Jump to content
IGNORED

PrimaLuna ProLogue one

transform

Recommended Posts

Na poczętek proponuję najprostszy i najtańszy (np. od komputera).

Następnie proponuję oddać się zajęciu strojenia systemu.

Myślę, że kolega zaraz odczuje różnicę typu poszerzenie sceny,

uszczegółowienie lokalizacji itp.

Jestem Europejczykiem.

We własnym kraju jestem rebeliantem.

• 1 year later...

a moglbys rozwinac wypowiedz ? dlaczego akurat 4 ohmy? niestety jestem zielony w tych tematach.. z gory dzieki. nie bedzie sie nic grzalo czy cos takiego? czy jakos slabiej pracowalo? moze powinienem kupic inne kolumny??

transform, 9 Lis 2005, 22:37

>Czy ktoś miał już doczynienia z tym wzmakiem?

>Poszukuję jakiegoś kabelka sieciowego do niego.

Kolego, jeśli masz One w swoim systemie, to posłuchaj go cierpliwie przez miesiąc - wtedy zacznij szukać sposobów poprawy. Jeśli nie kupiłeś go całkiem omyłkowo, to zacznij raczej od zmiany żródła (rozumiem, że kolumny zostają) lub/i zmiany IC - sieciówkę zostaw na koniec.

Powodzenia!

• 11 months later...

Witam! Odświeżę temat.. Czy ktoś słuchał i może polecić jakieś synergiczne połączenia Prima Luny z... no właśnie jakimi głośnikami? Aktualnie używam Radmor LS40 i jest naprawdę dobrze, ale jak to bywa chcę pójść wyrażnie wyżej z jakością dżwięku więc liczę,że może ktoś ma w tym temacie doświadczena i zechce podpowiedzieć :) moim kandydatem na pierwszym miejscu jest JM Lab Elektra 906. Miałem także okazję posłuchać bardzo udanego połączenia z monitorami Ushera. Pokój 14m,muzyka różna ale bez klasyki raczej. Szukam w dzwięku trójwymiarowości sceny,z dobrym basem jak na moje pomieszczenie i przyjemności ze słuchania muzyki po prostu. :)

Pozdrawiam.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information