Jump to content
IGNORED

Klasyczny preamp + samochodowe końcówki?


parantulla

Recommended Posts

Witam.

Czy ktoś próbował takiego zestawienia? Chodzi mi o połączenie klasycznego (stacjonarnego) przedwzmacniacza z wzmacniaczem (wzmacniaczami?) stosowanymi w Car Audio. Jak przedstawia się tzw. stosunek cena/jakość takiej konfiguracji zakładając, że do wydania mamy ok. 1.000 PLN za sprzęt z drugiej ręki. No, powiedzmy, że w przypadku wzmacniaczy Car Audio może to być trzecia czy nawet dwunasta ręka, ale to nie ma w tej chwili żadnego znaczenia. A więc mamy do wydania 1.000 PLN i trzy warianty:

 

1. Używany wzmak klasy Denon 1560, Marantz PM 85 itp.

2. Używany preamp + używana końcówka (konfiguracja producentów czy modeli dowolna)

3. Używany preamp + używany piec samochodowy (ewentualnie dwa)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.
Link to comment
Share on other sites

Ja tylko próbowałem, ale mam kolegę, który używa monobloków Genesisa zasilanych z potężnego prostownika. Twierdzi, że nie ma nic lepszego jeżeli chodzi o stosunek ceny do jakości. A próbował kilka domowych wzmacniaczy...

Ja miałem tylko przez dzień wzmacniacz Audisona podłączony pod skromny zasilacz. Grało fajnie, ale brakowało prądu.

Może nie od rzeczy jest rozgrzebanie dobrej końcówki samochodowej, odłaczenie wewnętrznej przetwornicy i podpięcie się z solidnym zasilaniem (jakieś +/- 45V) z normalnego zasilacza. To może mieć sens, również finansowy.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Lutek, 18 Gru 2005, 22:00

 

>Czy Twoj adres e-mail w "o mnie " jest aktualny ?

>15.12.05 napisalem do Ciebie i nie wiem czy doszlo, bo nie dostalem zadnej odpowiedzi.

 

Aktualny. Jestem w trakcie remontu generalnego chałupy i nie mam czasu przysiąść do kompa, żeby się "rozwinąć" ale pamiętam. Odpiszę jak tylko znajdę chwilkę. Sorki.

 

 

 

cyjanopan, 18 Gru 2005, 22:00

A myślałeś nad zasilaniem tej samochodowej końcówki ?

 

Nie :)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.
Link to comment
Share on other sites

Myslalem ostatnio o tym samym co parantulla. Mam w aucie genesis dual mono. Jego moc to okolo 130w na kanal. Bylo to mierzone i posiadam certyfikat dostarczany przez producenta.(

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ). Napedza on morele z serii elate. Brzmienie jest znakomite. Ale boje sie. Boje sie, ze jakis milosnik cudzej wlasnosci zainteresuje sie genesisem. I mysle zeby go sprzedac, ewentualnie uzyc jako koncowke mocy. Tylko zupelnie nie wiem jak sie do tego zabrac i czy to w ogole ma sens. Jakies opinie, porady? Co z zasilaniem ?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

> parantulla

Ok. Bede czekal. Zalezy mi, abys mi w tej sprawie troche napisal. Jakby wylecialo Ci z glowy i przez tydzien nie bedzie odpowiedzi, to pozwol, ze sie przypomne.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.