Jump to content
IGNORED

Jaki rower wybrać?


qrczak
 Share

Recommended Posts

Szyndzielnia i Klimczok - klient dokładnie opowiada o różnicach pomiędzy elektrykiem a normalnym rowerem i FS vs Hardtail. Wjechał na Szyndzielnię i nawet się nie zasapał. 🙂

 

 

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Link to comment
Share on other sites

Mi po płaskim bateria 630Wh starcza. W górach jednak 1000Wh by się przydało. Z przeciętnego zasięgu 85km robi się 55km. W Tatrach byłem, 3 dni intensywnego jeżdżenia ze znacznie większymi dystansami niż robiłem analogiem jako młodzianin. No i przy 3 dniu już prawe kolano zaczęło mi siadać. Wyliczyłem się prawidłowo z oszczędzaniem energii że mi starczy na 70km ostatniego dnia. Jednak trochę pobłądziłem i wyszło ponad 80, więc ostatnie 10km bez prądu. Wydaje się mało, ale w górach pod górę to dużo po całym dniu machania w upale. A kolana mi tak reagują na zmiany temperatury. Spocenie się przy podjeździe a potem nagłe chłodzenie przy zjeździe.

Edited by Piotr_1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Piotr_1 said:

3 dni intensywnego jeżdżenia ze znacznie większymi dystansami niż robiłem analogiem jako młodzianin

 Niezłe. 

4 hours ago, il Dottore said:

Wjechał na Szyndzielnię i nawet się nie zasapał.

To sukces? Poza tym strasznie wyje ten napęd.

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, jackk napisał:

To sukces? Poza tym strasznie wyje ten napęd.

Nie wiem czy sukces. Nigdy nie wjeżdżałem na Szyndzielnię i Klimczoka rowerem. Wchodziłem na kamasz.

A napęd wyje, bo to wysiłek straszny i stara generacja silników. 🙂

1 godzinę temu, Allmr napisał:

Na Szyndzielnię i Klimczok można też wyciągiem. Też się nie zasapiesz.

Można. Ja wchodziłem na kamasz. Wielokrotnie. Piękna okolica swoją drogą. Po Klimczoku mam do dziś pamiątkę - zdeformowany serdeczny palec prawej dłoni. Robiliśmy taką głupią zabawę tam, żeśmy się turlali w dół tego stoku, widocznego nawet na filmiku. I chyba ścięgno zerwałem w górnym paliczku. Nie przeszkadza mi to, bo palec jest w pełni sprawny, ale jakoś dziwnie się układa. Taka pamiątka z Klimczoka. 🙂

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Link to comment
Share on other sites

25 minut temu, Stream napisał:

Różne są oblicza downhillu🙂

Na takich rowerach, co były wtedy, to obawiam się, że nawiększy downhillowy hardkor by żywy nie zjechał. 🙂

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Link to comment
Share on other sites

Elektryk cięższy troszkę ale da radę.

Twoj sasiad a moj najwiekszy idol Danny MacAskill pokaze ci, jak to sie robi

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, gromg napisał:

Można i mp3 słuchać.

Ty się smiejesz a ja z 10 lat temu kupiłem sobie MP3 player Sony. To był absolutny top na tamte czasy: obudowa z karbonowego kompozytu, wyświetlacz OLED, słuchawki bardzo dobrej jakości, w dodatku  z aktywnym tłumieniem hałasu i jakieś poprawiacze do MP3 co niby odzyskiwały zgubione w kompresji częstotliwości.

Efekt - fenomenalny. Wtedy gęstych formatów jeszcze nie było, więc szło porównać tylko do CD i naprawdę: ten Soniacz grał lepiej niż Discman, który miałem. I od tamtej pory z MP3 już się nie śmieję. 🙂

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Link to comment
Share on other sites

Piszecie o bezpieczeństwie podczas jazdy rowerem...o konieczności zakładania kasku i innych duperelach.
Moim zdaniem słuchanie muzyki podczas jazdy to większe niebezpieczeństwo niż brak kasku. Nie docierają do nas dźwięki z otoczenia, nie słyszymy często ważnych sygnałów, jesteśmy w pewnym stopniu odizolowani. 
Nie polecam...sam kiedyś próbowałem słuchać sobie muzyczki podczas jazdy rowerem i z opóźnieniem docierał do mnie dźwięk nadjeżdżającego pojazdu uprzywilejowanego na sygnale, nie słyszałem pojazdów za mną... moja przygoda z mp3 podczas jazdy rowerem trwała może tydzień.
To samo podczas biegania...wolę posłuchać śpiewu ptaków. 😉

Link to comment
Share on other sites

Rower juz zamowilem (pomaranczowych juz nie bylo, byly tylko czerwone)

 

94520-01_DEMO-RACE-BRSH-REDTNTALU-WHT_FD

 

Urlop zabuchowany (to niedaleko, Hinterglemm)

 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jade trenowac 🙂

 

Edited by xajas
Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, il Dottore napisał:

Pan narzeka na elektrycznego Krossa.

Pan dziwne rzeczy opowiada. Po zmianach jakich dokonał w rowerze widać, że od początku poszukiwał roweru do ostrzejszej jazdy po górach a nie skonfigurowanego do jazdy bardziej rekreacyjnej. Poza tym jeśli jego waga z rowerem sporo przekracza 100 kg  to nic dziwnego, że w trudnym terenie obręcze, opony i hamulce nie dały rady. Tak się kończy oszczędzanie tam, gdzie go nie powinno być. Mógł od razu kupić wyższy model Soila i nie byłoby problemu.

Link to comment
Share on other sites

Jestem duzym zwolennikiem nawigacji Komoot, lecacej na smatfonie, ale moje dotyczasowe mocowanie smartfona na roweze bylo suboptymalne. Zaczalem szukac czegos solidnego i pasujacego do mojego setupu, Niestety nie znalazlem niczego sensownego, co by spelnilo moje wymagania (ultrastabilne, pasujace centralnie powyzej displaya z eBikami mieszczacego roznej wielkosci smatfony), wiec zmajstrowalem sobie wlasne, z ktorego jestem bardzo dumny . Bazuje na mocowaniu toreb wiszacych przed kierownica uzupelnionej aluminiowym katownikiem i uchwytem na smatfona.

Zdjecia mowia za siebie

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) IMG_2103.jpgIMG_2120.jpgIMG_2122.jpgIMG_2123.jpgIMG_8221.jpg

Funkcjonuje znakomicie

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, Stream napisał:

Pan dziwne rzeczy opowiada. Po zmianach jakich dokonał w rowerze widać, że od początku poszukiwał roweru do ostrzejszej jazdy po górach a nie skonfigurowanego do jazdy bardziej rekreacyjnej. Poza tym jeśli jego waga z rowerem sporo przekracza 100 kg  to nic dziwnego, że w trudnym terenie obręcze, opony i hamulce nie dały rady. Tak się kończy oszczędzanie tam, gdzie go nie powinno być. Mógł od razu kupić wyższy model Soila i nie byłoby problemu.

Czyli Foxy i DT Swiss to nie są fanaberie szpanerów tylko rzeczy niezbędne, gdy się rowerem chce zjechać z asfaltu. 🙂 Natomiast bez wątpienia coś jest nie tak z przerzytkami. Nawet zmiana na wyższy model mu nie pomogła.

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Link to comment
Share on other sites

Soil Boost 1.0 2019 kosztował 13900. To chyba najlepsza tego typu oferta na świecie. Osprzęt LX, 2xRock shox, felgi 40mm WTB (może lekka wersja, ale jednak jest to felga za 300zł), opony WTB (droższe 2,5x niż takie Smar Samy). Dali radę też umieścić dropper post w tej cenie, siodło też WTB. W dodatku najwyższy napęd Shimano E8000 ze wszystkimi dodatkami serii 8000. O co chodzi? Co to jeszcze miałoby być skoro jest już 1/3 tańsze niż zagraniczna konkurencja. Zagraniczny treking na E8000 kosztował częstokroć więcej MSRP.

Edited by Piotr_1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 10.10.2021 o 18:47, xajas napisał:

Funkcjonuje znakomicie

Ja mam taki - też funkcjonuje świetnie.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edited by soundchaser
Link to comment
Share on other sites

tez taki mialem

ale pasuje tylko z boku na kierownicy, wiec go przerobilem, tak ze pasowal na „rurke“
 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

IMG_2138.jpg

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Ostateczna wersja mojego Canyona po wymianie opon, zmianie pedalow na XTR i dodaniu bidona i komputerka.

Waga wzrosla o 130g do obecnej 8.73 kg.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.