Jump to content
IGNORED

rzęzi prawy kanał w Koss UR40 - ratunku!


Toma666

Recommended Posts

Jakiś czas temu kupiłem używane słuchawki Koss UR40. Wszystko było miodzio, aż nie wierzyłem własnemu szczęściu aż do momentu, kiedy przy uwydatnionym basie prawy kanał zaczął grać nieczysto (no dobra, rzęzić); coś jakby do środka dostał się piasek. Oczywiście nic takiego tam nie ma, stan membrany wydaje się być ok. Co można z tym zrobić, wysłać do jakiejś firmy zajmującej się restauracją słuchawek? Nie muszę chyba dodawać, że gwarancji nie mam... Ech, wygląda na to, że Mikołaj będzie musiał zamienić któryś prezent na nowe słuchawki...

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Słuchawki Koss mają dożywotnią gwarancję.

Nie znaczy to, że do końca życia będą je naprawiać za darmo. Ale po upływie normalnego okresu gwarancji (w którym naprawy są bezpłatne), DOWOLNA naprawa kosztuje stałą określoną kwotę. Obecnie to jest chyba 45zł.

Jeżeli nie da się ich naprawić, to wymieniają na nowe. Za tę samą kwotę.

Jeżeli nie ma już takiego modelu, to je wymieniają na równorzędny model z aktualnej oferty.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Janusz z Torunia

Link to comment
Share on other sites

Aaa... To, że nie masz karty gwarancyjnej, chyba nie powinno mieć znaczenia.

W końcu nadal są to słuchawki Koss. I to one mają "time life warranty", a nie ich właściciel (który przecież może się zmienić).

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Janusz z Torunia

Link to comment
Share on other sites

Ee, coś te Kossy padaja jak muchy - nie pierwszy post o takiej usterce :( Chcecie dobre, potrafiące przywalić słuchawki, na dodatek nieziemsko wykonane to kupujcie Technicsa RF 30, tak tak Technicsa ! To flagowy model nie do zajechania, na dodatek dobrze grający :)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Niestety AudioKlan nie naprawi Ci słuchawek jeśli nie możesz udowodnić,że kupiłeś u niego. Swoje KOSSy kupowałem w kraju i mam to w tekście gwarancji:

 

"

Naprawa w ramach gwarancji będzie dokonana po przedstawieniu:

- poprawnie i czytelnie wypełnionej karty gwarancyjnej

- ważnego dowodu zakupu z datą sprzedaży

- reklamowanego sprzętu

"

Wycwanili się. Także pozostaje Ci wysyłka do Stanów. Tam Ci naprawią, a odeślą na swój koszt.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Czy na pewno uszkodzenie fizyczne?

Czy to sie stało nagle podczas głośnego słuchania z dużą ilością basu? Może to tylko włos Ci się dostał przez siateczkę do membrany. Efekt jest podobny

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Raz kolega chciał reklamować SR60-tki, bo mu jeden kanał charczał. Przyniósł je do mnie i .... wszystko grało jak trzeba! Nawet przy dużej głośności :)

Upewnij się zanim je wyślesz

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

padają jak muchy ale za to jak grają ;] a uszkodzenie jest, niestety, rozkręcałem je wczoraj (ale tak, żeby nie było widać ;) i membrana wydaje się być jak najbardziej w porządku, wszystko jest czyste. zrobię tak: kupię nowe w ramach Świąt, a te wyślę do producenta. jeśli je wymienią to sprzedam. ile może trwać i kosztować wysyłka takiej paczuszki do usa?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

E tam, RP F 30 Technicsa by je zjadły na śniadanko ;-) Fakt, faktem znacznie droższe były - nawet 1000 zł w MM kosztowały, ale w promocji 299 zł :)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - jakieś takie delikatne nawet na zdjęciu ;-)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Ale technicsów nawet nie biorę pod uwagę, bo słuchawki mają być do odtwarzaczy przenośnych. A poza tym to technics ;]

Ech, teraz, jak słucham czegoś na sennkach mx400 to robi mi się niedobrze... A z wymianą może być problem, bo producent na stronie pisze, że słuchawki nie mogą mieć uszkodzeń zewnętrznych, a moje mają naderwaną okładzinę na prawej muszli.

Próbował się ktoś trochę pokłócić z naszym dystrybutorem? Bo wg. producenta wszyscy spoza Ameryki N mają słuchawki wysłać właśnie do najbliższego przedstawiciela. Nic nie mówią o obowiązku przedstawienia dowodu zakupu właśnie u niego. Można ich troszkę postraszyć, że zgłosimy nieprawidłowości producentowi ;]

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

A co to każdy Technics zły ? ;-) Śmieszą mnie te uprzedzenia :) Impedancja Technicsów to 50 ohm a więc jak najbardziej sprzęt spacerowy da radę, do tego 106 db skuteczności, tyle tylko że ten model jest nie do dostania - sam używam pożyczonych :)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Z tymi uszkodzeniami zewnętrznymi, to chyba, że coś się zmieniło w ostatnich czasach.

Ja mam też Kossy (oprócz Senn...580) GT-5. Jak je kupowałem (co prawda ładnych kilka lat temu, dystrybutorem wtedy jeszcze była inna firma), to w karcie gwarancyjnej, a także w ulotce reklamowej, było napisane, że gwarancja dożywotnia obejmuje DOWOLNE uszkodzenia, również mechaniczne, z połamaniem włącznie, uszkodzenia powstałe z DOWOLNEGO powodu, również z winy użytkownika. Dosłownie było napisane: "Nikt Cię nie zapyta - dlaczego". I DOWOLNA naprawa, czy to wymiana wtyczki, czy wymiana obu przetworników, czy wymiana całych słuchawek, kosztuje tyle samo. Wtedy to było 20zł, ale teraz na pewno jest więcej.

 

Kilka miesięcy temu próbowałem czegoś się dowiedzieć od Audio-Klanu, ale do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na maila. Natomiast napisałem o tym tu na Forum i otrzymałem informacje od człowieka z Top HiFi z Poznania, który czyta nasze Forum. Poszperam, może znajdę tego maila.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Janusz z Torunia

Link to comment
Share on other sites

--> Toma666, 11 Gru 2005, 13:18

>Czyli zaryzykować i wysłać producentowi?

 

Z tego co wiem to KOSS ma już przedstawiciela w Polsce. Wczesniej najbliższy był w Niemczech. Siedziba chyba w Warszawie. Poszperaj w necie. Do Polski wysyłka 6zł a do USA pewnie z 60.

Pozdrawiam i życze powodzenia. Daj znać jak sie rozwinie sprawa bo sam mam Porta Pro i warto wiedzieć na wszelki wypadek.

 

PS.

Widzialem taki problem podobny na innym forum. Poszperam i jak znajde wkleje linka.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

tutaj cos o KOSSach:

o podobnej usterce:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

i o gwarancji:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Poczytajcie sobie na tej stronie.

 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

W pewnym momencie odnosiłem wrażenie, że firma Soundpower jest jakby niezależnym od Audio Klanu dystrybutorem słuchawek firmy Koss. Przykładowo w sklepach Top HiFi Audio Klanu twierdzili, że w Polsce nie można kupić sluchawek PLUG 2, a w Soundpower mieli obydwa modele słuchawek dousznych THE PLUG i PLUG 2. Nie są także wymieniani jako dealerzy Audio Klanu.

 

Pozdr.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

mail od soundpower:

Witam,

niestety juz nie naprawiamy słuchawek KOSS-a. Obecny dystrybutor tej

marki w Polsce, firma Audio Klan, pozbawił nas dostępu do oryginalnych

części zamiernnych. Dlatego z przykrtością muszę Pana odesłać właśnie do

nich.

 

A 24h od wysłania maila do AudioKlaniu mijają i jak na razie 0 odzewu. Ech, polska rzeczywistosć...

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

> Toma666

Spróbuj lepiej napisać do Top HiFi w Poznaniu. Chyba są większe szanse na odzew.

Top HiFi to salony Audio-Klanu, ale chyba bardziej dla klienta, niż sam Audio-Klan.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Janusz z Torunia

Link to comment
Share on other sites

Ale top HiFi nie ma w ofercie słuchawek Koss-a... Napisać mimo to? Bo AudioKlan ma mnie najwyraźniej w dupie, dalej zero odzewu. Niestety (dla nich) tak łatwo się mnie nie pozbędą...

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Odświeżam wątek, żeby podzielić się wrażeniami z naprawy słuchawek Kossa. Miałem ponad dziesięcioletnie słuchawki Mac 5, kupione w Polsce, ale nie w Audioklanie - totalny szrot - połamany pałąk, brak gąbek na nausznikach, charczące membrany lata zrobiły swoje. Postanowiłem zaryzykować i wysłałem je do Audio Klanu. Po miesiącu przysłali mi nowiutkie UR 40. Myślę dlatego właśnie takie, bo Mac 5 miały membrany tytanowe a UR 40 też takie mają. Koszt 45 PLN + 2x koszt przesyłki czyli ok. 60 zł. Jeśli ktoś ma tańsze słuchawki, to się nie opłaca, ale z droższymi - to jak widzicie. Mam jeszcze intensywnie używane UR 29 - szwankuje kabel, już raz je sklejałem ale jak się rozlecą to je wyślę. Pozdrawiam.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.