

Pozdrawiam Cie w Nowym Roku. Niechaj bedzie finansowo lepszy dla nas wszystkich.

Link to comment
Share on other sites

  • Użytkownicy+

Coś tak kolo roku 2016-2020, to kolumny jakie ktoś poleci wyjdą dawno z produkcji, a te co zostały sprzedane korniki zdążą wsunąć :-))).

 

Ok. Nie czepiajmy się, kolega chciał pomóc i dobrze(jednak na daty bym spoglądał).

Pozdrawiam

Robert

Link to comment
Share on other sites

palton

 

Wlasnie o to chodzi. Koledzy nieladnie postapili i tamten kolega sie obrazil. Mial prawo. Przeciez nie o to chodzi abysmy sie na siebie boczyli tylko o to, zeby tworzyc cos w rodzaju wspolnoty. Przeciez jestesmy ludzmi, ktorzy maja to samo hobby. Powinnismy sobie pomagac. Kilka tygodni temu w watku (na bocznicy) o odchudzaniu niejaki Viniu sie zapytal: OK, co zrobic, zeby przytyc, bo ja waze 65kg i wstyd sie na plazy rozebrac. Rozumiem chlopaka bo tez przy wzroscie slusznym wazylem 59kg. Wiec chcialem mu pomoc. Napisalem mu na PW cale wypracowanie zadajac kilka wprowadzajacych pytan. Gowniarz mi nawet nie odpisal: nie, dzieki, nie jestem zainteresowany. Wiec napisalem mu drugi raz, ze tak sie nie robi. Oczywiscie rowniez zadnej odpowiedzi nie uzyskalem. Wiec co ja moge myslec na jego temat? - niech dalej zre byle co i siedzi przed telewizorem a na pewno przybedzie mu dobrego wyglada, z nieba, od tak sobie. Zalosne.

Link to comment
Share on other sites

A to nawiasem mówiąc dosyć dziwne,że wtedy nikt nic nie napisał,temat "monitory do małego pokoju" zawsze znajdzie szerokie rzesze doradców.

Co to już tak ten wątek wygląda na całkiem odświeżony to ja ze swej strony do 10m2 zaproponuję ASW Gamma,minimonitor o niezwykle neutralnym brzmieniu.U mnie grał przez jakiś czas na zmianę z B&W805.

Od dawna nie produkowany,czasem do zdobycia na niemieckim ebay'u za niewygórowaną kwotę.

Z tamtego okresu ASW większy brat Gamma to podłogówka Beta,kolumna wyśmienita,ostatnio widziałem w jakimś niemieckim serwisie ogłoszeniowym Bety w idealnym stanie za...100euro(!).

l'enfant sauvage

Link to comment
Share on other sites

  • Użytkownicy+

Może się to komuś faktycznie przyda.

W niewielkich pokojach dobrze się sprawują kolumny (monitory)B&W, z różnych serii (zależnie od portfela. Przyczyna jest prosta, w porównaniu do wielu innych mają ...mniej basu, za to w miarę kontrolowanego.

 

Robert

Link to comment
Share on other sites

tutaj trochę o Gamma'ch:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

a tutaj Bety:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

l'enfant sauvage

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.