Skocz do zawartości
IGNORED

dobór komponentów do systemu

jgx

Rekomendowane odpowiedzi

witam

jestem w trakcie budowy budżetowego systemu (patrz "omnie"), a ze jestem początkujący w tych tematach prosiłbym bardziej doświadczonych kolegów o porade. Narazie zakupiłem KEF q1 z drugiej ręki i do tego przedwczoraj na niemieckim ebay marantza pm8000 (

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) )

i teraz chciałbym zakupić kabelki do tego: z głośnikowych upatrzyłem sobie QED SILVER ANNIVERSARY-Bi-Wiring ale jeden z kolegów forumowiczów (pozdrawiam:) twierdzi że do mojego zestawu będą zbyt jasne i jednocześnie poleca na góre XLO ER14 a na dół Real Cable TDC300 które podobno mają świetny bas. W związku z tym prosiłbym aby szanowni forumowicze wypowiedzieli się w temacie tych kabelków i doradzili co byście zastosowali w tym zestawie, prosiłbym terz o polecenie jakiegoś interkonekta który by do tego pasował (w cenie góra 150 za używany) i jeśli można kilka słów o charakterze brzmienia moich elementów szczególnie chodzi mo o pm 8000 (czy gra jasno czy ciemno, jaki ma bas itd). Wiem że kolejnym krokiem po wzmaku powinno być CD ale z różnych względów chce najpierw zakupić okablowanie głośników, zaznaczam że z wyszukiwarki kożystałem skrzętnie:) ale jakoś odpowiedzi na moje pytania nie znalazłem.

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
https://www.audiostereo.pl/topic/22165-dob%C3%B3r-komponent%C3%B3w-do-systemu/

co to Panowie nikt nie chce pomóc początkującemu??? myslełem że to forum jest międzyinnymi do tego czyżbym się mylił? czy może z moim pytaniem jest coś nie tak? jest głupie, może obrażliwe a może nikt tch elementów porostu nie zna bo są tak unikalne w świecie???

pozdrawiam